quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:09 schreef wyccie het volgende:
Geen Teresa Russel (wie?)
Dexter-Carrington-Colby kan ik me iig zo herinnerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:00 schreef ranja het volgende:
Mwah, dat is nog niks vergeleken met Alexis in Dynasty (volgens mij)....
ja, en nog een keer Carrington en misschien nog een keer Colby? en nog een dacht ik...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Dexter-Carrington-Colby kan ik me iig zo herinneren
Klopt mijn antwoord welquote:
Ik werd gedwongen het te kijken door mama, tantes en oma'squote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:21 schreef wyccie het volgende:
Facies +1
Haar naam is Joanna Johnson.
Vroeger op de basisschool, keek ik s 'ochtends voordat ik naar school moest, tijdens het ontbijten en haren kammen
Ik had het altijd al vreemd gevonden dat niemand het ooit over het soapverleden van Kathleen Turner heeft gehad, terwijl het toch een belangrijke rol was(Nu blijkt dus waarom).
Ik snap niet dat ik de enige ben die vind dat ze als twee druppels water op elkaar lijken.
Sorry, verkeerd gokjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:35 schreef ranja het volgende:
gokje op Alicia Silverstone
Recent wel hoor.. Ik denk dat ze juist de laastste jaren echt bekend is geworden bij het grote publiek.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:41 schreef ranja het volgende:
is het wel een recente dame of meer van de oudheid?
Jaaaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:53 schreef ranja het volgende:
Reese Witherspoon? Hoewel, die was ook jonger denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |