Nu die afkeer van Fles nog zien te begrijpenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:19 schreef es70 het volgende:
Ah, Bier en Frietuur, natuurlijk, had ik zelf kunnen verzinnen![]()
Het is onmogelijk dat ik daar iets gemist hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
1000 posts per dag is daar vrij 'normaal', al gaat het nu wat rustiger dan in het begin van de week
nou, niet veel anders als hier soms, alleen wat drukkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is onmogelijk dat ik daar iets gemist heb.
'T is hier de laatste tijd ook niet echt de moeite van het teruglezen waard, da's waarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, niet veel anders als hier soms, alleen wat drukker
Tijd voor een nieuwe reeks?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is hier de laatste tijd ook niet echt de moeite van het teruglezen waard, da's waar.
geen tijd voorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:28 schreef Khalein het volgende:
Oeh, oeh, oeh! Vnacht van 01:45-03:00 op BBC2 Little Shop of HorrorsDe versie uit 1960 van Roger Corman
en met een jonge Jack Nicholson
Kijktipje
Not another onequote:
Wil je me weghebben?quote:
Men is aangeschreven, maar 'k heb nog niets gehoordquote:
Halloquote:
tja, ik zit er alleen omdat ik hiet vaak zit te wachten om te kunnen reageren omdat het hier zo traag gaat. Het feit dat meerdere daarheen gaan maakt het er hier ook niet sneller opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef Khalein het volgende:
[..]
Not another one't Is ook fijn dat veel volk van hier BeF ineens "het" lijkt te vinden
It wasn't mequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:29 schreef Khalein het volgende:
[..]
Not another one't Is ook fijn dat veel volk van hier BeF ineens "het" lijkt te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |