De jodenkoeken zijn wel ingepaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben te brak om mijn eerste te open
Maar Banaan: Veel plezier en bier op kamp![]()
te brak ? wat heb je allemaal gedaan dan ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben te brak om mijn eerste te open
Maar Banaan: Veel plezier en bier op kamp![]()
Dan had je zelf moeten openenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:53 schreef VoreG het volgende:
En een kuttitel en geen harry in de op
Over Harry is geen discussie mogelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De jodenkoeken zijn wel ingepakt
En VoreG, niet zeiken over titels. Over Harry mag wel een discussie ontstaan vind ik
Hey ik was bezig.. maar moest eerst een biertje pakken... dat ging toch echt voorquote:
Lopen in de Ardennen is trouwens cewlquote:
Moe, iets van chinese hapjes gegeten (wel lekker overigens), en ben nu aan mijn 4de palm bezig (vanaf 21.00 uur). Misschien is Brak het foute woord, maar nuchter ben ik niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
te brak ? wat heb je allemaal gedaan dan ?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moe, iets van chinese hapjes gegeten (wel lekker overigens), en ben nu aan mijn 4de palm bezig (vanaf 21.00 uur). Misschien is Brak het foute woord, maar nuchter ben ik niet meer.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]jij bent goed bezig!! Plam
lekker daar ben ik ook mee bezig
Weltruste Schiggiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in ieder geval naar bed toe
Is te zien jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Plamlekker daar ben ik ook mee bezig
Ik dus niet zo vaak . Tja wat wil je met een verplichte typcursus op het MBOquote:
En nu pas zie ik mijn typ foutquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in ieder geval naar bed toe
Hey succes enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik volg. Nachtje doorhalen lijkt me toch niet zo'n slim plan met die voettocht morgenvroeg in gedachten...welterusten!
En jullie zullen me moeten missen tot donderdag
Die noca toch!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet ook ff over m'n dipje heen. Ben ook een beetje mude (maar waarvan?)
Ga jij je dit keer niet verslapen dan ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Morgen om half elf naar de kapper
Wat ga je doen, een heel ander kapsel of gewoon wat je de laatste tijd hebt gehadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Morgen om half elf naar de kapper
Komt goedquote:
Een heel ander kapsel is in, tenminste dat heb ik maar es gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ga je doen, een heel ander kapsel of gewoon wat je de laatste tijd hebt gehad
Dat hoop ik niet, heb nu echt een afspraak gemaakt dus zal wel moetenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga jij je dit keer niet verslapen dan ?
Het schijnt mooi weer te worden vanaf morgenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Komt goed
Mag hopen dat het weer een beetje meezit trouwens, 15 km door de modder ploegen lijkt me ook niet echt fijn
Nou ik wil het lang(er) dus veel gaat er niet af, ik ga iets met kleur doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ga je doen, een heel ander kapsel of gewoon wat je de laatste tijd hebt gehad
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, heb nu echt een afspraak gemaakt dus zal wel moeten![]()
Dan verwachten wij morgen weer een fotoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou ik wil het lang(er) dus veel gata er niet af, ik ga iets met kleur doen
Ik heb al jaren hetzelfde kapsel, teminste lekker kort. Ik laat sinds de laatste 2 knipbeuren een (heel) klein kuifje achterwege. Hoef ik teminste 's-morgens niks aan mijn haar te doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een heel ander kapsel is in, tenminste dat heb ik maar es gedaan
Best hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan verwachten wij morgen weer een foto
Oke, een kleur verandering is altijd wel leuk, bij vrouwen danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou ik wil het lang(er) dus veel gaat er niet af, ik ga iets met kleur doen
Ik ook, al jaaaren, heb al van alles geprobeerd, maar alles wat langer dan 10 seconden in beslag neemt is binnen 3 dagen weer terug.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren hetzelfde kapsel, teminste lekker kort.
O trouwens we gaan 4 sept naar mijn oma (scheemda) weet niet of jij en Noca dan toevallig ook op familie bezoek zijnquote:
Ik zal es kijken, kunnen we misschien snel tussendoor een pilsje drinken bij de plaatselijke kroeg "De Driesprong". Die zit heel dicht bij waar je oma woontquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O trouwens we gaan 4 sept naar mijn oma (scheemda) weet niet of jij en Noca dan toevallig ook op familie bezoek zijn
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
Harry even erbij gezet in de OP.
*verder de avondetappe gaat kijken*
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zal es kijken, kunnen we misschien snel tussendoor een pilsje drinken bij de plaatselijke kroeg "De Driesprong". Die zit heel dicht bij waar je oma woont
Hmm..de oude rijksweg is vrij langquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt
niet dat scheemda zo groot is
(ze woont tegenwoordig trouwens bij de oude rijksweg) bij het water daar... maar goed is een klein stukje lopen
Pfff bij die bejaardenflat... ze woont in zo'n aanleun woning... eeuh als ik links kijk.. kijk ik tegen de rabobank aan (tenminste daar stond die vroeger.. weet niet of die er nog steeds)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Hmm..de oude rijksweg is vrij lang
Waar precies?
Dat zegt mijn mammie ook, totdat ik bij de kapper kom en die zegt dan "wie heeft dit geknipt!?"quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef VoreG het volgende:
Dat zegt mijn mammie ook, totdat ik bij de kapper kom en die zegt dan "wie heeft dit geknipt!?"
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zegt mijn mammie ook, totdat ik bij de kapper kom en die zegt dan "wie heeft dit geknipt!?"
Ja ik weet het alquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef appelsientje het volgende:
O wacht en er staat ook nog een kerk achter haar apartement...
Nederlands Hervormd volgens mij ....
Iddquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja ik weet het al
Dat is nog redelijk dichtbij toch
Ook al kapster!quote:
En dan meteen een hengeltje uitgooien in de havenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iddwe kunnen ook nog gezellig naar de herten kijken
BAMBIquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Euh Appelsientje en Noca, is het de bedoeling dat ik ook mee kom? HertjesHengeltje gooien
Oke oke dan pakken we wel een terras...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Euh Appelsientje en Noca, is het de bedoeling dat ik ook mee kom? HertjesHengeltje gooien
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef Vom het volgende:
Zo zo het gaat weer hard
Ik ga maar weer eens m'n mandje opzoeken, trusten Hools
Al gedaan met SCHquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Vom!
VoreG wil je erover praten?
Klopt ik ga het sowieso proberen... anders gaat mijn vader maar mooi naar de laatste wedstrijd die ik zou missen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Appelsientje, Je gaat in Oktober weg. Probeer je nog een CL-wedstrijd van PSV mee te pikken. Passpartout zal niet lukken, omdat je dan denk ik wel zeker 1 wedstrijd niet kan zien
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke oke dan pakken we wel een terras...
Thnx en jij succes bij de kapsterquote:
Oke,quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt ik ga het sowieso proberen... anders gaat mijn vader maar mooi naar de laatste wedstrijd die ik zou missen...
Maar ik wil tenminste nog naar 1 gaan...
Ben bang dat ik het daar helemaal niet kan volgen
Wel te rustenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
Weet je ... ik duik er ook in.. morgen weer werken![]()
Komt goedHoop ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thnx en jij succes bij de kapster
Prettige vakantie SCH!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:49 schreef SCH het volgende:Passen jullie goed op Tong80? Tot over 2 weken
Kom je eindelijk langs?quote:
Roger that.quote:
Hou je van mannen met leggings aan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wilde met je naar honkbal maar nu het geen olympische sport meer is![]()
Hele fijne vakantie en niet teveel ruzie met N. maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:49 schreef SCH het volgende:Passen jullie goed op Tong80? Tot over 2 weken
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Aan de vrienden van Hools - Fok 810 - Heerenveen
VS natuurlijk.quote:
BingoFM is goed hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:19 schreef Eilanden het volgende:
Clau mocht deze week overigens het radiostation kiezen
Topweekendquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet er wel inkomen voor de kermis morgen, en zondag Arne Jansen in de tent
* clauwheee ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden trekt zijn dansschoenen aan
[afbeelding][afbeelding]
Wees maar niet bang dat ik met je ga schuifelenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:40 schreef pascalheister het volgende:
ver van mij vandaan eilanden
Kutsmoes.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:48 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga redelijk ok naar me werk en kom met een zware griep thuis (lees ik had nog aan het werk moeten zijn)...
ik wou je net ten dans vragenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wees maar niet bang dat ik met je ga schuifelen
Ik mis geen neuzen.quote:
Ga ook zo, ben nog ff met de vriendin aan het msn'en...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:58 schreef clauwheee het volgende:
Ziek DarkShine? Misschien maar op bed dan?
Morgen fris naar de kapperHoolies!
Erhmm, moeten we op zo'n 20.000 duizend mensen gaan letten dus?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:09 schreef Suijk het volgende:
Ik zwaai vanaf overmorgen uit de Tour naar jullie.
Let op een jongen in een wit shirt met opdruk.
Dat scheelt, blijven er nog zo'n 19.000 over.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:14 schreef Suijk het volgende:
Bovendien zwaai ik, dat moet toch opvallen.
als je de rest niet aan het zwaaien krijgt wel jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:14 schreef Suijk het volgende:
Bovendien zwaai ik, dat moet toch opvallen.
zo is het snel gebeurdquote:De stand van Zaterdag 09 Juli 2005 00:00
1. (1) yvonne 119752 ( + 1 )
2. (2) tong80 116453 ( + 245 )
je hebt het weer slecht voor elkaar sienquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Zo lekker rustig hier... en wie zit hier weer te werken? ....
Zoals al de afgelopen 5 maanden zeg maar....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt het weer slecht voor elkaar sien
wat wordt het?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:21 schreef clauwheee het volgende:
Nee Msn doet het hier ook niet!
* clauwheee naar kapper is
Ik mag geen msn op mijn werk...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:20 schreef pascalheister het volgende:
werkt msn bij jullie ook niet?
Dankjequote:
Meneer de helpdesk,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje
ach nog 7 uur en 15 min....![]()
Doe de PC eens aanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Meneer de helpdesk,
Mijn MSN doet het nietWat moet ik doen?
Hoiquote:
Is Bart er ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
Hier begint de zon langzaam door te komen
Hier al zon sinds ik wakker benquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
het is hier eigenlijk de hele ochtend al best aardig weerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
vanavond kermis dusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
Ga jij nog leuke dingen doen PH ?
Kijk bier drinken is altijd leukquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vanavond kermis dus [afbeelding] drinken
Hey ben je nog niet weg ??quote:
En nu de foto's nogquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:02 schreef Noca het volgende:
Ik dacht, ik ga ook maar even naar de kapper. Hebben we dat ook weer gehad.
Tjonge iedereen gaat opeens naar de kapper.. ben maandag ook al geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:02 schreef Noca het volgende:
Ik dacht, ik ga ook maar even naar de kapper. Hebben we dat ook weer gehad.
Tja ik kan het ook wel laten groeien... maar dat duurt zo langquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:27 schreef VoreG het volgende:
Iedereen weer kort haar? Nou zeg denk ik doe ik een keer wat anders doet iedereen het
Het scheelt inderdaad behoorlijk qua tijd, wassen van je haar is korter en het in model brengen ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik kan het ook wel laten groeien... maar dat duurt zo lang
En kort haar is lekker makkelijk
model brengen ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het scheelt inderdaad behoorlijk qua tijd, wassen van je haar is korter en het in model brengen ook
Da bedoel ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
model brengen ?gooi er wat gel in een klaar
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
ACh wat heb ik nu aan de telefoon..
ik: "Mevrouw stopt u de cd in de computer"
Klant: "met de grijze kant boven of onder"
Johquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:40 schreef Noca het volgende:
Allemachtig, wat kunnen vrouwen lang bij een kapper zitten....kleurtje hier, kleurtje daar ..
Vertel mij watquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:40 schreef Noca het volgende:
Allemachtig, wat kunnen vrouwen lang bij een kapper zitten....kleurtje hier, kleurtje daar ..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
ACh wat heb ik nu aan de telefoon..
ik: "Mevrouw stopt u de cd in de computer"
Klant: "met de grijze kant boven of onder"
En nu doet de muis het nietquote:
Nog niet opgerot?quote:
Mss was het beter als ze geen computer had gekochtquote:
O de computer doet het niet... ik zet hem uit..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mss was het beter als ze geen computer had gekocht![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O de computer doet het niet... ik zet hem uit..
ik: " nee wacht......!!"
te laat
en ja hoor scandisk en loopt weer vast ....
help
Ach achteraf kan je erom lachen... nu niet echt...quote:
Bijna wel,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:09 schreef VoreG het volgende:
Nu zal het wel aan mij liggen maar het is nu toch hetzelfde als eerst.
Maar wel anderequote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:11 schreef Bos81 het volgende:
Mooi kapsel Clauw
en VoreG volgens mij zit het wel anders dan de foto van haar afstuderen. De kleur is toch ook lichter, of vergis ik me deze keer ?
Dat wil ik eigenlijk ook nog steeds, laatst had ik een goed begin, maar toen heb ik het er toch maar afgehaald, een beetje spijt van.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:58 schreef pascalheister het volgende:
volgende week ook weer ff de haartjes kort laten maken, heb nu wel een klein baardje staan
En dan zit jij hier te fok!en terwijl ze in de wacht zittenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:36 schreef appelsientje het volgende:
tering meer dan 15 in de wacht![]()
![]()
Das echt niet normaal....
Leuke foto Clau
Tja ik heb nu een klant aan de lijn..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dan zit jij hier te fok!en terwijl ze in de wacht zitten.
Zijn er probleempjes bij je bedrijf ofzo?![]()
Ik kan ook internetten en bellen tegelijk hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik heb nu een klant aan de lijn..
Maar ik kan tegelijk fokken
lijk wel een vrouw
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef DIGGER het volgende:
Ik word helemaal gek!
Christy Moore komt voor het eerst in 15 jaar weer eens 'in the lowlands'![]()
![]()
![]()
![]()
Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
quote:Barendrecht heeft vrijdagavond het langverwachte oefenduel tegen Feyenoord met 0-3 verloren. Bij rust was het nog 0-0. Bij de Rotterdammers maakte Ali Boussabon (foto) de beste indruk.
Boussaboun de beste indrukquote:
Heeft het 1 iets met het ander te maken MM? ik vat het nl. niet.quote:
Pierre 4 keer, eigen doelpunt Boussabonquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:17 schreef Superheld het volgende:
[..]
Boussaboun de beste indruk.
Hupsakee 1-5 in de kuip![]()
Je enthousiasme vond ik leuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heeft het 1 iets met het ander te maken MM? ik vat het nl. niet.
Of houd je ook van Christy Moore?
Aha OK.quote:
De jury ziet ze vliegenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je enthousiasme vond ik leuk.
Voetbalfoto Onderschriftcompetitie #9:Aan foto's geen gebrek Maak ik kans?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:54 schreef Ludacriss het volgende:
Net wakkernu ga ik m'n verjaardag vieren
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:54 schreef Ludacriss het volgende:
Net wakkernu ga ik m'n verjaardag vieren
![]()
Net wakker? Leugenaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:25 schreef Ludacriss het volgende:
en toch zullen ze dit jaar weer geen CL via de competitie halen.
Jawel dat typt fijn als je de getallen nodig hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als het over het numpad is is het niet erg
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:06 schreef just me het volgende:
lieve schatten.. jullie favo-modje is weer thuis van voetbalkamp
Goed werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |