quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:57 schreef edje34 het volgende:
Sweet Chili Kipnoedels
met Paprika
*recept*
Liefje, het was best wel macaroniquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Spaghetti
Het was van die wokkelpasta en macaroni zijn van de elleboogjes!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:32 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Liefje, het was best wel macaroni![]()
Dan is 't nog steeds geen spaghetti, maar fusiliquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het was van die wokkelpasta en macaroni zijn van de elleboogjes!![]()
![]()
Jij gelijk!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dan is 't nog steeds geen spaghetti, maar fusili.
En een andere smaakquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:10 schreef Vork het volgende:
Gewoon pasta dus, zelfde zooi, andere vorm.
Psstt, kan je daar geen nieuw topic voor openen?quote:
done, is voor een aardige tijd dus kan best tips en recepten gebruiken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Psstt, kan je daar geen nieuw topic voor openen?
Ben ik best benieuwd naar...
offtopic:Jij ook al ik ook flink verkouden en ik moet zondag naar ziekenhuis.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Faithy het volgende:
hm.. geen zin in iets simpels
Zit toch strontverkouden thuis, kan ik net zo goed iets culinairs bedenken
Hoe vaak per week eet jij wel niet pizzaquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:37 schreef edje34 het volgende:
[..]
offtopic:Jij ook al ik ook flink verkouden en ik moet zondag naar ziekenhuis.
Hopelijk ben ik dan niet meer verkouden anders gaat maandag de operatie niet door.
Ontopic: Zal wel een Pizaa worden
Dit is de eerste keer dat ik meerde keren een pizza door de week heb gegeten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe vaak per week eet jij wel niet pizza
Toch maar Shoarma besteldquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:39 schreef clauwheee het volgende:
Hoe vaak per week eet jij wel niet pizza
* Oblivion geeft Badeentje een aai over haar bolletje....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:08 schreef Badeentje het volgende:
Een zoutloos chineesje
Ik las elders dat je zoutloos moest... Sterkte!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:08 schreef Badeentje het volgende:
Een zoutloos chineesje
De meeste supers zijn nog uuuuren open.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:18 schreef Annemiek78 het volgende:
SHIT, vergeten vlees eruit te halen.....
Vegatarisch?????
We zijn dus maar effe langs de toko gereden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:18 schreef Annemiek78 het volgende:
SHIT, vergeten vlees eruit te halen.....
Vegatarisch?????
Ja die baklava hapjes en die turkse pizza kwammen van de turkse supermarkt en niet van de toko!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:29 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
We zijn dus maar effe langs de toko gereden.
We hebben turkse pizza gegeten en een soort van gevulde hapjes (deeg) met kip en groenten
En we hebben vleespasteitjes erbij gegeten.
voor vanavond bij de koffie hebben we nog kleine Baklava hapjes gehaald.
Ze heeft eindelijk mijn recept gevondenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:57 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Eigen brouwsel, na het vele vlees eten nu maar even wat rustigers...![]()
Dat ideetje kwam ik ook weer tegen bij een collegaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:53 schreef Faithy het volgende:
ah, jah, zondag bbq bij mn ouders wat garant staat voor veel te veel lekkere sate en spare-ribs
maar die kastanjechampignons met bacon klinken ook lekker![]()
nog speciale dingen verder die ik uit kan proberen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:54 schreef elixer het volgende:
Ik ga morgen eens biefstuk halen. Weet alleen nog niet wat erbij. Iemand suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |