die d is best wel fout jongenquote:
Ik geef de schuld aan mijn leven in het buitelandquote:
kom dan, dan krijg je een versgetaptequote:
jij tapt uit de fles?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
kom dan, dan krijg je een versgetapte![]()
heb je ze geteld?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:46 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik ben 3 uur weg en er zijn 10 delen bij
Als het zo moet kan met net zo goed in GC gaan posten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:56 schreef BrauN het volgende:
Huishoudelijke mededeling: "De volgende dingen mogen gebruikt worden in deze reeks: Hoofdletters, leestekens, meerdere regels/zinnen per post, posts met daadwerkelijke inhoud en hier en daar een grapje/grolletje."
Doe er wat mee en veel plezier verder.
ik begin spontaan het begin al te vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:56 schreef BrauN het volgende:
Huishoudelijke mededeling: "De volgende dingen mogen gebruikt worden in deze reeks: Hoofdletters, leestekens, meerdere regels/zinnen per post, posts met daadwerkelijke inhoud en hier en daar een grapje/grolletje."
Doe er wat mee en veel plezier verder.
Nee ik kom hier zelden tot nooit. Mijn excuses voor m'n stomme opmerking.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als het zo moet kan met net zo goed in GC gaan posten.
Dit is ONZ, neem aan dat je hier vaker bent geweest
het zij je vergevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee ik kom hier zelden tot nooit. Mijn excuses voor m'n stomme opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |