Nu die afkeer van Fles nog zien te begrijpenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:19 schreef es70 het volgende:
Ah, Bier en Frietuur, natuurlijk, had ik zelf kunnen verzinnen![]()
Het is onmogelijk dat ik daar iets gemist hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
1000 posts per dag is daar vrij 'normaal', al gaat het nu wat rustiger dan in het begin van de week
nou, niet veel anders als hier soms, alleen wat drukkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is onmogelijk dat ik daar iets gemist heb.
'T is hier de laatste tijd ook niet echt de moeite van het teruglezen waard, da's waarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, niet veel anders als hier soms, alleen wat drukker
Tijd voor een nieuwe reeks?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is hier de laatste tijd ook niet echt de moeite van het teruglezen waard, da's waar.
geen tijd voorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:28 schreef Khalein het volgende:
Oeh, oeh, oeh! Vnacht van 01:45-03:00 op BBC2 Little Shop of HorrorsDe versie uit 1960 van Roger Corman
en met een jonge Jack Nicholson
Kijktipje
Not another onequote:
Wil je me weghebben?quote:
Men is aangeschreven, maar 'k heb nog niets gehoordquote:
Halloquote:
tja, ik zit er alleen omdat ik hiet vaak zit te wachten om te kunnen reageren omdat het hier zo traag gaat. Het feit dat meerdere daarheen gaan maakt het er hier ook niet sneller opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef Khalein het volgende:
[..]
Not another one't Is ook fijn dat veel volk van hier BeF ineens "het" lijkt te vinden
It wasn't mequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef Khalein het volgende:
[..]
Not another one't Is ook fijn dat veel volk van hier BeF ineens "het" lijkt te vinden
slapenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:30 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb jij iets beters te doen rond die tijd?
Op basis van indrukken tot op heden, zou ik dat ook niet van jou verwachtenquote:
Ik ga niet naar ONZquote:
Ik ben er tochquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar ONZ. Wacht gewoon tot er hier volk is, en anders maar niet
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
Op basis van indrukken tot op heden, zou ik dat ook niet van jou verwachten
Pcies, krijg je die werking weerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:32 schreef D.Rose het volgende:
tja, ik zit er alleen omdat ik hiet vaak zit te wachten om te kunnen reageren omdat het hier zo traag gaat. Het feit dat meerdere daarheen gaan maakt het er hier ook niet sneller op
Je zou zeggen dat ze op mensen als jou zitten te wachten...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
Men is aangeschreven, maar 'k heb nog niets gehoordAls ie tussentijds een ander huisje kan krijgen vind ik het best, maar anders... 'k Geef ze nog een paar werkdagen en dan ga ik maar eens bellen
Zelfs dat is geen reden om in ONZ rond te hangen... Sorryquote:
Er wordt rekening gehouden met de contextquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Smiliepost is zeker niet goed voor mijn reputatie hè?![]()
het hoeft ook niet in ONZ te zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar ONZ. Wacht gewoon tot er hier volk is, en anders maar niet
.
Mijn gok is dat ze het druk hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze op mensen als jou zitten te wachten...
Ik bedoelde ook dat ik hier ben gekkiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Zelfs dat is geen reden om in ONZ rond te hangen... Sorry.
Waar danquote:
Da''s mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:38 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mijn gok is dat ze het druk hebbenErg druk zelfs.... Heb al wel van een ander asiel wat dichterbij antwoord op mijn vragen over ene "Bobo"
"Bobo is het vertrouwen in de mensen een beetje kwijt" stond er op zijn pagina
Hij heeft inmiddels een goed thuis gevonden, dus da's
![]()
Oh, zo...quote:
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggenquote:
Hier in GCquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar dan. Vooralsnog vermaak ik me hier wel hoor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |