quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
iemand die graag te lang blijftquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:14 schreef GoLLeM het volgende:
Wie is hans?
hans de vriesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:14 schreef GoLLeM het volgende:
Wie is hans?
al een tijdje hoorquote:
Das toch een rol plastic?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:15 schreef GoLLeM het volgende:
Regenpak getest Stu?
Ja, jij weet niet half hoe vaak ik heb gelachen de laatste tijdquote:
Neem aan dat dit een uiting van je zelfkennis is.quote:
Ja, dat zal onze he-man wel weer doenquote:
Tuurlijk kerelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Neem aan dat dit een uiting van je zelfkennis is.
ok nou veel plezierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zal zijn achternaam uit privacyoverwergingen niet noemen
Dat zou niet gek zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je euthanasie aanvraag is eindelijk goedgekeurd?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je euthanasie aanvraag is eindelijk goedgekeurd?
Ga je op vakantie naar een land met vrouwen zonder tieten? Wel apart hoe kunnen de babbies dan overleven?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:26 schreef HuHu het volgende:
Komen die tieten nog
Ik ga zometeen op vakantie, wil nog wel even genieten voordat ik wegga.
Mijn keuken bedoel je?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:28 schreef beelz het volgende:
Gaaf MTV heeft een nieuw dieptepunt bereikt... Pimp My Room
Eigenlijk mogen ze hier best mijn kamer komen pimpen... 3 beertenders, allemaal verschillende soorten bier erin natuurlijk en een mega professionele frituurpan
Daar maak je wel een goed punt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:28 schreef dady het volgende:
[..]
Ga je op vakantie naar een land met vrouwen zonder tieten? Wel apart hoe kunnen de babbies dan overleven?
Neen, mijn kamerquote:
Whoa zonder frituur kan ik niet overlevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:30 schreef dady het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat een week geen frituur meer voor jou![]()
En met blote voeten naar bed.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Whoa zonder frituur kan ik niet overleven
Niet lastig tussen al dat plastic.quote:
Zet hem maar in de Wikiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:31 schreef Pool het volgende:
Zie de toevoeging aan de OP.
Je hebt mijn fipo verwijderdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:31 schreef Pool het volgende:
newbie, als iemand die HELE oppo leest, zoiets moet bovenaan mźn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:31 schreef Pool het volgende:
ik was idd al aant zoekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
newbie, als iemand die HELE oppo leest, zoiets moet bovenaan mźn.
Ze zien hem nu tegelijk met de fipo. Niemand is gefocust op de bovenkant van de OP.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
newbie, als iemand die HELE oppo leest, zoiets moet bovenaan mźn.
Ja, ik heb het ONZ-deel met Bupa geschreven.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef GoLLeM het volgende:
Pool ik neem aan dat je weet hoe wiki werkt?
Ik druk altijd zo snel mogelijk op de End-toets om bij het Quick-Reply venster te komen. De onderste regels van de OP staan dan nog in beeld en die zie je dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze zien hem nu tegelijk met de fipo. Niemand is gefocust op de bovenkant van de OP.
quote:
Frituurvet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef beelz het volgende:
Ik ben redelijk verdrietig nu... gisteren bij Coldplay is mijn rol ducktape in beslag genomen want mocht niet mee naar binnen... en nu heb ik ducktape nodig om mijn gitaarkabel te fixen
In dat gevalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ONZ-deel met Bupa geschreven.
dat mag nooitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef Bob-B het volgende:
Wat zegt het FoK! woordenboek eigenlijk over slowchatten...
Ventilatorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:37 schreef GoLLeM het volgende:
Ik ga weer tv kijken, bierze!
Als je er maar bier bij drinktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:37 schreef GoLLeM het volgende:
Ik ga weer tv kijken, bierze!
Met frituurvet kan ik denk ik niet een gitaarkabel fixen... ik ben een n00bquote:
Allang gedumpt hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, een smerig fatsig vriendje is leuk Iris![]()
Ja, achteraf is dat makkelijk praten jaquote:
Ik dacht dat alle vrouwen/meisjes een poes hadden...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:40 schreef dady het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen/meisjes met katten/poezen altijd alleen bleven?
Moet jij niet met kleine meisjes spelen ouwe smeerlapquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef Megumi het volgende:
Even tijd voor wat nostalgie Stu.
Huishoudfolie...
Al wat geneukt Stu? Of moest ze eerst door 10 lagen plastic.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, achteraf is dat makkelijk praten ja![]()
Dat is toch het enige waarmee jij kan trachten te neuken. Klootzak.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet jij niet met kleine meisjes spelen ouwe smeerlap![]()
Och nee, dat was natuurlijk weer 'je nichtje'![]()
Helaas Rick, je probeert gevat te doen, maar bent er niet zo goed inquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is toch het enige waarmee jij kan trachten te neuken. Klootzak.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Al wat geneukt Stu? Of moest ze eerst door 10 lagen plastic.
takes one to know one.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas Rick, je probeert gevat te doen, maar bent er niet zo goed in![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Al wat geneukt Stu? Of moest ze eerst door 10 lagen plastic.
Wie is Rickquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas Rick, je probeert gevat te doen, maar bent er niet zo goed in![]()
Lekker postopkrikken hčquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:48 schreef Stuart het volgende:
Ik heb reden om het naar mijn zin te hebben hier![]()
Dat jij niet weet waar het over gaat is logischquote:
quote:Statistieken
Laatste bezoek: 4 seconden geleden
Aantal posts: 70000 (gemiddeld 158 per dag)
Ja, ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:49 schreef HuHu het volgende:
Je hebt er trouwens 70000, ga het snel vermelden in dat ene kuttopic.
[..]
een screenshotje en een rolletje plastic, dan kan Stuart zich weer een avond vermaken.!quote:
wat een gekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:49 schreef HuHu het volgende:
Je hebt er trouwens 70000, ga het snel vermelden in dat ene kuttopic.
[..]
Hij wil een bud shot.quote:
Idd wat safe sex aangaat zit dat wel goed bij Stu.quote:
Trekken zal wel jou voornaamste bezigheid zijn. En vast niet alleen aan een rol plastic.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef Stuart het volgende:
Goh, hoe je een topic naar je toe kunt trekken![]()
Met Jezus hebben ze dat toen aardig opgelost.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:00 schreef Jo0Lz het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 4 seconden geleden
Aantal posts: 70000 (gemiddeld 158 per dag)
Jezus... Dan heb je geen leven![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:05 schreef _van_puffelen het volgende:
Zou dit Stuart zijn ?
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/55062
En was er bier en frituur?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:13 schreef AMD64 het volgende:
* is terug uit Hoogvliet,
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:05 schreef _van_puffelen het volgende:
Zou dit Stuart zijn ?
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/55062
Ik ben mijn ducktape kwijtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:13 schreef AMD64 het volgende:
Nog wat spannende dingen gemist?
daar is het donkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Blijf jij eens lekker onder de grond![]()
AMD jongen, freiss is hier ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:13 schreef AMD64 het volgende:
Nog wat spannende dingen gemist?
en een bavaria biertap met 10 liter fustquote:
Bavariaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:16 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
en een bavaria biertap met 10 liter fust![]()
Hey goedenavond dolle_hondquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:15 schreef dolle_hond het volgende:
hahaha
ja, net, er was nog een nieuwsbericht over hemquote:
quote:Talent Falkirk op training geėlektrocuteerd
8/7/2005 19:40
Craig Gowans is vrijdagochtend tijdens de training overleden. Het zeventienjarige talent werd geėlektrocuteerd.
Gowans droeg een zes meter lange staaf, die naar verluidt gebruikt wordt voor de vangnetten achter de doelen. Het object kwam in contact met de hoogspanningskabels die over het trainingscomplex van Little Kerse in Grangemouth gaan. Gowans overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.
'Iedereen in de club is zwaar aangeslagen', zei Falkirk-manager George Craig. 'Onze gedachten gaan op dit moment naar zijn familie. Voetbal komt niet in ons op. Uit respect hebben we onze toer door het noorden van Engeland afgelast.'
Is in beslag genomen bij Coldplay gister... mocht niet eens mee het stadion inquote:
Waarover? Lijk in een zak?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:16 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ja, net, er was nog een nieuwsbericht over hem![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Is in beslag genomen bij Coldplay gister... mocht niet eens mee het stadion in
En toen gingen die lollige security lui ook nog vragen of ik toevallig ook een klauwhamer bij me had
Wellicht is plastic folie dan een goed alternatief.quote:
Het is dan ook stom om met een ijzeren staaf hoogspanningskabels te meppen...quote:
Mooie en leuke avatar heb jijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wellicht is plastic folie dan een goed alternatief.
Ik zei dat ik wel 50000 XTC pillen in mijn tas heb verstopt maar dat geloofden ze dan weer niet... Toch mooi winst gemaakt daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:17 schreef AMD64 het volgende:
[..]En jij? "Als ik nee zeg, lieg ik zeker?"
DIe is gebannedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:19 schreef dolle_hond het volgende:
het wachten is op hans
Kan je daar gitaarkabels mee fixen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wellicht is plastic folie dan een goed alternatief.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zei dat ik wel 50000 XTC pillen in mijn tas heb verstopt maar dat geloofden ze dan weer niet... Toch mooi winst gemaakt daar
grietje is reeds klaar?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:19 schreef dolle_hond het volgende:
het wachten is op hans
Dank je.quote:
We zijn ook van onze goedkope kutplekken achterin het stadion langs 3 security posten geglipt en hebben de duurste plaatsen gekaaptquote:
Beterschap.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:20 schreef kale_krullebol het volgende:
ik heb nog steeds buikpijn
Wat zei je stiekem? Kom op. 1 pijpbeurt. Ok?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:21 schreef beelz het volgende:
[..]
We zijn ook van onze goedkope kutplekken achterin het stadion langs 3 security posten geglipt en hebben de duurste plaatsen gekaaptSecurity daar stelt dus geen reet voor, ik was nog van plan om te kijken of ik backstage kon komen maar dat vond chickie geen goed plan
vind je?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:21 schreef andromeda1968 het volgende:
Leuke topic.
Oe. Ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:21 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
ik kom wel eens in een darkroom
Laten maken. Ben geen soeper en zo.quote:
Ja hoor.quote:
Die heb ik later mogen ontvangenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat zei je stiekem? Kom op. 1 pijpbeurt. Ok?
Als je honderdtwaalf belt op je mobiel krijg je extra spelletjes... probeer het maar eensquote:
In de kroegquote:
Dat komt wel, je moet een beetje geduld hebben.quote:
Ik heb al genoeg spelletjesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je honderdtwaalf belt op je mobiel krijg je extra spelletjes... probeer het maar eens
Geduld, moeilijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:24 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dat komt wel, je moet een beetje geduld hebben.
--> SEXquote:
Docter in Zwollequote:
En mensen met chlamydia problemen enzoquote:
(Haast en spoed is zelden goed) Althans, dat zeg ik altijd tijdens een seksbeurt.quote:
Zwolle. Leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Docter in Zwolle
Waar ik vanmiddag te vinden was en vanavond ook nog
nogal ranzigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:26 schreef beelz het volgende:
[..]
En mensen met chlamydia problemen enzo
Vunzig clubje daar
daar houd ik je aan een volgende keerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:27 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
(Haast en spoed is zelden goed) Althans, dat zeg ik altijd tijdens een seksbeurt.
Zwolle is een leuke stad inderdaad... het is dan ook mijn natuurlijke habitat sinds mijn geboorte.quote:
Ik werk al in een kroeg dus ik doe het biergedeelte welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het geen idee om met wat Fok!ers een kroeg/frituurtent te openen genaamd [BeF]?.
Kijk, dat is natuurlijk weer een minpuntje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Zwolle is een leuke stad inderdaad... het is dan ook mijn natuurlijke habitat sinds mijn geboorte.
*genoteerd is*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:27 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
daar houd ik je aan een volgende keer
Goed idee want ik doe het nietquote:
Ok, jij schenkt in drink.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik werk al in een kroeg dus ik doe het biergedeelte wel
ik zie nietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Heb de OP al klaar liggen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Kijk, dat is natuurlijk weer een minpuntje.
Kon je dat niet wat eerder zeggen.quote:
Als hij maar niet groot geschapen is.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:30 schreef beelz het volgende:
[..]Pas op of ik stuur een boze neger op je af
Ik drink mee en schenk... Dat combineer ik daar ook altijdquote:
Onder ctrl+v.quote:
Mits genoeg bier is dat okay.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik drink mee en schenk... Dat combineer ik daar ook altijd
De n00b!quote:
Het is Bubba de extreem groot geschapen neger die net 1 dag vrij is en sinds 1996 geen vrouw heeft gezien.. dus zorg dat je heel veel vaseline bij de hand hebtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:31 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Als hij maar niet groot geschapen is.....
Waar en geef je dan een rondje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik werk al in een kroeg dus ik doe het biergedeelte wel
minimaal 32 fusten per avondquote:
Kom op zeg bier is niet voor kinderen.quote:
Popfront in Zwolle en geef af en toe een rondje aan toffe mensen.quote:
Wie is de mol?quote:
Het is hier dan ook heel gezelligquote:
Is dat niet die kale dude die mij in slaap laat vallen als hij begint te praten?quote:
Die wordt de nieuwe presentator van Wie is de Molquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Is dat niet die kale dude die mij in slaap laat vallen als hij begint te praten?
Daar kom ik niet....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:38 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Nee, dat is het woordenassociatiespel in TTK
122?????quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Gelukkig gaat het nu niet zo snel, kut tyfus chello viel er weer eens uit.. Bijna te laat met deel #122.
.
Te moeilijk voor je?quote:
Nee hier zitten we omdat we een leven hebbenquote:
Dat bedoel ik.quote:
Ik post nooit veelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Post eens door, er is een film begonnen en het topic is nog niet vol..
Alsof er uberhaupt veel concurrentie isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:41 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Alleen aan deze heb je wel genoeg voor je postaccount?
Dat bedoel ik.quote:
Of laat.quote:
Vroeg is een understatementquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik open hem alvast, wacht ff met posten tot deze op slot is..
dat ben je meestalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:39 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Nou moet....
Ik ben zo beleefd ja...
Vakantie is wel relaxed thoughquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:46 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ga weer op vakantievandaag terug gekomen vanacht weer weg.
Jammer genoeg wel naar frankrijk
Later en veel plezierquote:
je moet?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:46 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ga weer op vakantievandaag terug gekomen vanacht weer weg.
Jammer genoeg wel naar frankrijk
naja ik kan kiezen he, of alleen thuis zitten of met 7 vrienden op vakantie, alleen dan wel naar frankrijk.quote:
Rollatorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:51 schreef beelz het volgende:
Ik wil vakantie maar schijnbaar moet ik de kroeg in want er wacht een dame met prettige tetsers op me
Dus ik zeg dan maar weer:
Zij die bier gaan nuttigen groeten u.
Ja ik ga dan ook bier tanken in de stad met vrouwelijk schoon... das net wat leuker dan op een forum postenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja ik ga dan ook bier tanken in de stad met vrouwelijk schoon... das net wat leuker dan op een forum posten
klinkt zwaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:51 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
naja ik kan kiezen he, of alleen thuis zitten of met 7 vrienden op vakantie, alleen dan wel naar frankrijk.
bel jij ze?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:54 schreef beelz het volgende:
Heheheh ik ben nog niet weg ik wacht op #112
*extra-post*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:54 schreef beelz het volgende:
Heheheh ik ben nog niet weg ik wacht op #112
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |