quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
Harry even erbij gezet in de OP.
*verder de avondetappe gaat kijken*
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zal es kijken, kunnen we misschien snel tussendoor een pilsje drinken bij de plaatselijke kroeg "De Driesprong". Die zit heel dicht bij waar je oma woont
Hmm..de oude rijksweg is vrij langquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt
niet dat scheemda zo groot is
(ze woont tegenwoordig trouwens bij de oude rijksweg) bij het water daar... maar goed is een klein stukje lopen
Pfff bij die bejaardenflat... ze woont in zo'n aanleun woning... eeuh als ik links kijk.. kijk ik tegen de rabobank aan (tenminste daar stond die vroeger.. weet niet of die er nog steeds)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Hmm..de oude rijksweg is vrij lang
Waar precies?
Dat zegt mijn mammie ook, totdat ik bij de kapper kom en die zegt dan "wie heeft dit geknipt!?"quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef VoreG het volgende:
Dat zegt mijn mammie ook, totdat ik bij de kapper kom en die zegt dan "wie heeft dit geknipt!?"
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zegt mijn mammie ook, totdat ik bij de kapper kom en die zegt dan "wie heeft dit geknipt!?"
Ja ik weet het alquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef appelsientje het volgende:
O wacht en er staat ook nog een kerk achter haar apartement...
Nederlands Hervormd volgens mij ....
Iddquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja ik weet het al
Dat is nog redelijk dichtbij toch
Ook al kapster!quote:
En dan meteen een hengeltje uitgooien in de havenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iddwe kunnen ook nog gezellig naar de herten kijken
BAMBIquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Euh Appelsientje en Noca, is het de bedoeling dat ik ook mee kom? HertjesHengeltje gooien
Oke oke dan pakken we wel een terras...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Euh Appelsientje en Noca, is het de bedoeling dat ik ook mee kom? HertjesHengeltje gooien
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef Vom het volgende:
Zo zo het gaat weer hard
Ik ga maar weer eens m'n mandje opzoeken, trusten Hools
Al gedaan met SCHquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Vom!
VoreG wil je erover praten?
Klopt ik ga het sowieso proberen... anders gaat mijn vader maar mooi naar de laatste wedstrijd die ik zou missen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Appelsientje, Je gaat in Oktober weg. Probeer je nog een CL-wedstrijd van PSV mee te pikken. Passpartout zal niet lukken, omdat je dan denk ik wel zeker 1 wedstrijd niet kan zien
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke oke dan pakken we wel een terras...
Thnx en jij succes bij de kapsterquote:
Oke,quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt ik ga het sowieso proberen... anders gaat mijn vader maar mooi naar de laatste wedstrijd die ik zou missen...
Maar ik wil tenminste nog naar 1 gaan...
Ben bang dat ik het daar helemaal niet kan volgen
Wel te rustenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
Weet je ... ik duik er ook in.. morgen weer werken![]()
Komt goedHoop ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thnx en jij succes bij de kapster
Prettige vakantie SCH!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:49 schreef SCH het volgende:Passen jullie goed op Tong80? Tot over 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |