Joh, heb je ook een keer vrij, 40 uur per week zuigen is voldoende.quote:
Van de Weteringsstraat naar Spoorwegmuseum is wel de weg overquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zoooooo dichtbij is het ook weer niet ...... je moet toch wel stevig doorfietsen om in 3 min van de A Numankade naar het Spoorwegmusuem te komen!
A Numankade is ook trouwens vlakbij Roberto's Ijssalon![]()
Je moet altijd een weg over lieverd, maar toch echt wel een paar meerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van de Weteringsstraat naar Spoorwegmuseum is wel de weg over
Agh als je eenmaal over de eerste weg bent telt de rest niet meer meequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet altijd een weg over lieverd, maar toch echt wel een paar meer![]()
Thanx MM, ook zonder mij gewoon op tijd eten hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben er vandoor.
SCH, prettige vakantie!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet altijd een weg over lieverd, maar toch echt wel een paar meer![]()
Even bellen met 0900-TUIGquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:30 schreef Eilanden het volgende:
als we daar langs gaan dan pikken we altijd ook nog een ijsje mee bij Roberto
Bouwstraat heet dat - zijstraatje van de Wetering, verbouwde school. Is nu cultureel oefencentrum met theatertje. In september kom jij een keer met Miss Puerto Rico daar een voorstelling van mij zienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:30 schreef Eilanden het volgende:
Roberto is inderdaad in de Poortstraat en erg lekker ijs! Mijn ouders wonen nog altijd in Wittevrouwen en als we daar langs gaan dan pikken we altijd ook nog een ijsje mee bij Roberto
Waar zit/ligt/staat Zimihc?
En daar gaat Methodmichquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben er vandoor.
SCH, prettige vakantie!
Ivo Niehequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar op mijn buik liggen, gaan we samen Ivo Niehe kijken![]()
Sinds wanneer is de Bouwstraat een zijstraat van de Weteringstraat?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Bouwstraat heet dat - zijstraatje van de Wetering, verbouwde school. Is nu cultureel oefencentrum met theatertje. In september kom jij een keer met Miss Puerto Rico daar een voorstelling van mij zien
Wil je weten waar de letters zimihc voor staan?
geen idee eigenlijk, weet jij het?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef DIGGER het volgende:
SCH, wat is trouwens het probleem met je Lasagna?
Ik vond het bij de moeder van Frey veel ergerquote:
Ik niet, ik word nog steeds schreeuwend en huilend wakker: "MAMA VAN BAMBI NEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het bij de moeder van Frey veel erger![]()
Moet je dan niet begeleid gaan wonen en een witte jas dragen, ongeleid projectiel dat je bent met je jeugdtrauma!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik niet, ik word nog steeds schreeuwend en huilend wakker: "MAMA VAN BAMBI NEEEEEEEEEE"
Ik mag vanaf september op verlofquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet je dan niet begeleid gaan wonen en een witte jas dragen, ongeleid projectiel dat je bent met je jeugdtrauma!
Wijsneusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de Bouwstraat een zijstraat van de Weteringstraat?Als geboren en getogen Wittevrouwenaar
weet ik toch wel zeker dat de Bouwstraat een zijstraat is van de Poortstraat!
quote:En die uitnodiging neem ik van harte aan SCH! Daar ga ik je aan houden!
Zomaar Ineens Midden In Hoog Catharijnequote:En waar staan die letters voor?
Witquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef JaWi het volgende:
* JaWi twijfelt tussen de witte of de rode polo.
Blauw-wit!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef JaWi het volgende:
* JaWi twijfelt tussen de witte of de rode polo.
Heb ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blauw-wit!![]()
En als je die niet hebt, zou ik voor wit gaan
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef SCH het volgende:
Voreg, therapeutisch linkje:
http://www.gratisrecept.nl/recept/hertenbiefstuk-met-noten.php
Ik ben van morgen tot dinsdag waarschijnlijk in 020quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Maar ik ga inderdaad voor wit.
* SCH belt even met zijn vriendjes van Al Qaidaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben van morgen tot dinsdag waarschijnlijk in 020
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vrijwillig?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |