hollandse aardappelschotel is vast ook lekkerquote:
Tuurlijk is dat ook lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hollandse aardappelschotel is vast ook lekker
met frikandel
Lijkt me best leukquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik er een uitgebreide fotoserie aan wijden Stu?
Hee leg eens uit anders? Waarom vind ik het van jou cool, en van d_h ook, en zo, en waartom vind ik zebbie en A** verachtelijke insecten die verdelgd moeten worden?quote:
Dat zou ik niet weten johquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee leg eens uit anders? Waarom vind ik het van jou cool, en van d_h ook, en zo, en waartom vind ik zebbie en A** verachtelijke insecten die verdelgd moeten worden?
Lekker belangrijk johquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee nou ja, dan zal het wel tussen de oortjes zitten
Goed manquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:58 schreef D.Rose het volgende:
*uitgegeten is
en dan kies je deze GCquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
* Asskicker14 zoekt een slowchat topic om zijn 5000ste post te vieren
Hoera, Hoera...dit is mijn 5000ste post.
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:31 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens mijn pyjama gaan aantrekken en me bezighouden met ons nieuwe gezelschapspel en dan zo vlug mogelijk in de zetel springen voor Basic Instinct...
Zou blijkbaar een goeie film zijn...
Niet met je ogen knipperen danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik ook al iets over opgevangen..
Ik ging hem eerst niet kopen maar toen phille me zei welke film het precies was, had ik hem direct mee. Ik ben er echt nieuwsgierig naar geworden naar die scene
Omdat Stu lief isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee leg eens uit anders? Waarom vind ik het van jou cool, en van d_h ook, en zo, en waartom vind ik zebbie en A** verachtelijke insecten die verdelgd moeten worden?
Die film is oud... Is het er niet 1 uit de categorie 'die moet je gezien hebben'?. Of denk ik dat alleen maar omdat ik 'm toevallig gezien hebquote:
Had je misschien beter in BeF kunnen doen, daar oogst je vast meer bewondering....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
* Asskicker14 zoekt een slowchat topic om zijn 5000ste post te vieren
Hoera, Hoera...dit is mijn 5000ste post.
![]()
Denk dat ze in Belgie andere lijstjes hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Die film is oud... Is het er niet 1 uit de categorie 'die moet je gezien hebben'?. Of denk ik dat alleen maar omdat ik 'm toevallig gezien heb.
quote:
Wat nou?quote:
nee, daar is het een weekscorequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Had je misschien beter in BeF kunnen doen, daar oogst je vast meer bewondering....
Nee, ik weet niet hoe je daarop komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Had je misschien beter in BeF kunnen doen, daar oogst je vast meer bewondering....
Maar staat 'ie hier op dat lijstjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Denk dat ze in Belgie andere lijstjes hebben
dat denk ik wel jaquote:
quote:
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe je daarop komt.
Ten eerste kom ik zelden in ONZ en ben ik totaal niet het type van de bier en frituur.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |