Wat heeft die eikel godverdomme te willen?quote:Mohammed B. wil proces boycotten.
AMSTERDAM Mohammed B. moet onder dwang
naar de rechtbank worden gebracht om
terecht te staan voor de moord op Theo
van Gogh.Hij weigert maandag vrijwillig
te komen.Dat heeft zijn advocaat in een
brief aan de rechtbank laten weten.
Het Openbaar Ministerie legt zich niet
bij de weigering neer.Het OM heeft de
rechtbank daarom gevraagd om B. onder
dwang naar de zitting te laten brengen.
In de brief staat verder dat B. zich
niet wil laten verdedigen door zijn
advocaten.Advocaat Plasman zal daarom
op de zitting geen vragen stellen en
geen pleidooi houden.Plasman wilde niet
zeggen waarom B. het proces boycot.
Kogel door ze kop.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat heeft die eikel godverdomme te willen?![]()
Omdat hij nog niet tot besef is gekomen. Wat wel logisch is maar een mens mag naief zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:31 schreef Meh7 het volgende:
waarom zou je hier boos om worden?
Welk besef? Volgens mij weet hij heel goed waar hij mee bezig is?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:34 schreef hijgend_hert het volgende:
Omdat hij nog niet tot besef is gekomen. Wat wel logisch is maar een mens mag naief zijn.
je hebt gelijk, we leven in noord koreaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daarom word ik ook boos.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Welk besef? Volgens mij weet hij heel goed waar hij mee bezig is?
Ga dan naar een beter landquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Een verdachte heeft meer rechten dan een slachtoffer. Dus kan je je een dergelijke houding permitteren in dit kutland.
het scheelt wel een hoop tijd in de rechtszaal als zijn verdedeging niks doetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Een verdachte heeft meer rechten dan een slachtoffer. Dus kan je je een dergelijke houding permitteren in dit kutland.
Je wilt niet weten hoeveelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:15 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
[..]
Kogel door ze kop.
Snap niet waarom we de komende minimaal 20jaar geld aan die gast moeten uitgeven.![]()
Eensch, hij heeft niks te willenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Word een verdachte dan als het je zo leuk lijkt?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Nee eigenlijk niet, ben jij constant boos dan omdat er mensen zijn die gestoord zijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:41 schreef hijgend_hert het volgende:
Daarom word ik ook boos.
Omdat er mensen zijn die gestoord zijn.
Begrijp je me nu?
Nee gelukkig niet. Daarentegen raakt het me wel als criminelen na een misdaad blijven volharden in hun gelijk en fatsoensnormen aan hun laars lappen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ben jij constant boos dan omdat er mensen zijn die gestoord zijn?
Ik weet niet of het zo is, maar misschien heb je het recht om te weigeren, en heeft het hof weer de rechten tot dwang.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:02 schreef hijgend_hert het volgende:
Wat drijft jou om het gedrag van Mohammed B. te verdedigen?
Dat wil hij zo graag. Hij had toch een brief bij zich waarin hij zich opwierp als martelaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:15 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
[..]
Kogel door ze kop.
Snap niet waarom we de komende minimaal 20jaar geld aan die gast moeten uitgeven.![]()
Het ging dus niet om het gestoord zijn, bedankt voor het tegenspreken van jezelf.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:02 schreef hijgend_hert het volgende:
Nee gelukkig niet.
Hij pleegt koelbloedig een moord en jij praat nog over fatsoensnormen?quote:Daarentegen raakt het me wel als criminelen na een misdaad blijven volharden in hun gelijk en fatsoensnormen aan hun laars lappen.
Wat drijft jou om onzin als dit te verzinnen, ik verdedig niemand. Ik zie dat wat idioten zich boos maken om zulke dingen en reageer daar dan even op. Ik vind dit bericht niet eens nieuwswaardig.quote:Maar even over jou.
Wat drijft jou om het gedrag van Mohammed B. te verdedigen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:10 schreef Meh7 het volgende:
Ik zie dat wat idioten zich boos maken om zulke dingen en reageer daar dan even op.
Zo is het maar net - er is ook helemaal niks aan de hand. B. wil niet meewerken aan het proces, dat heeft hij niet gewild. Hij erkent alleen het gezag van Allah dus niet van een Nederlandse rechter in een zwarte jurk. HIj wil zich niet laten verdedigen en de advocaten doen dat dus ook niet, er komt geen pleidooi en er worden geen vragen gesteld. Het is erg ongebruikelijk en bizar maar het kan wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo is, maar misschien heb je het recht om te weigeren, en heeft het hof weer de rechten tot dwang.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ging dus niet om het gestoord zijn, bedankt voor het tegenspreken van jezelf.
[..]
Hij pleegt koelbloedig een moord en jij praat nog over fatsoensnormen?![]()
[..]
Wat drijft jou om onzin als dit te verzinnen, ik verdedig niemand. Ik zie dat wat idioten zich boos maken om zulke dingen en reageer daar dan even op. Ik vind dit bericht niet eens nieuwswaardig.
Leg die uitspraak van je die ik quootte eens uit?quote:
Het is idd niet netjes om tegen B. te schreeuwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:16 schreef SCH het volgende:
Meh7 verdedigt volgens mij Mohammed B. helemaal niet, hij reageert gewoon op wat schreeuwerige posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |