ja hoor want tis doorzichtigquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen wodka is
oke ik weet genoegquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja hoor want tis doorzichtig![]()
*burp*
proostquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
*burp*
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
*burp*
quote:
ehmm.. nee jou niet..quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij kwam er veels te laat bij om de echte sfeer van [BeF] te kennen.
Ik zat even terug te lezen en pc-fr3ak heeft gelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schei toch uit met je sfeer man![]()
Ik heb in meer SC's van ONZ gepost dan jij in de komende 5 jaar nog zal doen![]()
Ik zat er in het eerste topic al bij maar krikte toch op...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:52 schreef Pool het volgende:
[..]
[..]
Ik zat even terug te lezen en pc-fr3ak heeft gelijk.
Dit geeft precies het verschil weer tussen waar BeF voor bedoeld was en het postopkrikgebeuren wat daarna is ontstaan.
aangenaam..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ken jou niet, ff voorstellen
killswitch aangenaam
quote:
quote:
Nee juist nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn das toevallig dat jij er ook ineens bent
Dankquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:51 schreef GoLLeM het volgende:
welkompompom
al is de sfeer nu echt superquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:52 schreef Pool het volgende:
[..]
[..]
Ik zat even terug te lezen en pc-fr3ak heeft gelijk.
Dit geeft precies het verschil weer tussen waar BeF voor bedoeld was en het postopkrikgebeuren wat daarna is ontstaan.
Beetje zoals VV in de beginperiodequote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
al is de sfeer nu echt super, beetje zoals het was in de oude [SC]
jij bent litsoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:52 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik zat er in het eerste topic al bij maar krikte toch op...
hoe verklaar je dat?
ehhr. geen kloon.. nor newbie.. heb de moed vaak niet om op t reageer knopje te drukkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]hallo, ik ben Janetje
aka Janet
Wie ben jij?
Welkom newbie/kloon
Ehh... KS?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:52 schreef Janetje het volgende:
[..]nee hoor..
tenzij je me boos maakt.. want dan.. oehhhhhh.. vraag maar aan KS
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:54 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
ehhr. geen kloon.. nor newbie.. heb de moed vaak niet om op t reageer knopje te drukken
Het was ongeveer de sfeer zoals nuquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar ben ik vrees ik te newbie voor
And you know it!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
pas maar op hoor ze geeft je zo een spuitje
Nóg iemand! Het moet niet gekker worden!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey , ik ken jou!![]()
haialles goed?
geen idee maar het geeft je wel de kans om je kunsten in de edele sport van het kloon bashen weer eens op te poetsenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:56 schreef GoLLeM het volgende:
Ik vind trouwens die kale_krullebol kloon echt naar... wie is dat?
trusten meiskequote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:58 schreef Janetje het volgende:
Dag lieve mensen.. dahaaaaag...welterusten
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
pas maar op hoor ze geeft je zo een spuitje
Vieze Vrek?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
gezelig dus
maare waar staat VV voor![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:58 schreef Janetje het volgende:
Sliep uitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:58 schreef Janetje het volgende:
Het draaide toen niet alleen om postopkrikken. Je was toen een van de weinigen. Daardoor kon er nog wel eens een grapje gemaakt worden, waarop men kon reageren. Niet zoveel hoiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:52 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik zat er in het eerste topic al bij maar krikte toch op...
hoe verklaar je dat?
Vandaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Het draaide toen niet alleen om postopkrikken. Je was toen een van de weinigen. Daardoor kon er nog wel eens een grapje gemaakt worden, waarop men kon reageren. Niet zoveel hoidoei
gebeuren dus.
ow wacht ik weet het weerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:00 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Vandaar
Maareh VV stond voor Vrolijk Verder mensen, en was 1 van de langste reeksen ooit geloof ik
Helaas afgebroken vanwege ruzies binnen de reeks én ruzie van bepaalde users met yvonne
je post nu voor je vakantie erbij zodat je postgemiddelde hetzelfde blijft?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:01 schreef GoLLeM het volgende:
Gelukkig ga ik trouwens 2 weken op vakantie Pool, daarna ga ik sowieso minder spammen
Ik neem het graag van u over nou ik de tijd van de wereld hebquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:01 schreef GoLLeM het volgende:
Gelukkig ga ik trouwens 2 weken op vakantie Pool, daarna ga ik sowieso minder spammen
zo ongeveerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
je post nu voor je vakantie erbij zodat je postgemiddelde hetzelfde blijft?
Jij was de ergste niet, ik heb jou niet zien geilen op kwartetten en je postte tenminste hele zinnen. Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:01 schreef GoLLeM het volgende:
Welk forum en welke users?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow wacht ik weet het weer
kzit nu op een forum waar een aantal van die users nu ook zitten
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij was de ergste niet, ik heb jou niet zien geilen op kwartetten en je postte tenminste hele zinnen. Fijne vakantie!
Ja, van die ruzie binnen de reeks heb ik iets meegekregen ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:00 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Vandaar
Maareh VV stond voor Vrolijk Verder mensen, en was 1 van de langste reeksen ooit geloof ik
Helaas afgebroken vanwege ruzies binnen de reeks én ruzie van bepaalde users met yvonne
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:01 schreef GoLLeM het volgende:
100 posts per dag is geen ramp, der zijn er best wat die dat vaak halen dusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:03 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
zo ongeveer
Ik heb wel weer genoeg gespamd voor een paar weken, na de vakantie ga ik gewoon posten. Dat wil nog steeds niet zeggen dat ik geen 100 posts per dag zal doen ofzo, maar ze worden iig inhoudelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |