quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:55 schreef Bioslock het volgende:
Televisie is voor het plebs.
quote:
en waarbij ze allemaal op dezelfde manier in de kamera(groothoeklens) staan te zwaaien...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef descendent1 het volgende:
Ach, al die boze macho hiphopnummers lijken (niet alleen) qua clips op elkaar toch? Allemaal 'geile wijven' met zo min mogelijk kleren aan en een paar boze negers ervoor die lopen te vertellen hoe bad ass ze wel niet zijn....
vaak gebruiken ze zelfs dezelfde grietjes....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef descendent1 het volgende:
Ach, al die boze macho hiphopnummers lijken (niet alleen) qua clips op elkaar toch? Allemaal 'geile wijven' met zo min mogelijk kleren aan en een paar boze negers ervoor die lopen te vertellen hoe bad ass ze wel niet zijn....
Inderdaad, érg slecht nagemaakt!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:06 schreef pepper_961 het volgende:
Er is nu ook zo`n clip van een of ander jongens groepje, waarin ze in een stukje woestijn rijden of zo en gedrapeerd over een of ander cabrio-slee-autootje liggen.
Zooooooooo RHCP vind ik dat he?!
Big Broffas ofzo..................quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Die clip van Outkast met dat circus ("And the whooole world...") en dan die clip van dat Britse zestal, zelfde ritme, zelfde setting. Titel en bandnaam alweer vergeten zo smoelloos.
Greendayquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:06 schreef pepper_961 het volgende:
Er is nu ook zo`n clip van een of ander jongens groepje, waarin ze in een stukje woestijn rijden of zo en gedrapeerd over een of ander cabrio-slee-autootje liggen.
Zooooooooo RHCP vind ik dat he?!
Big Brovaz - Nu Flowquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Big Broffas ofzo..................
Ja klopt! Die Michael Jackson moeten ze aanklagen voor de inspiratieloze gejat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik vind de meeste clips van Weird Al Yankovic ook erg gejat
Like a Surgeonquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja klopt! Die Michael Jackson moeten ze aanklagen voor de inspiratieloze gejat.![]()
Net zoals een hoop van de andere posts in dit topic, zo te zien. Misschien ook een idee, een topic starten over posts die op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, de poster boven me kwam op hetzelfde idee.
Jah, en de titels ook... Smells like Nirvana lijkt wel erg veel op smells like teen spirit...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik vind de meeste clips van Weird Al Yankovic ook erg gejat
nou je het zegt....................waarom zou Kurt Cobain zoiets jatten??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jah, en de titels ook... Smells like Nirvana lijkt wel erg veel op smells like teen spirit...![]()
![]()
![]()
Laten we voor de grap posts LEZEN ipv dom 100 keer t zelfde soort antwoord te geven. Ik weet, ik vraag teveel van de kiddos hier.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Net zoals een hoop van de andere posts in dit topic, zo te zien. Misschien ook een idee, een topic starten over posts die op elkaar lijken.![]()
Wat heeft dat met de TT te maken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:17 schreef Asshole het volgende:
Ik zag toevallig net zo'n clip van twee kleine jochies die een beetje mooie dames aan het keuren waren, weet alleen niet hoe die heet maar ik vond hem wel leuk.
Is trouwens Owner Of A Lonely Heart van Graham Max feat. Yesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:17 schreef Asshole het volgende:
Ik zag toevallig net zo'n clip van twee kleine jochies die een beetje mooie dames aan het keuren waren, weet alleen niet hoe die heet maar ik vond hem wel leuk.
eenschquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:55 schreef Bioslock het volgende:
Televisie is voor het plebs.
Ik dacht dat ie de nieuwe clip van de backstreet boys bedoelde, dat is ook een letterlijke Scar Tissue kopie.quote:
Die vrouwen zijn gewoon ingehuurd door die niggaz, daar zal vast wel een soort van uitzendbureau voor zijn die ze verhuren. Goed voor die chickies, beter een beetje rond 50 cent of andere wilekeurige blingbling-negert met je dikke negerinnenbillen schudden dan de prostitutie in toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vaak gebruiken ze zelfs dezelfde grietjes....
Dat viel me ook al op, voeg aan dat lijstje ook maar "Somebody told me" van The Killers toe.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:54 schreef _dirkjan_ het volgende:
Pff hebben artiesten totaal geen inspiratie meer qua videoclips? Moet je deze eens met elkaar vergelijken:
- Krezip - Don't crush me
- U2 - City of blinding lights
- Coldplay - Speed of sound
![]()
U2 heeft dan nog een live uitvoering, maar vooral Krezip is een exacte copy van de clip van coldplay..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |