Moeilijk te krijgen altijd 'uitverkocht', maar het is het beste voetbalspel dat er isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Ahh ja, die titel zocht ik!
Eens even zoeken![]()
Bij de MM hebben ze goede gamepads, die niet al te duur zijn. De Logitech Rumblepad 2 bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Niemand toevallig een oude gamepad te koop / op reserve?
Het is zomer, de kans dat er iets leuks komt is erg kleinquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:48 schreef appelsientje het volgende:
ZO ik ga zo ff een gezellig bakje doen met mijn ouders denk ik
komt er nog wat leuks op tv vanavond??
Die draadloze die ik net op de Kijkshop website zag voor 50 euro? Schijnt dat ik ook een USB-blokje kan kopen, aldus mijn zwager.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij de MM hebben ze goede gamepads, die niet al te duur zijn. De Logitech Rumblepad 2 bijvoorbeeld
Nee niet de draadloze, gewoon met draad.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die draadloze die ik net op de Kijkshop website zag voor 50 euro? Schijnt dat ik ook een USB-blokje kan kopen, aldus mijn zwager.
Hoi Nacciequote:
Prima, en ja heel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:09 schreef SCH het volgende:
Well maybe I'm the fuckhead America
I'm not a part of a redneck agenda
Now everybody do the propaganda
And sing along in the age of paranoia
Ik vind die ook wel fijn. Dus zo'n blokje lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:01 schreef Noca het volgende:
Ik heb nog echt zo'n goede oude vertrouwde sidewinder...een van de eerste geloof ik
Ik blijf lekker thuis zoals iedere vrijdag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:04 schreef Superheld het volgende:
![]()
Verder nog mensen plannen voor vanavond?
Nietusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Winning Eleven 8 is nog een tikkeltje beter.
Goed nummer inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef SCH het volgende:Wat een geweldige tekst toch eigenlijk - moet ons volkslied worden
Don't wanna be an American Idiot
One nation controlled by the media
Information age of hysteria
It's going out to Idiot America
Beetje niksen, beetje tv kijken, nog ff wat boodschappen doen en alle vacaturesites nog maar weer es afquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:04 schreef Superheld het volgende:
![]()
Verder nog mensen plannen voor vanavond?
Winning Eleven 8 is gewoon hetzelfde hoor als PES4. Alleen met updates en verbeterde gameplay.quote:
* SCH zoekt schoonmaakster, goed kunnende boenendequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beetje niksen, beetje tv kijken, nog ff wat boodschappen doen en alle vacaturesites nog maar weer es af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |