die d is best wel fout jongenquote:
Ik geef de schuld aan mijn leven in het buitelandquote:
kom dan, dan krijg je een versgetaptequote:
jij tapt uit de fles?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
kom dan, dan krijg je een versgetapte![]()
heb je ze geteld?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:46 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik ben 3 uur weg en er zijn 10 delen bij
Als het zo moet kan met net zo goed in GC gaan posten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:56 schreef BrauN het volgende:
Huishoudelijke mededeling: "De volgende dingen mogen gebruikt worden in deze reeks: Hoofdletters, leestekens, meerdere regels/zinnen per post, posts met daadwerkelijke inhoud en hier en daar een grapje/grolletje."
Doe er wat mee en veel plezier verder.
ik begin spontaan het begin al te vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:56 schreef BrauN het volgende:
Huishoudelijke mededeling: "De volgende dingen mogen gebruikt worden in deze reeks: Hoofdletters, leestekens, meerdere regels/zinnen per post, posts met daadwerkelijke inhoud en hier en daar een grapje/grolletje."
Doe er wat mee en veel plezier verder.
Nee ik kom hier zelden tot nooit. Mijn excuses voor m'n stomme opmerking.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als het zo moet kan met net zo goed in GC gaan posten.
Dit is ONZ, neem aan dat je hier vaker bent geweest
het zij je vergevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee ik kom hier zelden tot nooit. Mijn excuses voor m'n stomme opmerking.
Ha! Stuart die een poging doet tot het maken van een grap!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik begin spontaan het begin al te vergeten
je kent me nog steeds nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ha! Stuart die een poging doet tot het maken van een grap!![]()
![]()
ik moet morgen ook naar de kapperquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:05 schreef Stuart het volgende:
Misschien ga ik morgen naar de kapper, misschien ook wel gewoon niet![]()
en andere dingenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Bier en Chips
toevalligquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:05 schreef Stuart het volgende:
Best spannendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[quote]Op vrijdag 8 juli 2005 22:05 schreef Stuart het volgende:
[/quotetoevallig
]ik ga morgen ook misschien ergens wel of niet heen
Ik moet ook maar of ik ga is nog een vraagtekenquote:
Daar ben ik voor mijzelf nog niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik ga morgen hoogstwaarschijnlijk niet naar de kapper![]()
waarom niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik ga morgen hoogstwaarschijnlijk niet naar de kapper![]()
Heeft je kapsel al Fase: onhandelbare stank bereikt? Zo nee, uitstellenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik voor mijzelf nog niet zo zeker van![]()
![]()
ik moet morgen op vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Heeft je kapsel al Fase: onhandelbare stank bereikt? Zo nee, uitstellen![]()
Ik moet morgen op reis, maar of ik droog aankom ligt aan het weerquote:
waarheenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet morgen op reis, maar of ik droog aankom ligt aan het weer![]()
Of aan de hoeveelheid vrouwelijk schoon die je onderweg tegenkomt en je een binnenbroekse ejaculatie zal bezorgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet morgen op reis, maar of ik droog aankom ligt aan het weer![]()
Niets is uit te sluiten zeg ik je, nietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Of aan de hoeveelheid vrouwelijk schoon die je onderweg tegenkomt en je een binnenbroekse ejaculatie zal bezorgen.
Doe dat, ik drink het wel op ondertussenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Laten we ons verbazen over bier en haar eigenschappen.
hertog jan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat, ik drink het wel op ondertussen![]()
ach, je drinkt tenminste bierquote:
wat mên?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:53 schreef Mailbox het volgende:
spam
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is nu weer een gezellige reeks ipv zo debiel snel. Maar nog ben ik van mening dat het begin het beste was..
Ik ga je avatar pimpenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is nu weer een gezellige reeks ipv zo debiel snel. Maar nog ben ik van mening dat het begin het beste was..
Nu weer wel, nu is het weer een slowchat. Hiervoor waren er al 5 posts na je als je zelf net iets geplaatst had.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik kan het niet zo goed meer bijhouden.
Links werken niet hoor Zebbie.quote:
Het is nu al niets meer eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb iets in je icoontje gezet, hihi.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu weer wel, nu is het weer een slowchat. Hiervoor waren er al 5 posts na je als je zelf net iets geplaatst had..
M'n reclame, wat doe je?quote:
Jij kwam er veels te laat bij om de echte sfeer van [BeF] te kennen.quote:
Eerlijk zullen we alles delen.quote:
Past wel bij je ijs en cool enzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb iets in je icoontje gezet, hihi.
Iemand die weet hoe je kleurtjes maaktquote:
Snap nog steeds niet dat de mensen het niet snappen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe je kleurtjes maakt
Jij snapt kleurtjes.quote:
Schei toch uit met je sfeer manquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij kwam er veels te laat bij om de echte sfeer van [BeF] te kennen.
[..]
Eerlijk zullen we alles delen.
[..]
Past wel bij je ijs en cool enzo..
Het man, [BeF] was echt wel gezellig, en dat begint nu weer terug te komen. Jij komt hier enkelt voor je posts.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schei toch uit met je sfeer man![]()
Ik heb in meer SC's van ONZ gepost dan jij in de komende 5 jaar nog zal doen![]()
Begint weer te komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:27 schreef Renesite het volgende:
Is hier een sfeer?
Jij weet niet helemaal waar je het over hebt met je sfeer gastquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het man, [BeF] was echt wel gezellig, en dat begint nu weer terug te komen. Jij komt hier enkelt voor je posts..
Ik weet wel wat een gezellige sfeer is. Ik vond het iig wel gezellig, jij kwam pas nadat er hele topics vol stonden met 14 posts achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weet niet helemaal waar je het over hebt met je sfeer gast
Ik heb iets meer in een SC topic gezeten om dat te weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |