abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:29:20 #101
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28631709
Wat ik vandaag toch in de brievenbus vond
ben schijnbaar een potentiele klant

geen idee hoe ze aan mijn gegevens komen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:31:35 #102
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28631762
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Same here, hij lag sneller in de prullenbak dan de postbode hem naar binnen geschoven heeft.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:32:33 #103
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28631794
we gaan even kijken wat er te halen valt

goed excuus om even te rijden

laterrrrrrrrZ
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:33:28 #104
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28631818
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf wie heeft zin in een 7R proefritmeet liefst wat techneuten
En waar?
quote:

[afbeelding]

Ik heb ook wel eens reclame van H-D - heb eens een proefrit gemaakt - dus sta ik daar in het bestand.
Misschien dat ik later nog eens een proefrit op een BUELL ga doen.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:33:49 #105
21094 hicham
hiesjam
pi_28631827
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:17 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Sorry voor de spelfout probeer elke keer weer een nieuwe variant.
De uitbeners zijn nederlanders, de slachters weet ik pas wanneer ik er bij geweest ben.
[..]

Blijft lastig die regeltjes, deze turk is en moslims en rookt, stokslagen dan maar? Of een openbare steniging op het dorpsplein hier? (hij drinkt zelfs weleens een heel enkele keer een biertje, wel turks bier maar toch. )
Mercy had Turks bier gedronken en er zat flink wat alcohol in (althans, degene die hij had gedronken) Geen stokslagen en steniging, misschien ziet hij de fout wel niet in. Spreek hem eens aan, leg hem uit dat het niet mag en kijk wat hij erover te zeggen heeft
quote:
In strikte zin is roken niet bewustzijnsveranderend dus zou het niet het spirituele contact verbreken en dus toegestaan zijn. De rookverslaving is wel weer hinderend dus kort gezegd mag je wel roken maar niet verslaafd raken. Daarentegen is roken weer slecht voor het eigen lichaam dus dan mag het weer niet. Maar koffie, chocola en bijv. thee bevatten ook slechte stoffen die het lichaam schaden maar die mogen dan weer wel?

Het is me wel duidelijk dat je hier geen exacte wetenschap van moet maken.
Dat is het lastige heH, een grens ergens trekken. Maar roken maakt je lichaam gewoon kapot, dat is algemeen bekend dus het lijkt me niet toegestaan. Overigens is er in de Islamitische wereld ook nog een andere term naast haram, namelijk makroeh (weet ik veel hoe je dat in het Nederland schrijft ). Als iets onder die term valt dan wordt ermee bedoelt dat het wordt afgeraden en beter is om niet te doen. De meeste moslims zijn het erover eens dat roken op z'n minst onder Makroeh valt. Dus dan met je bij jezelf te rade gaan waarom je het dan nog doet

Sowieso wordt een moslim geacht ook rekening te houden met z'n eigen lichaamswelzijn rekening te houden. Als je teveel chocola eet is dat dus ook niet goed, maar specifiek haram zou ik het ook niet willen noemen Dat zijn beslissingen die je voor jezelf moet nemen en niet specifiek in de regeltjes staan
quote:
[..]

Maar dan zitten jij en je familie en vele andere moslims weer zonder vlees.
Een andere optie is dat we dan duurder vlees moeten kopen
en als dat nodig is om het halal te krijgen, dan moet het maar zo zijn
quote:
Nee maar hij kan wel doodbloeden. Die woorden uitspreken wordt wel lastig onder water. Gaat het er bij die woorden nou om of het dier ze gehoord heeft of dat je ze uitgesproken hebt?
Je doet het niet voor het diertje, je doet het voor Allah Dus die hoeft het niet per se te horen
quote:

Maar wie ertoe gedwongen wordt, niet uit begeerte of om te overtreden, voor hem is het geen vergrijp. Allah is vergevend en barmhartig
(Koran 2:173)

Verklaart dit stukje tekst nou eigenlijk dat je niet kan zondigen? Of lees ik het verkeerd? Bedoel als je echt honger hebt..........
Nee, dat dwingen gaat meer over levensgevaar bijvoorbeeld. Als je niets anders te eten hebt behalve dat stuk vlees wat daar ligt en toevallig niet halal is Als je echt honger hebt en je kan ook gewoon brood eten en je kiest voor het vlees dat niet halal is, dan is het dus niet slim om dat vlees te gaan eten
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:37:06 #106
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28631909
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:33 schreef bwt het volgende:

[..]

En waar?
[..]

Ik heb ook wel eens reclame van H-D - heb eens een proefrit gemaakt - dus sta ik daar in het bestand.
Misschien dat ik later nog eens een proefrit op een BUELL ga doen.
Wij gaan ook ff een Buell bekijken
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:39:35 #107
21094 hicham
hiesjam
pi_28631967
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:17 schreef hollander172 het volgende:

Jullie die geloven ! Eet van de goede dingen die Wij voor jullie levensonderhoud gegeven hebben en betuigt dan aan Allah, als Hij het is die jullie dienen.
Hij heeft voor jullie slechts verboden wat vanzelf is doodgegaan, bloed, varkensvlees en vlees van iets waarover iets anders dan Allah is aangeroepen.’
(Koran 2: 172-173)

Daar valt vis ook onder als je hem op het droge legt. Oh enne wij (autochtone nederlanders dus) roepen niks aan tijdens het slachten als we het zelf doen.
Je hebt er wat bijgezet zie ik nu net Heb het even nagevraagd en mijn moeder zegt dat vis niet onder hetzelfde kopje valt Ze vertelde me dat die slachtregels voor zoogdieren geldt en dat je een dolfijn dan wel zou moeten slachten op de correcte manier

Verder geldt voor vis dat je hem niet onnodig moet laten lijden, als je hem vangt om te dienen als voedsel dan vang je hem dus en maak je hem zo snel mogelijk dood als dat nog nodig is
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:41:37 #108
21094 hicham
hiesjam
pi_28632033
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:18 schreef Youp het volgende:
ik ga zo op "vakantie"

weekje ardennen

oh, er is kans dat ik dinsdag weer de hele dag post als een onnozele.. maar dat hangt er vanaf of ik mn motorrijbewijs gehaald heb of niet.. ja, daar moet ik een dag voor terug komen
Leuk als je het niet haalt dan, voor niks een dag teruggekomen
quote:

[afbeelding]

Dat krijg je als je zomaar overal zit te proefrijden op motoren heH
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:44:35 #109
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28632112
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:23 schreef hollander172 het volgende:
Wanneer wil je dat gaan doen?
dit weekend eigenlijk, maar ik zou toch graag 1 van jullie mee hebben dus volgend weekend is wmb ook best

tis in Alkmaar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:47:08 #110
21094 hicham
hiesjam
pi_28632178
Wil wel mee gaan met proefrijden maar dan heb ik er alleen baat bij, jij niet
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:48:27 #111
17709 hollander172
pi_28632212
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:33 schreef hicham het volgende:
Mercy had Turks bier gedronken en er zat flink wat alcohol in (althans, degene die hij had gedronken) Geen stokslagen en steniging, misschien ziet hij de fout wel niet in. Spreek hem eens aan, leg hem uit dat het niet mag en kijk wat hij erover te zeggen heeft
Zal hem er eens op aanspreken.
quote:
Dat is het lastige heH, een grens ergens trekken. Maar roken maakt je lichaam gewoon kapot, dat is algemeen bekend dus het lijkt me niet toegestaan. Overigens is er in de Islamitische wereld ook nog een andere term naast haram, namelijk makroeh (weet ik veel hoe je dat in het Nederland schrijft ). Als iets onder die term valt dan wordt ermee bedoelt dat het wordt afgeraden en beter is om niet te doen. De meeste moslims zijn het erover eens dat roken op z'n minst onder Makroeh valt. Dus dan met je bij jezelf te rade gaan waarom je het dan nog doet
Makroeh betekent "niet goed" oid. Dat woord ken ik ook nog. Het is dus niet goed maar ook weer niet verboden?

Orale sex bij een vrouw valt ook onder makroeh........ En andersom dan?
quote:
Een andere optie is dat we dan duurder vlees moeten kopen
en als dat nodig is om het halal te krijgen, dan moet het maar zo zijn
Het grappige is dus dat het meeste vlees gewoon halal is. Het ligt enkel aan de interpretatie van de persoon die het koopt en het vertrouwen in de verkoper of hij het als halal of haram ziet. Als je het in een winkel zou kopen moet je dus vertrouwen op het vertrouwen wat de winkelbediende heeft in zijn leverancier. Het is niet een klein beetje lastig deze materie.
quote:
Je doet het niet voor het diertje, je doet het voor Allah Dus die hoeft het niet per se te horen
Okee helder maar het eindoordeel gaat uit van de acties die een persoon heeft gedaan in zijn leven, uitspreken is dan toch niet nodig zolang de intentie maar goed is en conform geloof?
quote:
Nee, dat dwingen gaat meer over levensgevaar bijvoorbeeld. Als je niets anders te eten hebt behalve dat stuk vlees wat daar ligt en toevallig niet halal is Als je echt honger hebt en je kan ook gewoon brood eten en je kiest voor het vlees dat niet halal is, dan is het dus niet slim om dat vlees te gaan eten
Praktijkvoorbeeldje: Schiphol 's nachts, je hebt enorme honger en alleen de Mc Donalds en Burger King zijn nog open, salade bestellen dan maar?

Hoe zit het overigens met toevoegingen? Dierlijk vet wordt te pas en te onpas gebruikt in allerhande levensmiddelen, herkomst onbekend en nu? Waar ligt de grens? Dierlijk materiaal of alleen bloedhoudend vlees?

Vind het intrigerend hoe dit toegepast kan worden in de hedendaagse maatschappij.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:48:42 #112
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28632222
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Wil wel mee gaan met proefrijden maar dan heb ik er alleen baat bij, jij niet
jij mag er niet eens op rijden
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:51:19 #113
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28632294
en weer terug helemaal aangekleed buiten komen

1 druppeltje regen was al voldoende om om te keren
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:54:23 #114
17709 hollander172
pi_28632365
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
Je hebt er wat bijgezet zie ik nu net Heb het even nagevraagd en mijn moeder zegt dat vis niet onder hetzelfde kopje valt Ze vertelde me dat die slachtregels voor zoogdieren geldt en dat je een dolfijn dan wel zou moeten slachten op de correcte manier
Mag je wel snel doen dan. Lijkt me handig een slachter daarvoor te vinden die niet al teveel stottert.

Moslims zijn dus in den beginne tegen de walvis- en zeehondenvangst. Dat Greenpeace deze doelgroep nog niet benaderd heeft, ze zijn in de meerderheid wereldwijd.
quote:
Verder geldt voor vis dat je hem niet onnodig moet laten lijden, als je hem vangt om te dienen als voedsel dan vang je hem dus en maak je hem zo snel mogelijk dood als dat nog nodig is
Hier zijn dus geen regels voor verder?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:02:08 #115
21094 hicham
hiesjam
pi_28632634
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Zal hem er eens op aanspreken.
Je zou een poging kunnen wagen, vragen waarom hij bier verkoopt en drinkt terwijl dat niet toegestaan is in de Islam. Kijken wat hij daarover te vertellen heeft Je kan hem waarschijnlijk niet overtuigen met Islamitische regels e.d, maar vraag me wel af waarom hij dat doet
quote:
[..]

Makroeh betekent "niet goed" oid. Dat woord ken ik ook nog. Het is dus niet goed maar ook weer niet verboden?
Het gaat niet om de betekenis die in een woordenboek wordt gegeven, maar de betekenis die in de Islamitische wereld wordt gebruikt Ik vind het ook een moeilijke term, kende het een paar jaar geleden zelf nog niet eens. Maar volgens mij wordt die term gebruikt om aan te geven dat iets sterk afgeraden wordt en het dus beter is om altijd veilig te blijven en het gewoon niet te doen. Het is denk ik een term die later zijn intrede heeft gedaan onder de Islamitische geleerden. Je kunt namelijk niet altijd van iets zeggen dat het 100% haram is omdat het bijvoorbeeld niet voorkwam in de tijd vande profeet, en dus moet je iets vergelijkbaars nemen of je oordeel vellen n.a.v andere dingen die voorbij zijn gekomen in de geschiedenis. Ik denk dat het daardoor komt dat die term er is, omdat je het dus niet helemaal haram kan noemen omdat de profeet dat nooit heeft gezegd, maar dat je er wel bepaalde conclusies uit kan trekken
quote:
Bij dat hoofdstuk ben ik nog niet
quote:
[..]

Het grappige is dus dat het meeste vlees gewoon halal is. Het ligt enkel aan de interpretatie van de persoon die het koopt en het vertrouwen in de verkoper of hij het als halal of haram ziet. Als je het in een winkel zou kopen moet je dus vertrouwen op het vertrouwen wat de winkelbediende heeft in zijn leverancier. Het is niet een klein beetje lastig deze materie.
Er is geen interpretatie, er zijn duidelijke regels omtrent het slachtgebeuren waarbij geleerden altijd hetzelfde zullen antwoorden. Eenieder die zich daar niet aan houdt doet dat slechts uit gemakzucht of vanwege financiele redenen of wat dan ook. Het vlees dat je dan koop is gewoon niet halal, punt uit

Volgens die link die ik je laatst gaf was inderdaad het meeste vlees gewoon halal, maar ik weet alleen niet of dat echt bij elke slachter zo is
quote:
[..]

Okee helder maar het eindoordeel gaat uit van de acties die een persoon heeft gedaan in zijn leven, uitspreken is dan toch niet nodig zolang de intentie maar goed is en conform geloof?
In de islam draait alles in principe om de intentie , maar als je de juiste intentie hebt en je hebt geen reden om iets niet uit te spreken, wat blijft er dan van die intentie over Je hebt de intentie een moslim zijn, maar waarom volg je de regels dan niet op
quote:
[..]

Praktijkvoorbeeldje: Schiphol 's nachts, je hebt enorme honger en alleen de Mc Donalds en Burger King zijn nog open, salade bestellen dan maar?
Salade is inderdaad een goede optie
quote:
Hoe zit het overigens met toevoegingen? Dierlijk vet wordt te pas en te onpas gebruikt in allerhande levensmiddelen, herkomst onbekend en nu? Waar ligt de grens? Dierlijk materiaal of alleen bloedhoudend vlees?
Wij eten nooit iets met dierlijke vetten in, gelijkwaardige producten zijn meestal ook met plantaardige vetten te krijgen en dat nemen wij dan.
quote:
Vind het intrigerend hoe dit toegepast kan worden in de hedendaagse maatschappij.
Is soms wel moeilijk ja
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:02:31 #116
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28632647
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dit weekend eigenlijk, maar ik zou toch graag 1 van jullie mee hebben dus volgend weekend is wmb ook best

tis in Alkmaar
En hoe had je daar naartoe gewillen?
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:05:41 #117
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28632764
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef bwt het volgende:

[..]

En hoe had je daar naartoe gewillen?
met mijn auto
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:06:16 #118
21094 hicham
hiesjam
pi_28632785
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

jij mag er niet eens op rijden
Hmpf
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
en weer terug helemaal aangekleed buiten komen

1 druppeltje regen was al voldoende om om te keren
Andere laars kapot getrapt?
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:54 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mag je wel snel doen dan. Lijkt me handig een slachter daarvoor te vinden die niet al teveel stottert.
Heb je het nu over dolfijnen? Een dolfijn is een zoogdier dus zal niet snel sterven als ie boven water komt hoor Dus als je een slachter op het dek hebt, dan is dat toch genoeg? Zijn er eigenlijk mensen die dolfijn eten?
quote:
Moslims zijn dus in den beginne tegen de walvis- en zeehondenvangst. Dat Greenpeace deze doelgroep nog niet benaderd heeft, ze zijn in de meerderheid wereldwijd.
Een moslim is tegen elk onnodig geweld jegens dieren Het is bijvoorbeeld ook niet goed om met stenen op konijnen te jagen. Daarmee doe je een dier onnodig pijn
quote:
[..]

Hier zijn dus geen regels voor verder?
Ligt eraan wat je verder bedoelt Heb geen index in mijn hoofd zitten die bij de V van Vis alle relevante regels tevoorschijn tovert
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:10:21 #119
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28632933
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

met mijn auto
Ik laat het je hier later vanavond ff weten hoe ik zit met de tijd
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:10:29 #120
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28632939
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef hicham het volgende:
Hmpf
hoe lang moet je nog 21 Kw

vrijdag 8 juli 2005 @ 19:11:57 #121
21094 hicham
hiesjam
pi_28633002
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoe lang moet je nog 21 Kw

Nog veel te lang Tot 20 januari 2007 Iets langer dan anderhalf jaar nog dus
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:12:05 #122
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28633008
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:10 schreef bwt het volgende:
Ik laat het je hier later vanavond ff weten hoe ik zit met de tijd
ik wilde hem vanavond even bellen voor een afspraak voor morgen, als er meer zijn die mee willen/kunnen graag ook ff op tijd posten

zou super zijn
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:22:02 #123
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28633352
in princiepe maakt het eigelijk niet zo veel uit
voor mij is de zondag meest eenvoudig
zaterdag nl. wat bootschappen doen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:40:50 #124
21094 hicham
hiesjam
pi_28633943
Ik ga denk ik nog even fitnessen

Vond het wel leuk om even met Lars over al die regeltjes te praten, houdt me wel scherp
pi_28634261
Zondag lijkt me ook wel goed, dan kan ik gewoon 'aanwezig zijn'. Geen proefrit

Ralf en bwt zijn best wel doorgewinterde rijders die je advies kunnen geven Die hebben beiden volgens mij tijd En ik maar vertrouwen op jou toen je meeging

Ennuuhh, Lars... al die discussie is helemaal niet nodig. Het is eigenlijk zo simpel. Het gaat gewoon om de intentie en in hoeverre je standvastig bent in het geloof. Ik kan ook wel tegen de Turk om de hoek zeggen van "Oh halal, ik eet me buikje rond"..helaas doe ik dat de laatste tijd wel veel omdat ik door mijn vrienden daar ook altijd ben gaan eten nu. Maar in principe zou mijn vader bijvoorbeeld eerst nagaan bij welke slachter de Turk zijn vlees haalt

Want het is immers ook wel duidelijk dat veel zaakjes helemaal niet zo goed opletten op enig "Halal" keurmerk. Ook sommige foto's wijzen niet echt op halal slachtwijzen.. zoals drie schapen op een rij die in een bebloede bunker de keel wordt doorgesneden dat is gewoon niet de bedoeling.

Makkelijkst is dus gewoon niet buiten de deur te eten... zo ben ik ook altijd opgevoed. En zoals jij doet... je vlees gewoon bij de slachter persoonlijk halen of zelf het schaapje slachten Massaproductie en inkomen zijn geen legitieme redenen om maar meteen soepel met de regels om te gaan springen

Zo kon ik ook gewoon mijn huis-aan-huis bladen in de sloot flikkeren, maar iets achterin mijn hoofd zei dat mijn geld dan niet meer legitiem is verkregen en ik dan net zo goed niet hoef te werken.
Bolletje deeg enzo.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:11:52 #126
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28634739
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik wilde hem vanavond even bellen voor een afspraak voor morgen, als er meer zijn die mee willen/kunnen graag ook ff op tijd posten

zou super zijn
Ben zondag beschikbaar
Wil wel een blik werpen
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_28634808
Dan ik maar weer

Helemaal vergeten te melden wat ik heb gedaan Kan natuurlijk niet in ons dagboekMC Maar aniwg, heb heerlijk de rotonde zo een 100 keer genomen en mijn voorste schaamrand is bijna weg en achter ben ik ook een heel stuk kwijt. Slechts 5 mm ongeveer van dat lelijke opgerulde rubber van de vorige circuitrace eigenaar

Ook nog flink vaak het klaverbald bij badhoevendorp genomen, ga toch aardig hard erover heen Zeker 100 km/u terwijl op Hoevelaken sommigen zeggen dat hun max rond 107 km/u is Denk wel, badhoevendorp is een flink verrot blad. Maar wel heerlijk leeg + twee banen. Dus heb me echt even een circuitracer gewaand. Fulltime 100+ bochten gereden. Hoefde geen enkele keer af te remmen voor auto's

Alleen voor net gekeken en nu zie ik echt van die overduidelijk "cuppen/cups" in mijn voorband. Raar... Echt van die mesgaten lijken het wel Vervormd profiel oid

Respect voor de ANWB trouwens daar waar bijna alles voor 18-24 jarigen flink duurder is te verzekeren e.d. krijgen we bij de ANWB 50% korting Dus ipv de korting op het IRK voor 30 euro hoefde ik slechts 20 euro te betalen En ook voor mijn reisverzekering. Werd erg goed geholpen daarzo.

[martie] Wij hebben een 'strippenkaart' reisverzekering genomen nu. 25 strippen kun je kopen voor iets van 21 euro. Per dag verbruik je 1 strip. Aangezien we 10 dagen gaan met z'n 2'en hebben we nu dus 20 strippen verbruikt. De volgens keer dat ik 5 dagen wegga kan ik dus nog de resterende 5 strippen gebruiken Lekker goedkoop klaar dus [/martie]

Is het een beetje te begrijpen

Reageer maar weer niet eikels

Bolletje deeg enzo.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:16:38 #128
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28634879
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef RB het volgende:

[..]

Ben zondag beschikbaar
Wil wel een blik werpen
zondag it is, ik ga nu bellen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:17:14 #129
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28634898
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

zondag it is, ik ga nu bellen
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_28634951

Dat berichtje over die schapen.

DVD'tje kijken dan maar bij het eten
Bolletje deeg enzo.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:22:31 #131
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28635085
zondag om 11.00 uur ik heb 's middags nog een andere afspraak...was ik vergeten
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:25:55 #132
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28635181
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zondag om 11.00 uur ik heb 's middags nog een andere afspraak...was ik vergeten
Dat wordt dus om 9 uur opstappen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:27:36 #133
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28635222
Eindelijk audio dacht ik.. maar ben nu al ruim een uur aan het rommelen..

Vanmiddag toevallig bij een computerzaak in de buurt, omdat ik nog steeds geen geluid heb maar een PCI kaartje gekocht voor 8 euro, nog 3 d en 4 kanaals ook..

(moederbord uitbouwen omdat de onboard nooit gewerkt heeft is meer werk, en dan heb ik 2-3 weken geen computer terwijl ASUS het garantiegeval bekijkt..)

Even dit nieuwe kaartje erin prikken en al die filmpjes tot aan vorig jaar eens bekijken was het idee.

Maar ik heb hem nu al in 3 PCI slots gehad, in het bios de onboard audio uitgezet, drivers verwijdert, BIOS compleet gereset, en nu nog kan ik de software voor het kaartje niet installeren omdat deze geen chip ziet waar deze mee samen kan werken.

Begin te vermoeden dat behalve de ingebouwde audio de PCI slots op het board ook defect zijn.

Youssef, zeg er eens wat van, jij werkt in een computerzaak.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:27:51 #134
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28635230
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:25 schreef RB het volgende:
Dat wordt dus om 9 uur op instappen
idd
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:28:05 #135
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635239
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef hicham het volgende:

Andere laars kapot getrapt?
\

nee maar even bij Motopruts een motor omgetrapt

en niemand die er op reageerde
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:32:27 #136
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635373
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:14 schreef Phatzak het volgende:
Dan ik maar weer

Helemaal vergeten te melden wat ik heb gedaan Kan natuurlijk niet in ons dagboekMC Maar aniwg, heb heerlijk de rotonde zo een 100 keer genomen en mijn voorste schaamrand is bijna weg en achter ben ik ook een heel stuk kwijt. Slechts 5 mm ongeveer van dat lelijke opgerulde rubber van de vorige circuitrace eigenaar

Ook nog flink vaak het klaverbald bij badhoevendorp genomen, ga toch aardig hard erover heen Zeker 100 km/u terwijl op Hoevelaken sommigen zeggen dat hun max rond 107 km/u is Denk wel, badhoevendorp is een flink verrot blad. Maar wel heerlijk leeg + twee banen. Dus heb me echt even een circuitracer gewaand. Fulltime 100+ bochten gereden. Hoefde geen enkele keer af te remmen voor auto's

Alleen voor net gekeken en nu zie ik echt van die overduidelijk "cuppen/cups" in mijn voorband. Raar... Echt van die mesgaten lijken het wel Vervormd profiel oid

Respect voor de ANWB trouwens daar waar bijna alles voor 18-24 jarigen flink duurder is te verzekeren e.d. krijgen we bij de ANWB 50% korting Dus ipv de korting op het IRK voor 30 euro hoefde ik slechts 20 euro te betalen En ook voor mijn reisverzekering. Werd erg goed geholpen daarzo.

[martie] Wij hebben een 'strippenkaart' reisverzekering genomen nu. 25 strippen kun je kopen voor iets van 21 euro. Per dag verbruik je 1 strip. Aangezien we 10 dagen gaan met z'n 2'en hebben we nu dus 20 strippen verbruikt. De volgens keer dat ik 5 dagen wegga kan ik dus nog de resterende 5 strippen gebruiken Lekker goedkoop klaar dus [/martie]

Is het een beetje te begrijpen

Reageer maar weer niet eikels

klinkt heel goed volgens mij ben je zelfs nog goedkoper uit dan wij in totaal voor beide zijn we 75 euro kwijt en geen strippenkaart
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:33:39 #137
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635422
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
Eindelijk audio dacht ik.. maar ben nu al ruim een uur aan het rommelen..

Vanmiddag toevallig bij een computerzaak in de buurt, omdat ik nog steeds geen geluid heb maar een PCI kaartje gekocht voor 8 euro, nog 3 d en 4 kanaals ook..

(moederbord uitbouwen omdat de onboard nooit gewerkt heeft is meer werk, en dan heb ik 2-3 weken geen computer terwijl ASUS het garantiegeval bekijkt..)

Even dit nieuwe kaartje erin prikken en al die filmpjes tot aan vorig jaar eens bekijken was het idee.

Maar ik heb hem nu al in 3 PCI slots gehad, in het bios de onboard audio uitgezet, drivers verwijdert, BIOS compleet gereset, en nu nog kan ik de software voor het kaartje niet installeren omdat deze geen chip ziet waar deze mee samen kan werken.

Begin te vermoeden dat behalve de ingebouwde audio de PCI slots op het board ook defect zijn.

Youssef, zeg er eens wat van, jij werkt in een computerzaak.
welk besturingssysteem heb je op je pjuter staan eigenlijk ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:39:49 #138
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635634
en dan is er niemand meer
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:43:51 #139
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635787
ga ik maar TV kijken
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:44:03 #140
17709 hollander172
pi_28635795
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
Vond het wel leuk om even met Lars over al die regeltjes te praten, houdt me wel scherp
Ik ook. Nooit weg om wat bij te leren.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:44:20 #141
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635805
of gewoon in mijn 1tje dit topic even volspammen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:44:52 #142
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635822
ah kijk er komt hulp opdagen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:45:29 #143
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635835
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik ook. Nooit weg om wat bij te leren.
straks ben jij dé schapenslachter van Fok
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:46:16 #144
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635862
maar het blijft rustig hier
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:46:48 #145
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635882
zou ik hem vol krijgen ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:47:06 #146
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635888
schiet wel op eigenlijk
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:47:24 #147
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635896
Lars is ook al gevlucht
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:48:03 #148
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635919
ik heb nog een leuk filmpje heeft er iemand ruimte waar ik hem neer kan zetten om hem te laten zien ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:48:28 #149
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635934
zijn er wel veel op rij
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:48:34 #150
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28635937
quote:

[afbeelding]

Volgens mij een Motorhuis Safe database.
Maar ik weet niet of iemand van jullie daar ooit zaken heeft gedaan?
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
welk besturingssysteem heb je op je pjuter staan eigenlijk ?
WinXP.

Verlang wel terug naar mijn lezen en schrijven met Win98.

Maar volgens mij wordt het hele kaartje niet eens gezien, staat in app beheer ook geen dingetje met een uitroeptekentje o.i.d.
Morgen eens een andere PCI kaart proberen, heb nog een netwerkkaart en een TV kaart liggen vanuit de Legacy.
Als die ook niet herkent worden dan gaat toch het moederbord terug.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:48:57 #151
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635951
en we gaan gewoon door
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:49:35 #152
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28635967
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Volgens mij een Motorhuis Safe database.
Maar ik weet niet of iemand van jullie daar ooit zaken heeft gedaan?
[..]

WinXP.

Maar volgens mij wordt het hele kaartje niet eens gezien, staat in app beheer ook geen dingetje met een uitroeptekentje o.i.d.
Morgen eens een andere PCI kaart proberen, heb nog een netwerkkaart en een TV kaart liggen vanuit de Legacy.
damn ik had bijna 10 op een rij
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:51:23 #153
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636016
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:

WinXP.

XP is toch het beste wat M$ ooit op de markt heeft gebracht

en als ik het zo hoor zou ik het gewoon maar een terug brengen want erg goed lijkt mij dat bord niet
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:52:25 #154
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636050
Raus heeft ook een Asusbord ik heb inmiddels een la vol met splinternieuw geheugen liggen wat dat klereding niet wil gebruiken
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:52:48 #155
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636061
nog maar 2 pagina's
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:53:24 #156
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28636084
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
zou ik hem vol krijgen ?
Als
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:53:28 #157
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28636086
zo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:53:36 #158
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28636090
gaat
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:53:40 #159
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28636092
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:53:47 #160
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636095
okee ga even cd'tje met MP3 branden
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:54:10 #161
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636106
kijk RB to the Rescue
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:55:08 #162
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636139
Go RB go!!!!!!!!!!!!!!!!
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:55:37 #163
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636156
10 op een rij is best moeilijk hoor
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:55:39 #164
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28636157
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
kijk RB to the Rescue
Shit er missen twee drie in het rijtje
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:55:52 #165
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636161
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:55 schreef RB het volgende:

[..]

Shit er missen twee in het rijtje
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:55:56 #166
17709 hollander172
pi_28636164
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef Phatzak het volgende:
Ennuuhh, Lars... al die discussie is helemaal niet nodig.
Is geen discussie, ik zie het allemaal als westers persoon zonder moslimachtergrond en dan stel je weleens vragen toch? Ook ga je dan vergelijkingen maken want iets als "regels" klinkt en betekent als het is of zwart of wit, ik zoek gewoon de grijstinten op.
quote:
helaas doe ik dat de laatste tijd wel veel omdat ik door mijn vrienden daar ook altijd ben gaan eten nu. Maar in principe zou mijn vader bijvoorbeeld eerst nagaan bij welke slachter de Turk zijn vlees haalt
En dat is een grijstint waar ik het over heb. "Helaas" en "in principe" duiden op een gewoonte die er tegen je zin in in is gesleten, nu door vrienden maar dat kan elke oorzaak hebben. De vraag is dan alleen, in hoeverre kan je vanuit je geloofsovertuiging en je eigen interpretatie gaan?
Zondig je nu dan echt omdat je de herkomst niet weet of is je intentie goed en voldoe je daarmee ook aan de regels? Uiteindelijk draait alles om de intentie waarmee je iets doet (dat is mijn overtuiging) en niet om de daden die je verricht.

Kijk maar eens naar goede doelen, de raad van bestuur vult zijn zakken en de arme schooier voor de buis geeft geld om mensen te helpen. Als je dan toch na de dood door een god beoordeeld zou worden, wie van de twee zou dan de goedkeuring kunnen wegdragen?
quote:
Makkelijkst is dus gewoon niet buiten de deur te eten... zo ben ik ook altijd opgevoed. En zoals jij doet... je vlees gewoon bij de slachter persoonlijk halen of zelf het schaapje slachten Massaproductie en inkomen zijn geen legitieme redenen om maar meteen soepel met de regels om te gaan springen
Je trekt een rare conclusie, ik haal mijn vlees bij een islamitische slachter, hoe deze slacht weet ik nog niet. Wel weet ik dat een andere slachter niet de woorden uitspreekt en slacht op de manier zoals ik eerder omschreven heb. Een slachter overigens die zeer hoog aangeschreven staat in de moslimgemeenschap en o.a. jullie regio bedient.
quote:
Zo kon ik ook gewoon mijn huis-aan-huis bladen in de sloot flikkeren, maar iets achterin mijn hoofd zei dat mijn geld dan niet meer legitiem is verkregen en ik dan net zo goed niet hoef te werken.
Tussen gewoon hard werken voor je geld of de kantjes ervan aflopen of je wel of niet aan regels houden zie ik geen verband. Sorry.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:56:53 #167
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636192
bordje rijstepap erbij
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:58:08 #168
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28636230
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
XP is toch het beste wat M$ ooit op de markt heeft gebracht

en als ik het zo hoor zou ik het gewoon maar een terug brengen want erg goed lijkt mij dat bord niet
Dacht al, zet er een geluidskaartje in, want om hem alleen voor het defecte onboard geluid terug te brengen en een tijdje zonder te zitten............................................

Heb trouwens ook wat irq's vrijgemaakt, onboard uit, firewire uit, Floppy controller.
PCI kaartje in een ander slot, en opnieuw opgestart.......... nog niks.

Vandaag bij Motoport geweest, nog leuke foto's met de GSM gemaakt, maar de downloadkabel ligt op mijn werk.

Nick heeft op een kindermotor gezeten, en ik heb een ZZR-1100 bekeken en geprobeerd .. vanaf de middenbok dan wel te verstaan. Damn, wat is dat ding irl enorm groot.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:58:35 #169
17709 hollander172
pi_28636245
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
bordje rijstepap erbij
Jij hebt echt geen fuck te doen he?

Ik ook even niet trouwens.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:58:51 #170
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28636252
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
bordje rijstepap erbij
Nope heb net 2kg mosselen op
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:58:51 #171
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636253
RTL5 pas op Politie
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:00:07 #172
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636287
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen fuck te doen he?

Ik ook even niet trouwens.
nee niet echt

zijnop jacht geweest voor Raus voor nieuwe handschoenen maar iedere respectable winkel is gesloten
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:00:49 #173
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636304
is nog best veel werk een topic volspammen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:00:55 #174
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28636307
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:58 schreef RB het volgende:
Nope heb net 2kg mosselen op
IKEA weet niet meer hoe het heet, maar was erg lekker, uitgebreid en niet duur.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:01:23 #175
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636320
maar we houden moed
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:02:32 #176
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636351
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:58 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dacht al, zet er een geluidskaartje in, want om hem alleen voor het defecte onboard geluid terug te brengen en een tijdje zonder te zitten............................................

Heb trouwens ook wat irq's vrijgemaakt, onboard uit, firewire uit, Floppy controller.
PCI kaartje in een ander slot, en opnieuw opgestart.......... nog niks.

Vandaag bij Motoport geweest, nog leuke foto's met de GSM gemaakt, maar de downloadkabel ligt op mijn werk.

Nick heeft op een kindermotor gezeten, en ik heb een ZZR-1100 bekeken en geprobeerd .. vanaf de middenbok dan wel te verstaan. Damn, wat is dat ding irl enorm groot.
heb je de Bios al eens gereset ? en misschien een BIOSupdate uitvoeren

of jij dat zelf moet doen weet ik eigelijk niet
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:04:08 #177
17709 hollander172
pi_28636408
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
is nog best veel werk een topic volspammen
Waarom moet ie vol eigenlijk?

Komt vanzelf wel toch of wil je zo graag een nieuwe opengooien?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:06:04 #178
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636460
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:04 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Waarom moet ie vol eigenlijk?

Komt vanzelf wel toch of wil je zo graag een nieuwe opengooien?
ik verveel me
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:06:16 #179
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28636466
morgen krijg ik de route, vanuit arnhem...dus zal het adres wel rondmailen als ik de adressen heb van diegenen die meegaan
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:06:24 #180
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28636469
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb je de Bios al eens gereset ? en misschien een BIOSupdate uitvoeren

of jij dat zelf moet doen weet ik eigelijk niet
Zelfs de battery is eruit geweest en een BIOS update kan je wel aan mij overlaten, maar Asus heeft geen update MSI deed zelfs 3 jaar na aankoop van het moederbord nog doorontwikkelen.

Dat perfecte moederbord doet nog steeds heel trouw elders dienst bij een fotograaf.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:06:39 #181
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636479
er staat al een pc te fikken en op M-F is het ook al niet leuk
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:07:13 #182
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636501
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zelfs de battery is eruit geweest en een BIOS update kan je wel aan mij overlaten, maar Asus heeft geen update MSI deed zelfs 3 jaar na aankoop van het moederbord nog doorontwikkelen.
welk type MB is het ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:08:09 #183
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28636529
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik verveel me
zou je niet zeggen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:08:15 #184
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:09:43 #185
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636568
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, marty, heb jij teveel koffie op of zo, of een maand geen sex gehad?

Zo snel heb ik je nog nooit zien posten.
ik heb me lopen opfokken bij Motoport over de zeeeeeeer slechte service daar

gingen alleen maar passen hoor zeker niet kopen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:10:02 #186
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636573
POPIJN
Let's race
Buienradar
pi_28636587
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef Phatzak het volgende:
Dat heet gewoon eerlijk en respectvol zijn. Dus als je moslim bent dan probeer je dus zo eerlijk en respectvol mogelijk te zijn?
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:11:35 #188
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636614
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:10 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Dat heet gewoon eerlijk en respectvol zijn. Dus als je moslim bent dan probeer je dus zo eerlijk en respectvol mogelijk te zijn?
ik vind dat een goed streven als iedereen zo zou doen zou er geen aanslagen nodig zijn
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:11:40 #189
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28636616
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:10 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Dat zijn de grondbeginselen van ieder geloof.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:12:03 #190
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:12:05 #191
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28636632
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen krijg ik de route, vanuit arnhem...dus zal het adres wel rondmailen als ik de adressen heb van diegenen die meegaan
OPM Mail
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:12:55 #192
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28636653
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef hollander172 het volgende:

Nou !!!!
Ik MOET even zeggen dat dat wat mij betreft ontzettend halal is hoor !!

@hiesjam ga jij dat hoofdstuk eens even gauw lezen zeg !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:13:22 #193
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636664
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

MartY! A7N8X-E Deluxe
Die heeft Raus ook en een vriend van me ook is 2 maanden bezig geweest om geluidskaart aan de praat te krijgen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:13:48 #194
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636671
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nou !!!!

hey ondeugd
Let's race
Buienradar
pi_28636676
quote:

[..]

ik verveel me
Luie donder ook he. Hoe kun je je nu vervelen? Ga maar die CDs branden.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:14:24 #196
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28636691
@Popijn

zal even bellen voor je misschien heb ik tips
Let's race
Buienradar
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:14:46 #197
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_28636698
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef RB het volgende:

[..]

OPM Mail
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:17:50 #198
17709 hollander172
pi_28636773
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef ondeugend het volgende:
Nou !!!!
Het is in ieder geval niet haram.
quote:
Ik hou ze wel scherp hoor.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:19:12 #199
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28636808
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Zet er ook ff plek op waar we kunnen afspreken
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:19:21 #200
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28636812
quote:

[..]

ik verveel me
Ga sexen man.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!