hertog jan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat, ik drink het wel op ondertussen![]()
ach, je drinkt tenminste bierquote:
wat mên?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:53 schreef Mailbox het volgende:
spam
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is nu weer een gezellige reeks ipv zo debiel snel. Maar nog ben ik van mening dat het begin het beste was..
Ik ga je avatar pimpenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is nu weer een gezellige reeks ipv zo debiel snel. Maar nog ben ik van mening dat het begin het beste was..
Nu weer wel, nu is het weer een slowchat. Hiervoor waren er al 5 posts na je als je zelf net iets geplaatst had.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik kan het niet zo goed meer bijhouden.
Links werken niet hoor Zebbie.quote:
Het is nu al niets meer eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb iets in je icoontje gezet, hihi.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu weer wel, nu is het weer een slowchat. Hiervoor waren er al 5 posts na je als je zelf net iets geplaatst had..
M'n reclame, wat doe je?quote:
Jij kwam er veels te laat bij om de echte sfeer van [BeF] te kennen.quote:
Eerlijk zullen we alles delen.quote:
Past wel bij je ijs en cool enzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb iets in je icoontje gezet, hihi.
Iemand die weet hoe je kleurtjes maaktquote:
Snap nog steeds niet dat de mensen het niet snappen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe je kleurtjes maakt
Jij snapt kleurtjes.quote:
Schei toch uit met je sfeer manquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij kwam er veels te laat bij om de echte sfeer van [BeF] te kennen.
[..]
Eerlijk zullen we alles delen.
[..]
Past wel bij je ijs en cool enzo..
Het man, [BeF] was echt wel gezellig, en dat begint nu weer terug te komen. Jij komt hier enkelt voor je posts.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schei toch uit met je sfeer man![]()
Ik heb in meer SC's van ONZ gepost dan jij in de komende 5 jaar nog zal doen![]()
Begint weer te komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:27 schreef Renesite het volgende:
Is hier een sfeer?
Jij weet niet helemaal waar je het over hebt met je sfeer gastquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het man, [BeF] was echt wel gezellig, en dat begint nu weer terug te komen. Jij komt hier enkelt voor je posts..
Ik weet wel wat een gezellige sfeer is. Ik vond het iig wel gezellig, jij kwam pas nadat er hele topics vol stonden met 14 posts achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weet niet helemaal waar je het over hebt met je sfeer gast
Ik heb iets meer in een SC topic gezeten om dat te weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |