quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef Imberr het volgende:
ik vind dat fijner typen dan zo stom correct nederlands
Wat een dekselse belhamel niet?quote:
ik lust geen breezer..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Nederlands is toch niet zo moeilijk?
Het betekend eigenlijk dat je lui bent of helemaal tipsy van al die breezer.
neeeeeee.... dat doet ze niet omdat ze dan moet nadenken !quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Het betekend eigenlijk dat je lui bent of helemaal tipsy van al die breezer.
Jeez, dat bericht is zooo 13:45.quote:
jij snapt mequote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:16 schreef matjas het volgende:
[..]
neeeeeee.... dat doet ze niet omdat ze dan moet nadenken !
En een kat heeft allergie voor gordijnen.quote:
hokjes hokjes hokjes..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:07 schreef greatgonzo het volgende:
dit is toch altijd wel tof, zo'n huilie-breezah topic op de middag..
Daardoor wordt de aandacht van m'n kater weer wat af getrokken.
ik lust ook geen fantaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:16 schreef cerror het volgende:
[..]
En een kat heeft allergie voor gordijnen.
Doe me een lol als je fanta lust, lust je ook breezer.
Nee, zo moeilijk is t nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Het betekenT eigenlijk dat je lui bent of helemaal tipsy van al die breezer.
Wat drink je normaal dan in hemelsnaam?quote:
och zo'n zenuwachtig vrouwtje die niks wil op feestjes, jasses ik vind je idioot gedragenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat drink je normaal dan in hemelsnaam?
Of heb je een infuus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Correct en stom klinkt een beetje tegenstrijdig, vind je niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is gewoon de manier waarop ik typ op msn en ook op mijn cu2, is dat nou zo erg?ik vind dat fijner typen dan zo stom correct nederlands
ander drinken dat geen fanta isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Of heb je een infuus?
inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zou je denken? vraag ik me toch af welke dag dat is.... ehmmm... verjaardag! Om haar verjaardagslijstje op te stellen! Zoiets?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef djenneke het volgende:
[..]Hehehe, net een breaker maar dan spannender!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
"Spa, want ik doe aan de lijn!"quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Of heb je een infuus?
Waarschijnlijk toch gewoon Breezer, maar zit ze in de 'ontkenningsfase'.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Of heb je een infuus?
Breezer dus.quote:
En voor de correctheid Breezers drinken heeft niks te maken met breezah zijn te maken, logisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef Kippetje3 het volgende:
Ach, ik weet niet of je een echte breezah bent... Meeste nemen toch meteen een andere jonge na het uit is ofzoiets? ... Jij drinkt geen breezah, nouja tophmm, nog niet overtuigd.. Neuken ?
Maar dan wel de gouwe ouwequote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Fanta, fanta...
Mijn vriend fanta, het lekkerste wat er is!
- laat maar - Cerror was me voor.quote:
Of haar vriendinnen doen stiekem breezer of spiritus in haar infuus!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch gewoon Breezer, maar zit ze in de 'ontkenningsfase'.![]()
nee duh, als je 39 kilo weegt....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
spa is ook niet lekker, en ik doe niet aan de lijn
hoe kan je spa nou niet lekker vindenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
En zie hier onze verklaring...quote:Ben je maagd?
yep
Mén, dat weegt mijn piemel alleen al!quote:
Je lust geen water?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik drink wel op feestjes, maar dan geen breezerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef Grimm het volgende:
[..]
och zo'n zenuwachtig vrouwtje die niks wil op feestjes, jasses ik vind je idioot gedragen
Hmm 14.18 is niet mijn tijd om grappig te wezen![]()
volgens mij ben je gewoon domquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is gewoon de manier waarop ik typ op msn en ook op mijn cu2, is dat nou zo erg?ik vind dat fijner typen dan zo stom correct nederlands
Ik drink ook Breezah's, nouja.. liever die Smirnoff rotzooiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:19 schreef RDC het volgende:
[..]
En voor de correctheid Breezers drinken heeft niks te maken met breezah zijn te maken, logisch.![]()
dat is een beetje hetzelfde als stom correct nederlands spellenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hoe kan je spa nou niet lekker vinden![]()
Jezus je gaat ook nog alles lezenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik drink wel op feestjes, maar dan geen breezer
maar wel cola light danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je lust geen water?
Ben jij zo een die alleen maar friet en cola lust?
Pas nou op, straks wil ze bij jullie BeF-enquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je lust geen water?
Bier! Tietuh! Slayer!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef Kippetje3 het volgende:
bier
Spa rood vind ik ook niet lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je lust geen water?
vandaar dat ze maagd isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je lust geen water?
rum cola zeker..... dat is in principe het zelfde als breezer....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik drink wel op feestjes, maar dan geen breezer
Dat was het. Daar ging het om. Het is gezegt. Ga janken graftrutquote:
Wie neukt er nu mensen met mayo aan hun vingers.quote:
Tis dat me loon in een week volledig erdoorheen gedraaid isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |