Kijk, dat klinkt goed, orde en tucht is de enige remediequote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:14 schreef erodome het volgende:
HEEEEEEEEEE dat wist ik nog niet dat kids nu ook naar binnen mogen, dat maakt het even een stuk makkelijker zeg!!!!!!!
Maak je geen zorgen, ik zal hem in toom houden met zware doodsbedreigingen
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ben zelf heftruckchauffeur bij de LK...
Ik wou eigenlijk net gaan vragen wat de LK was, maar ik neem aan dat dat dan die Lukas Klamer is.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:45 schreef Roellio het volgende:
Ik werk als vakkenvuller bij de Lukas Klamer...
Het is hetzelfde bedrijf, je kunt zelf met een pasje van de lukas klamer bij de makro binnenkomen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:52 schreef Farao het volgende:
Ik wou eigenlijk net gaan vragen wat de LK was, maar ik neem aan dat dat dan die Lukas Klamer is.
Nog nooit van gehoord eigenlijk, is dat ook zoiets als de makro ?
Jep. Overigens vanaf oktober onder 1 naam, Makro.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:52 schreef Farao het volgende:
[..]
[..]
Ik wou eigenlijk net gaan vragen wat de LK was, maar ik neem aan dat dat dan die Lukas Klamer is.
Nog nooit van gehoord eigenlijk, is dat ook zoiets als de makro ?
Da's handig.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:59 schreef Jarkie het volgende:
Het is hetzelfde bedrijf, je kunt zelf met een pasje van de lukas klamer bij de makro binnenkomen.
Grootverpakkingen diepvies-frituurzooiquote:Op maandag 11 juli 2005 01:08 schreef Farao het volgende:
![]()
Dan houden we 't maar bij de Makro in Nuth. Toch keuze en producten genoeg daar![]()
Wat domquote:Op maandag 11 juli 2005 01:19 schreef DaMook het volgende:
De MakroDaar geef ik altijd veel meer geld uit als dat de bedoeling is
. Ow dit ook meenemen, ow en dit en dit en en en ....
Nee, dat is een paar jaar geleden gedaan. Nu mag iedereen gewoon naar binnen.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:19 schreef DaMook het volgende:
Maar eerst mocht je op je 12e naar binnen en nu vanaf je 10e als ik het goed begrijp ? Die 2 jaar maakt niet echt veel uit lijkt me, zoveel meer kinderen zullen er daardoor niet rondlopen.
ja leuk, in de rij staan bij de Aldiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:33 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach ja...de Makro...Tent waar rijke mensen zo goedkoop mogelijk kunnen hamsteren.
Het is wat.
Bij de Aldi kan je ook goedkoop spullen kopen hoor
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:51 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Rijke mensen, bij de Makro? Je bent er zeker nog nooit geweest?
De Makro verkoopt spullen boven de gewone winkelprijs aan mensen (die er in trappen) omdat ze denken dat ze goedkoop uit zijn. Ze spelen groothandel terwijl je een echte winkelier er met een vergrootglas zult moeten zoeken.
Paupers die een Makro-pas lenen van de voetbal-kantine en zich dan heel wat voelen...![]()
Toegegeven, ik kom er ook misschien één keer per jaar omdat de 'Winstpakkers' af en toe wél voordelig zijn. Ik probeer er wel zo snel mogelijk weer weg te komen met alleen de betreffende Winstpakker op mijn kar.![]()
toen had ik nog geen makro pas, en jij ook nietquote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Gloeidoos het volgende:
Jammer dat ze dat nu doen en niet 7 jaar geleden![]()
Daar heb je nog een punt ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef 18konijn het volgende:
Dat kinderen bij de makro naar binnen mogen, is volstrekt absurd. Ze hebben daar niks te zoeken.
Maar wat verkopen ze eik bij de Makro waarbij je kinderen nodig hebtquote:Op maandag 11 juli 2005 15:54 schreef kultivate het volgende:
Mijn ma verbaasde zich daar ook al over een tijdje geleden. Vroeger moest ik nog allerlei toeren uithalen om langs de bali te mogen, maar ja meer bezoekers is meer omzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |