Kutjoodquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik niet.
Al hoewel, misschien morgen even bij Sensation buurten.
Oprotten kutjequote:
"Je wordt oud, pappa"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:18 schreef golfer het volgende:
Zo, even heel klein tukkie gedaan en net toen ik kwartiertje lag ging telefoon met de melding van Bluezz dat de film waar ze met zoonlief naartoe was afgelopen was en dat ze onderweg vanuit Utreg hier naartoe zijn.
quote:Talent Falkirk op training geėlektrocuteerd
Craig Gowans is vrijdagochtend tijdens de training overleden. Het zeventienjarige talent werd geėlektrocuteerd.
Gowans droeg een zes meter lange staaf, die naar verluidt gebruikt wordt voor de vangnetten achter de doelen. Het object kwam in contact met de hoogspanningskabels die over het trainingscomplex van Little Kerse in Grangemouth gaan. Gowans overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.
'Iedereen in de club is zwaar aangeslagen', zei Falkirk-manager George Craig. 'Onze gedachten gaan op dit moment naar zijn familie. Voetbal komt niet in ons op. Uit respect hebben we onze toer door het noorden van Engeland afgelast.'
Hoog en droog!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:24 schreef tong80 het volgende:
Hly shit zit ik per abuis naar rijd hem erin te kijken
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
zimihc, daar zijn wij toch geweest om je te zien afgaanoptreden, SCH?
En zeg eens eerlijk, hoe vaak heb je deze herhaling al gezien?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:24 schreef tong80 het volgende:
Hly shit zit ik per abuis naar rijd hem erin te kijken
Vaak ik heb hem op videoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En zeg eens eerlijk, hoe vaak heb je deze herhaling al gezien?
Heb je die video destijds gekocht omdat de verkoper je inpakte met "En als je Schone Schijn een keer niet kunt zien en toch geen aflevering wil missen, dan neem je de aflevering op op video"?quote:
Ah je kent emquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je die video destijds gekocht omdat de verkoper je inpakte met "En als je Schone Schijn een keer niet kunt zien en toch geen aflevering wil missen, dan neem je de aflevering op op video"?
Nee m'n kop is digger geworden. Bevalt me niksquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:03 schreef DIGGER het volgende:
Fokt Tong nu trouwens in breedbeeld met z'n nieuwe monitor?
Of is je kop dikker geworden?
Elke vervoeging van het woord 'bevallen' kan ik momenteel niet meer horen, ik heb er geen puf meer voorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee m'n kop is digger geworden. Bevalt me niks
Dat bevalt je niks ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Elke vervoeging van het woord 'bevallen' kan ik momenteel niet meer horen, ik heb er geen puf meer voor
Soms kan je 42 weken wachten hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het floept er ook uit voor je het weet volgens mij.
Hoe lang blijft dat mens haar botten breken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
Ik ben me er anders al een kwartier mee aan het vermaken
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben me er anders al een kwartier mee aan het vermaken
Kun je geen versie in elkaar zetten met bv Balkenende, Bush, die hoer van IJdorp, Gordon, ik noem maar wat 'willekeurige' bekende mensenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
http://www.planetdan.net/pics/misc/tetka.html
wheheh
je kan met een muis het meisje bewegen...quote:
Om vervolgens maandag de vraag te krijgen, wat heb jij dit weekend gedaan ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
Tja wat moet je anders doen op vrijdagavond
Boerenquote:
Pff, de tering, straks om 4.00 op school verzamelen. Wat wordt het, nachtje doorhalen of zo naar bed?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Boeren
Zo hebben we dat ook weer gehad...
hoi
Naar je nestquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Pff, de tering, straks om 4.00 op school verzamelen. Wat wordt het, nachtje doorhalen of zo naar bed?
Euh wat ga je de rest van de dag doen ??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Pff, de tering, straks om 4.00 op school verzamelen. Wat wordt het, nachtje doorhalen of zo naar bed?
Waarom moet je op school zijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Afsluitingskampquote:
Oke dan zou ik nog ff lekker gaan slapenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Afsluitingskamp
Naar de Ardennen... 4.00 vertrekken, 10.00 aankomst, ontbijt en dan voettocht van 15 km
Net m'n tas gepakt. 12 kilo
Ohja, dat was het beste nog aan dat kamp. De regelsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
12 kilo aan bier en banaan?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
12 kilo aan bier en banaan?
Whehhehe klinkt als middelbare schoolquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja, dat was het beste nog aan dat kamp. De regels
- Geen alcohol
- Geen sex
- Geen drugs
Alsof je weer in de 3e klas zit![]()
Met andere woorden, ik heb er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |