Lee, Ooijerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:51 schreef pascalheister het volgende:
Goor ook weg, wie volgt er nog meer
Daarom zeg ik ook : alsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:40 schreef Staanplaats het volgende:
Och jezus...Loek, moet je nou in therapie??
Komen heus wel betere tijden met CL voetbal, heeft alleen tijd nodig, omdat er eerst opgeruimd moet worden.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:22 schreef fransie102 het volgende:
Maar we hebben wel een groot probleem als we de CL niet halen komend seizoen. Kalou wil weg omdat ie CL wil spelen, Kuijt wil ook CL spelen maar twijfelt nog, Goor is weg omdat ie CL wil spelen, en goede spelers willen niet naar Feyenoord komen, omdat.... ze CL willen spelen
Ik denk dat als we dit seizoen of komend seizoen geen potten in Nederland en Europa breken, het definitief afgelopen is met Feyenoord als topclub
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat kan jij toch lekker kort door de bocht denken zeg.
Ik zou echt niet weten welke Nederlandse middenvelders én haalbaar zijn én een versterking zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:18 schreef Cart_man het volgende:
Koeman wil twee Nederlandse middenvelders aantrekken
bron: Radio Rijnmond.
quote:Bart Goor vetrekt bij Feyenoord.
uitgegeven: 22:07 08-07-2005 gewijzigd: 14:07 09-07-2005
Na wekenlang touwtrekken bereikten Anderlecht en Feyenoord vrijdag overeenstemming over de transfersom. De Belgische club heeft ingestemd met het laatste voorstel van de stadionclub en betaalt de verlangde transfersom van rond de 2 miljoen euro. Goor groeide in zijn eerste seizoen in Rotterdam tot een belangrijke speler, maar wilde na het uitten van kritiek op het beleid van de club terug naar zijn geboorteland. Met de transfer van Goor, die voor drie jaar tekent in Brussel, is ook de overgang van verdediger Timothy Derijck rondgemaakt.
Hoeveel wil Dirk dan voor 'm?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Landzaat gaat echt niet naar Feyenoord. Die is te duur, qua salaris en qua transfersom.
Is die zoveel beter dan Paauwe, Ghaly en Schreuder dan?quote:Ik denk dat David Mendes naar Feyenoord gaat.
Ik verheug me er nu al opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:22 schreef fransie102 het volgende:
Ik denk dat als we dit seizoen of komend seizoen geen potten in Nederland en Europa breken, het definitief afgelopen is met Feyenoord als topclub
Net zoals ik me verheug op de dag dat jij...nee, laat ik het maar niet zeggen. Is niet lief. Je begrijpt me wel. En ik meen het nog ook.quote:
Hihiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Net zoals ik me verheug op de dag dat jij...nee, laat ik het maar niet zeggen. Is niet lief. Je begrijpt me wel. En ik meen het nog ook.![]()
Denk ook niet dat jij er blij mee gaat zal zijn. Is immers geen Davids (jood), Landzaat (jood), Simons (kkbelg) of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten welke Nederlandse middenvelders én haalbaar zijn én een versterking zijn.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Net zoals ik me verheug op de dag dat jij...nee, laat ik het maar niet zeggen. Is niet lief. Je begrijpt me wel. En ik meen het nog ook.![]()
Noem eens een naam van een speler waar jij aan zit te denken dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk ook niet dat jij er blij mee gaat zal zijn. Is immers geen Davids (jood), Landzaat (jood), Simons (kkbelg) of iets dergelijks.
Richting de 4e/5e plek?quote:Mensen zouden zich eens wat meer moeten gaan verdiepen in Feijenoord, dan zal men zelf wel zien welke richting ze op willen.
Jansen is iemand met ambities, en die zal echt niet tevreden zijn met Feyenoord in de subtop hoorquote:Is wel duidelijk dat Wim Jansen zijn visie al heeft gegeven.
8 miljoen ofzo, plus dat Landzaat bij AZ meer krijgt dan Kuijt bij Feyenoord.quote:
Vast niet, maar spelers van het kaliber Mendes zijn toch de spelers die voor Feyenoord haalbaar zijn.quote:Is die zoveel beter dan Paauwe, Ghaly en Schreuder dan?
Oprotten ermeequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vast niet, maar spelers van het kaliber Mendes zijn toch de spelers die voor Feyenoord haalbaar zijn.
Leukquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vast niet, maar spelers van het kaliber Mendes zijn toch de spelers die voor Feyenoord haalbaar zijn.
Betere spelers zijn toch niet haalbaar. Je kan wel roepen Kromkamp, Landzaat of Tudor, maar die komen echt niet naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Oprotten ermeeMet zulke aankopen gaan we eerder achteruit dan voorruit.
Loek wil eindelijk weer eens op de bank het kampioensfeest kunnen volgenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:53 schreef Staanplaats het volgende:
GVD LOEK, JOODS GEDROCHT!!
Zit maar te mekkeren, heb je je klote ingeruild voor kut ofzo,?!?! Zeikwijf..
Nog geen jaar geleden waren al die spelers haalbaar voor Feyenoord. Bovenstaande spelers hoeven helemaal niet gehaald te worden. Je moet , net als AZ gedaan heeft, een speler kopen vóórdat ie echt doorbreekt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Betere spelers zijn toch niet haalbaar. Je kan wel roepen Kromkamp, Landzaat of Tudor, maar die komen echt niet naar Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |