quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:55 schreef Bioslock het volgende:
Televisie is voor het plebs.
quote:
en waarbij ze allemaal op dezelfde manier in de kamera(groothoeklens) staan te zwaaien...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef descendent1 het volgende:
Ach, al die boze macho hiphopnummers lijken (niet alleen) qua clips op elkaar toch? Allemaal 'geile wijven' met zo min mogelijk kleren aan en een paar boze negers ervoor die lopen te vertellen hoe bad ass ze wel niet zijn....
vaak gebruiken ze zelfs dezelfde grietjes....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef descendent1 het volgende:
Ach, al die boze macho hiphopnummers lijken (niet alleen) qua clips op elkaar toch? Allemaal 'geile wijven' met zo min mogelijk kleren aan en een paar boze negers ervoor die lopen te vertellen hoe bad ass ze wel niet zijn....
Inderdaad, érg slecht nagemaakt!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:06 schreef pepper_961 het volgende:
Er is nu ook zo`n clip van een of ander jongens groepje, waarin ze in een stukje woestijn rijden of zo en gedrapeerd over een of ander cabrio-slee-autootje liggen.
Zooooooooo RHCP vind ik dat he?!
Big Broffas ofzo..................quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Die clip van Outkast met dat circus ("And the whooole world...") en dan die clip van dat Britse zestal, zelfde ritme, zelfde setting. Titel en bandnaam alweer vergeten zo smoelloos.
Greendayquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:06 schreef pepper_961 het volgende:
Er is nu ook zo`n clip van een of ander jongens groepje, waarin ze in een stukje woestijn rijden of zo en gedrapeerd over een of ander cabrio-slee-autootje liggen.
Zooooooooo RHCP vind ik dat he?!
Big Brovaz - Nu Flowquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Big Broffas ofzo..................
Ja klopt! Die Michael Jackson moeten ze aanklagen voor de inspiratieloze gejat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Big Broffas ofzo..................
Ik vind de meeste clips van Weird Al Yankovic ook erg gejat
Like a Surgeonquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja klopt! Die Michael Jackson moeten ze aanklagen voor de inspiratieloze gejat.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |