quote:Intake/Exhaust:
* Vortech supercharger with water injection, at 7lb boost
* Ported M1 intake
* Fastman custom throttle body
* Fully ported 2.02 R/T heads
* Mike Leach headers
* Full 3" straight exhaust, with removable Carsound cat
* Flowmaster muffler
Engine:
* Custom cam (214 Intake 218 Exhaust 114 lobe center .520 lift)
* Crane gold race roller rockers
* Ford Motor Sport 30lb injectors
* Custom Mike Leach (AKA Positive Performance) flashed CPU with a blower program
* Split Second FTC-1 fuel and timing computer - pc adjustable
* Magnum plug wires
* Crane race coil
* Crane Fireball ignition
* Brass post distributor
* All lifters replaced
* Hardened push rods
Fuel:
* Custom full return fuel system
* 255LPH forced induction Walbro in-tank fuel pump
* AEROmotive dual port adjustable fuel regulator
Drivetrain:
* Level 10 built transmission
* High stall torque converter
* Level 10 stage 2 249 transfer case
Other:
* Adco sway bars front/rear
* Fuel pressure and boost gauges (A-pillar)
Balenquote:Tim zegt:
en tsja, anders moet er misschien nog maar een ander blok in
Tim zegt:
als dat goedkoper is dan een reparatie
nu mag je een wens doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een erkenning, ik sta in ee lijste met vaste gatsen
Tussen mijn twee grootste vrienden nog wel
Opmaaktechnisch nog niet perfect, maar wat wil je de 1e keer. Het idee er achter is echter zeer goed, en daadwerkelijk lovenswaardig initiatief. Desalniettemin heb ik ook goed gestemdquote:
ben der al mee bezig, avatars moeten nog gelinkt worden naar profiel en ik zal een txt op inet pleuren zodat iedereen het zo kan doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opmaaktechnisch nog niet perfect, maar wat wil je de 1e keer. Het idee er achter is echter zeer goed, en daadwerkelijk lovenswaardig initiatief. Desalniettemin heb ik ook goed gestemd
Ik had niets anders verwachtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben der al mee bezig, avatars moeten nog gelinkt worden naar profiel en ik zal een txt op inet pleuren zodat iedereen het zo kan doen!
met zo'n motorinhoud boeit dat niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:29 schreef MugenPower het volgende:
Leuk hoor, zo`n dikke Jeep...
Jammer dat ie een wegligging van niks heeft![]()
Is niet te merken hoor, ik dacht dat je hier la jaren kwamquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:54 schreef MugenPower het volgende:
Nieuw op dit forum?! Ja... Hoezo?!
Dat verklaart waarom je dequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:54 schreef MugenPower het volgende:
Nieuw op dit forum?! Ja... Hoezo?!
nee. +1quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar nog steeds dezelfde stand als voor jij 'goed' zei op het forum?
Boeiend...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is niet te merken hoor, ik dacht dat je hier la jaren kwam
En dat is nu net datgene wat niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:24 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Boeiend...
Ik geef gewoon een reactie op de auto, that`s all...
Oke...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat is nu net datgene wat niet de bedoeling is.
thanksquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
ThaFreak,
Ik heb er een paar 60x60 gemaakt die dat niet waren.
En als je ze wilt gebruiken mag je gewoon die linkjes gebruiken (soort imageshack)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
autos ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:36 schreef fiat126 het volgende:
Mmm...dit topic gaat blijkbaar niet over auto's maar over avatars...
heb je pech gehad, ik blijf niet aan het veranderenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:33 schreef Fugie het volgende:
tf, mijn avatar klopt niet
Poesjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je pech gehad, ik blijf niet aan het veranderen![]()
je mag nu nog een keer kiezen, poesje of uitlaat??
Duh...zie OP ???quote:
vertel nou eens aan ome bara wat er met die civic aan de hand isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Poesje!
Wat een kutkwaliteit btw Fuckie.
Het ging over de Civic CRX hè?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
vertel nou eens aan ome bara wat er met die civic aan de hand is![]()
Oooohhh...het gaat toch over auto's!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ging over de Civic CRX hè?
Maare, een motorsteun was kapot.
En de bouten zaten van een andere steun ontiegelijk vast waardoor er 1 is afgebroken die in het blok zit.
Me vader krijgt die bout er niet meer uit.
En waarschijnlijk moet het hele blok eruit om die bout eruit te halen.
En wil dat niet lukken, dan moet er helaasch een heel nieuw blok in. Alwéér. Alleen maar door zo'n domme motorsteun.
Dus dat sux0rz mijn box0rz.
Het gaat nu toch over dat witte ding wat hij voor jou heeft gekocht? das wel balen danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ging over de Civic CRX hè?
Maare, een motorsteun was kapot.
En de bouten zaten van een andere steun ontiegelijk vast waardoor er 1 is afgebroken die in het blok zit.
Me vader krijgt die bout er niet meer uit.
En waarschijnlijk moet het hele blok eruit om die bout eruit te halen.
En wil dat niet lukken, dan moet er helaasch een heel nieuw blok in. Alwéér. Alleen maar door zo'n domme motorsteun.
Dus dat sux0rz mijn box0rz.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:46 schreef Fugie het volgende:
ik kan niet kiezenIk ga wel even een nieuwe fixxen zo
Nee, het gaat over de CRXquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het gaat nu toch over dat witte ding wat hij voor jou heeft gekocht? das wel balen danextra kosten suck
die je nu hebt is best wel wicca-yquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:56 schreef Fugie het volgende:
tief op alex de haarbal
Die jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over de crx van die Tim? Ik ben het padje een beetje kwijt volgends mij
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:06 schreef Fugie het volgende:
waarom verneukt fok al mijn afbeeldingen
465 ongeveer. Eerst hoor je die pis nicht 30000X DJ JEAN zeggen en bij 466 precies komt er een heerlijke plaat inquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Fugie het volgende:
en markje, waar begint die set van jean ergens
Overgens is het nummer wat daar weer na komt een heerlijke old scool nummer. Wat bijna de hele set wel isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
465 ongeveer. Eerst hoor je die pis nicht 30000X DJ JEAN zeggen en bij 466 precies komt er een heerlijke plaat inSaxofoon die een vaste melodie speelt en dan gevolgt door iemand die paar keer in handen klapt. Naar mijn idee een PERFECTE begin van een leuke set. Deze plaat word opeens samen gemixt met dat nummer van put your hands up in the air
Van af waar is hij dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:01 schreef Fugie het volgende:
david guetta is ook vetdaar ga ik zaterdag in gent ook heen, kan niet wachten
![]()
ja bij mij klopt er ook gen zak vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van af waar is hij dan?
Heb jij die bug ook in winamp. Hij zegt dat het nummer maar 165.44 duurd. Echter klopt dat niet want ik zit nu al op 600 min
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef Fugie het volgende:
ow moet het gif zijn![]()
naja, dank je wel ijsmeis![]()
en markje, waar begint die set van jean ergens
Tieft op met je karboforumquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:05 schreef The_S het volgende:
lol, hier is hele karboforum boeltje wel bij elkaar hoor
Ah okquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja bij mij klopt er ook gen zak van
guetta is ehm bij 138
Helegaar nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:05 schreef The_S het volgende:
lol, hier is hele karboforum boeltje wel bij elkaar hoor
Hij laat duidelijk merken dat hij het nog perfect kanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:09 schreef Fugie het volgende:
wheheh die jean, ik luister 5 minuten en het is al geweldig. Soms echt weergaloos hoe er wordt gedraaid
joost van bellen was vorig jaar ook zooo vetGelukkig heb ik de sets vanaf 2002 nog allemaal
Zekerquote:
Yepsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:13 schreef The_S het volgende:
hermie is dat je avatar die het nie doet op karbo?
Ik heb ook iedere dag gewerkt en vandaag in de tuin gewerkt de hele dag bij mijn oudersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
hier is het ook wel relaxt, even rustig aan en filmpje kijken en op tijd naar bed. tot nu toe elke dag gewerkt en ben beetje brakMorgen gaan we weer afgetankt door middelburg de boel onveilig maken
En je bent op de verkeerde account ingelogdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:30 schreef kooba het volgende:
Fuck. Ik heb honger. En geen zin om te koken.
Fuckquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je bent op de verkeerde account ingelogd
nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef ThaFreak het volgende:
moet je toch de volledige versie voor hebben???
wie?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met de Corvette van D.Rose zijn?
wat wil je horen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
D.? Vertel nogeens over die hoerenschuit van je?
geen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:00 schreef ThaFreak het volgende:
tjabs op welke server zit je???
moeten we een keer doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen.
Als je wilt kan je ff tegen me racen ik zet dan ff een servertje op.
Formule V8 op Ovalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee.
je kan met 3 auto's online spelen.
maar ik heb hem zojuist gekocht via paypal
* Tjabbo is een avondje zoet
Ehhh. of je leest een blz terug?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:28 schreef Googolplexian het volgende:
dit schijnt de ULTIEME race-simulator te zijn:
http://www.liveforspeed.net/?page=moreabout
zelf nog niet gespeeld
Ik dacht dat FIA GTR Racing dat was en nog steeds isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:28 schreef Googolplexian het volgende:
dit schijnt de ULTIEME race-simulator te zijn:
http://www.liveforspeed.net/?page=moreabout
zelf nog niet gespeeld
Dan kan ik hem niet online spelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:18 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ow; die had je ook bij mij kunnen downloaden
LFS zeker nog niet gespeeldquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik dacht dat FIA GTR Racing dat was en nog steeds is
Nee, en net liep mn pc ontiegelijk vast toen ik de demo was aan het downloadenquote:
Moet je eens doen, met alle driving aid uit. Mooi spel man.quote:
Ik ook; en een kater waar je U tegen zegt en vanavond moet ik om half 8 alweer aan het bierquote:
wat heb jij een slecht levenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:02 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik ook; en een kater waar je U tegen zegt en vanavond moet ik om half 8 alweer aan het bier
Ja! Wie komt die gast die met die hamer in mijn kop loopt te rammen uitschakelen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:02 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik ook; en een kater waar je U tegen zegt en vanavond moet ik om half 8 alweer aan het bier
dat je hun verjaardag niet vergeet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:04 schreef Fugie het volgende:
want vinden mannen van 51 jaar leuk ?
Digicam ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:04 schreef Fugie het volgende:
want vinden mannen van 51 jaar leuk ? want me pa was gister jarig en moet nog ff een kado fixxen
Drinkt ie?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:04 schreef Fugie het volgende:
want vinden mannen van 51 jaar leuk ? want me pa was gister jarig en moet nog ff een kado fixxen
Maar de vrouwen van de mannen van 51 dan weer niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:34 schreef ook_gek het volgende:
een bloed geil lekker wijf van 24 vinden mannen van 51 leuk
welke man vindt dat niet leuk?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:34 schreef ook_gek het volgende:
een bloed geil lekker wijf van 24 vinden mannen van 51 leuk
die stuur je met een vriend op vakantie DUHUquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar de vrouwen van de mannen van 51 dan weer niet.
Waar van 2 van mij zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ben ik 3 uur weg, zijn er 4 berichten gepost hier
Hier een XFX 7800 en een FX-57quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey dat LFS heb je daar stevige VGA kaart voor nodig of kan dat zo'n beetje op de meest recente pc's wel?innetje heeft natuurlijk geen GForce en alles..*
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:15 schreef Kreator het volgende:
Euh, is Ghostrider 4 eik al uit? Die site is er niet echt duidelijk over...
ga je al vast lopenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blah moet nog tot aanstaande vrijdag wachten voor ik naar Frankrijk kan.. Ik wil NU!
Je icoon is geen 60x60quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dude m'n icon staat er nu nogsteeds niet tussen..
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:53 schreef ook_gek het volgende:
http://home.planet.nl/~ravel158/noggeneukt.mp3
Ik ga kapot deze is de beste tot nu toe
ik maak pret in je bed want je bent een vuile slet
Meesterlijk![]()
Hij is wel geinig.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:53 schreef ook_gek het volgende:
http://home.planet.nl/~ravel158/noggeneukt.mp3
Ik ga kapot deze is de beste tot nu toe
ik maak pret in je bed want je bent een vuile slet
Meesterlijk![]()
Hij staat hier al een half uur aanquote:
Kut-suggestiequote:Op zondag 10 juli 2005 01:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
het moet niet, het was maar een suggestie
Ja zal ik strakls eens even doenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
moggeh, ben nu naar't strand
En baracuda, maak eens foto's van jevo+lvo+
Ik heb kadavers wel eens sneller zien postenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag ik deze SC uitroepen tot de traagste aller tijden?
Kadavers stinkenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb kadavers wel eens sneller zien posten
jij bij een bakker werken. NO WAY dat ik dan nog brood wil etenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen eerste werkdag
Maar waarom beginnen bakkers zo vroeg?
Ik heb twee jaar brood gebaken bij Albert Heijn, lekker om zes uur je nest uitquote:Op zondag 10 juli 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bij een bakker werken. NO WAY dat ik dan nog brood wil eten![]()
We bakken geeneens broodquote:Op zondag 10 juli 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bij een bakker werken. NO WAY dat ik dan nog brood wil eten![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We bakken geeneens broodAlleen maar beschuit, toast en roggebrood. En van de dingen die ik kapot maak word paneermeel gemakt
Ik moet een haarnetje om. En officieel ook een baardnetje, maar daar heb ik geen trek in, dus die gaat er vanavond afquote:Op zondag 10 juli 2005 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil het niet eens weten. Mijn eetlust voor een week begint op deze manier te verdwijnen
Ikke 3 pakkenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Als er op mijn meest verse topic meer dan 10 reacties komen eet ik een pak beschuit achter elkaar leeg
Ga het uit zoeken zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek, heb je ook al eens normaal op een topic gereageerd?
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:58 schreef ook_gek het volgende:
Ag spoelt van zelf wel aan. Gebeurd elk jaar wel een keer of 10.
Niks speciaals meer. Mensen die denken dat ze kunnen zwemmen. Ja ze worden dan mee met de stroming getrokken ze gaan dan als een debiel er tegen in zwemmen. EN GELOOF MIJ DAT GA JE NIET REDDEN! uit vermoeidheid verzuipen ze. ALs je gewoon met de troming mee zwemt en niet in paniek raakt kom je er vaak wel uit. Stroming houd van zekf op en dan zwem je gewoon met een boogje om de oude plek en je bent weer bij de kust![]()
Ik werd helemaal gek van die kut helie overgens. Ding bleef heen en weer vliegen![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
wel eens van google gehoord?
Hij wilt graag in het rijtje staan van de bekende usersquote:Op zondag 10 juli 2005 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
Alex, waarom doe je zo zielig en open je topics waarvan je weet dat ze niet gaan lopen?
Denk je hiermee tof te zijn? Wil je graag je imago van luie linkse strontmongool verder profileren? WAAROM DOE JE DAT?
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij wilt graag in het rijtje staan van de bekende users
Kan je dat wel betalenquote:
Rij 'm de pui inquote:Op zondag 10 juli 2005 17:47 schreef Ballebek het volgende:
ook_gek: Wat een kankerautowasstraat daar bij jou aan de overkant (Shell); auto is nog steeds goor en de onderkant is niet gewassen terwijl je er wel voor betaald.
zijn je wieldoppen wel schoon?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:47 schreef Ballebek het volgende:
ook_gek: Wat een kankerautowasstraat daar bij jou aan de overkant (Shell); auto is nog steeds goor en de onderkant is niet gewassen terwijl je er wel voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |