Nee, dat niet. Maar ze probeert het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Al komt er meestal niet veel zinnings uit![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was precies de overweging
En nee het was geen uitnodiging
Neuckuh?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee das waarPfff waar maak ik me druk om, kan mij het schelen wie die award wint. Zolang SCH maar niks wint
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:05 schreef VoreG het volgende:
Zo na 2 jaar van m'n lange haar af, nu is het weer wat kort.
ik wil heel graag een award winnen, die in SPT smaakt naar meerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee das waarPfff waar maak ik me druk om, kan mij het schelen wie die award wint. Zolang SCH maar niks wint
![]()
Bij de psv'ers hoor je zeker bij de genomineerden vind ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil heel graag een award winnen, die in SPT smaakt naar meer
Het is nog heel goed hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Misschien na een fotootje stem je ons wat milder.
Waar is die voor?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Rubbereend kan ook op voor de Higuita-award, samen met Spideyman en cultheld.
Als je samen met cultheld voor iets wordt genomineerdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef rubbereend het volgende:
misschien een award voor wie t meest modwaardig is van de users, die verkiezing heb k een tijdje terug al gewonnen
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Grootste liefhebber / kenner van Amerikaans (dus zuid, midden en noord) voetbal.
Ik ga eens Tour kijken, tot vanavond!
thnx.. heb je goed geregeldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
Jij ook goed weekend SJ.
Bijna vakantie! Laatste werkdagje en dan hoef ik 15 augustus pas weer!
DAM kan er ook wel bij, die zat daar tenminste ook regelmatig, wel leuk dan zou je 2 van de 3 genomineerden hebben die geband zijn ni VBLquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
Ik kon geen 3e bedenken. Maar of die award het gaat redden is twijfelachtig. Vanavond ga ik een lijstje maken naar relevantie en dan met DD overleggen. Na het weekend dan weer meer info.
Ik kijk ook tourquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef rubbereend het volgende:er is in Balen, de woonplaats van Boonen. een feestje ter gelegenheid van Boonen. Als je daar vandaag volledig in t groen verschijnt dan krijg je het hele feest gratis bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |