Dat was het bij lange na niet aan de kust vandaag.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee idd, je zou wel gek zijn om met 30 graden celsius het water op te zoeken!.
iddquote:Op zondag 3 juli 2005 22:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat was het bij lange na niet aan de kust vandaag.
Bron: Nieuws.nlquote:Zwemmer vermist bij Scheveningen
Uitgegeven op 03 juli 2005 om 22:14 uur
(Novum) - De kustwacht zoekt ter hoogte bij Scheveningen naar een vermiste zwemmer, die ter hoogte van het Kurhaus verdwenen is. De melding kwam zondag rond 19.00 uur binnen. Daarop werden boten van de reddingsbrigade, de douane, de marine en een marinehelikopter ingezet. Vanaf de kant werd per truck en te voet gezocht.
De kustwacht kan niets zeggen over de vermiste persoon
hmm, er zijn zeker wel haaien in de Noordzee, zelfs types van 6-7 meter langquote:
Wellicht is plankton voor die beesten een zeer breed begrip.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
hmm, er zijn zeker wel haaien in de Noordzee, zelfs types van 6-7 meter langPlankton eters weliswaar
quote:Op maandag 4 juli 2005 08:16 schreef Toeps het volgende:
Nou, dan zal ie wel dood zijn. Maar was het een Duitser? (Die gaan altijd te ver in zee en zo.)
Think different staat er dan ook nog eens onderquote:
Bron: post van Buzzer hierboven. Mensen houden nu eenmaal niet van nog een keer klikken.quote:Zoekactie naar zwemmer gestopt
Uitgegeven: 4 juli 2005 10:35
Laatst gewijzigd: 4 juli 2005 10:36
DEN HAAG - De Kustwacht zoekt niet verder naar een zwemmer die zondag bij de Scheveningse haven vermist raakte. Een woordvoerder van het Kustwachtcentrum in Den Helder zei maandag dat voortzetting van de zoekactie hoogstwaarschijnlijk geen resultaat oplevert.
Het gaat volgens een woordvoerder van de politie mogelijk om een 20-jarige man. Een brandweerwoordvoerder zei maandag dat de vermiste een Somalische man uit Noorwegen zou zijn, die met vrienden of familie op vakantie was in Nederland. De 20-jarige was met deze groep mensen naar het noordelijk havenhoofd in de kustplaats gegaan, waar hij is gaan zwemmen, aldus de politie.
en ik was te lui om te c/p enquote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bron: post van Buzzer hierboven. Mensen houden nu eenmaal niet van nog een keer klikken.
't ging me ff om dat gezeur van 'ik hoop dat het een Duitser was'. is nielief hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 09:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze waren om 10 uur nog aan het zoeken. Zo lang kan niemand onder water blijven hoor.
Ik zei niet dat ik hóópte dat het een Duiter was! Ik zei: "Ik dénk dat het een Duitser is."quote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef Lisariya het volgende:
[..]
't ging me ff om dat gezeur van 'ik hoop dat het een Duitser was'. is nielief hoor
Hmm jij ging toch ook naar die Fok!meet?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:58 schreef ook_gek het volgende:
Ag spoelt van zelf wel aan. Gebeurd elk jaar wel een keer of 10.
Niks speciaals meer. Mensen die denken dat ze kunnen zwemmen. Ja ze worden dan mee met de stroming getrokken ze gaan dan als een debiel er tegen in zwemmen. EN GELOOF MIJ DAT GA JE NIET REDDEN! uit vermoeidheid verzuipen ze. ALs je gewoon met de troming mee zwemt en niet in paniek raakt kom je er vaak wel uit. Stroming houd van zekf op en dan zwem je gewoon met een boogje om de oude plek en je bent weer bij de kust![]()
Ik werd helemaal gek van die kut helie overgens. Ding bleef heen en weer vliegen![]()
ja en als je zo door gaat ben jij de volgendequote:Op maandag 4 juli 2005 19:05 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hmm jij ging toch ook naar die Fok!meet?
je weet er alles van, jij hebt Christine in het water geduwt
* Casparovvv heeft ook in Scheveningen gewoon tot zijn 12equote:Op maandag 4 juli 2005 19:31 schreef ook_gek het volgende:
nee maar goed dat heb je he als je op scheveningen woont. Dan leer je dit soort dingen van jongs af aan. Over 4 dagen ligt die zemmer op het strand let maar op. Of hij ligt bij de haven tussen die beton blokken.
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv heeft ook in Scheveningen gewoon tot zijn 12e![]()
Helaas niet helemaal waar. De zeewatertemperatuur zal op dit moment een graad of 18 zijn (weet het niet precies). Dat is voldoende om zelfs PvdHB te laten verkrampen. Bij die Somalier zal het wel iets sneller gegaan zijn omdat die normaal gesproken niet zoveel vet om het lijf hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Sjakie01 het volgende:
Als je geen zwemskills hebt ga dan ook niet met dit weer zwemmen. Simpel zat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |