abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28651789
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:02 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wij hebben het over Theo Janssen, niet over Michael Jansen.

Theo heeft idd z'n contract verlengd tot 2008. Zal denk ik zo'n 3,5/4 miljoen moeten kosten.
Mijn excuses
pi_28651880
quote:
Barendrecht heeft vrijdagavond het langverwachte oefenduel tegen Feyenoord met 0-3 verloren. Bij rust was het nog 0-0. Bij de Rotterdammers maakte Ali Boussabon (foto) de beste indruk.

Barendrecht begon met twee opmerkelijke basisspelers: Steffen van der Linden en Frans Brienen. Beide spelers namen na vele mooie jaren afscheid als actieve voetballers en kregen na vijf minuten een publiekswissel.
Bij Feyenoord stond Dirk Kuijt voor het eerst dit seizoen in de basis van een oefenduel. Helaas voor de vele Feyenoord-fans kon de spits niet imponeren. En dat gold ook voor de meeste van zijn teamgenoten. De Rotterdammers kregen wel wat kansen (Kuijt raakte de paal), maar Barendrecht hield prima stand en kwam via de scherpe aanvallers Powel en L'Fathi zelfs een aantal malen in de buurt van keeper Patrick Lodewijks. Het bleef echter 0-0. Vlak voor rust moest Pascal Bosschaart het veld verlaten, nadat hij op een ongelukkige manier geblesseerd was geraakt. Gevreesd wordt dat hij een scheur in de hamstring heeft opgelopen.

Na rust brachten de trainers Ruud Heus en Erwin Koeman veel nieuwe spelers in het veld. Bij Feyenoord zorgde dat voor een kleine opleving dankzij met name Ali Boussabon, die goed speelde. Hij maakte dan ook de 0-1. Na een misverstand in de Barendrecht-defensie kon hij de bal in het lege doel schieten. De invaller maakte een bijzonder gretige indruk.
Maar overklast werd Barendrecht nog altijd niet. Met name nieuwkomer Albertino Rosario liet een aantal hele mooie dingen zien. Pas in de slotfase kon Feyenoord het klasseverschil in doelpunten uitdrukken. Eerst via een goal van Leonardo en vlak voor tijd via het hoogtepunt van de avond: een fantastische hakbal in de lucht van Nick Hofs, na een voorzet van Boussabon. Een mooi slot van een avond die weliswaar geen briljant voetbal bracht, maar die voor BVV Barendrecht wel weer een mooie belevenis was. Het was prachtig om na een aantal jaren weer gastheer te zijn van de grote buurman uit Rotterdam-Zuid. En voor Barendrecht-trainer Ruud Heus was het natuurlijk helemáál een bijzondere avond, want voor het eerst stond hij als trainer tegenover de club die hij tien jaar lang diende. Voor Barendrecht was het bovendien de opening van het nieuwe grassmaster-veld, aangelegd door K. Groenenboom BV.
Na afloop stormden honderden kinderen uiteraard het gloednieuwe veld op, om handtekeningen van de Feyenoorders te ‘scoren’. Een handtekening van Danko Lazovic zat er helaas niet in. Die sprintte na het laatste fluitsignaal langs alle kinderen de kleedkamer in, ongetwijfeld boos over de twee enorme kansen die hij had gemist. Lazovic was overigens de enige, want alle andere Feyenoorders namen zeer uitgebreid de tijd om de Barendrechtse jeugd blij te maken.

Opstelling Barendrecht: Ermes, Trovato, Andrade, Steffen van der Linden, Zaalman; Kroon, Frans Brienen, Niels Rooders, De Waard; Powel, L’Fathi. Ingebrachte wisselspelers: Erwin van der Linden, Wesenhagen, Marcel Brienen, Godvliet, Valkhof, Rosario, Greven, Van Driel, Den Otter, Ferry de Heer.

Opstelling Feyenoord: Lodewijks, Ostlund, Bahia, Greene, Bosschaart; Schreuder, Ghaly, Paauwe; Castelen, Kuijt, Kalou. Ingebrachte wisselspelers: Hofs, Bandalovski, Loovens, De Graaf, Pardo, Lazovic, Leonardo, Boussabon.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:13:44 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28651909
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:02 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wij hebben het over Theo Janssen, niet over Michael Jansen.

Theo heeft idd z'n contract verlengd tot 2008. Zal denk ik zo'n 3,5/4 miljoen moeten kosten.
Wat Feyenoord dus niet kan betalen.
pi_28651938
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef twi het volgende:

[..]

Of ze moeten weer een goede speler laten vertrekken (Kalou of Kuyt), maar of het team er dan sterker op wordt.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:17:39 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28652009
Ze worden er sowieso niet sterker op, aangezien Goor beter is dan Janssen.
pi_28652129
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:13 schreef twi het volgende:

[..]

Wat een onzin. Feyenoord wou 3,5 miljoen voor Simons betalen. Als Goor vertrekt, hebben ze weer ¤ 1,5 a ¤ 2 miljoen extra in kas. Daar komt nog de verkoop van 2 tot 7 spelers bij, en er is echt wel wat geld voor een speler als Janssen hoor.

Het is alleen de vraag of Feyenoord wel ¤ 5 miljoen voor een speler als Janssen over heeft, want zo goed vind ik hem niet.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:24:26 #132
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28652206
Ik vind Janssen trouwens een andere type speler dan Goor. Van Janssen lopen er meer rond bij feyenoord..
pi_28652256
Twi is kennelijk huisaccountant van Feijenoord, handig zeg!!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28652260
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Daar komt nog de verkoop van 2 tot 7 spelers bij
Erg optimistisch!
www.thuisuiteten.nl
pi_28652281
Trouwens 'Gio' moet gewoon terug komen voor Goor!

Ik droom nog ff lekker verder..
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:28:39 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28652328
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Feyenoord wou 3,5 miljoen voor Simons betalen. Als Goor vertrekt, hebben ze weer ¤ 1,5 a ¤ 2 miljoen extra in kas. Daar komt nog de verkoop van 2 tot 7 spelers bij, en er is echt wel wat geld voor een speler als Janssen hoor.

Het is alleen de vraag of Feyenoord wel ¤ 5 miljoen voor een speler als Janssen over heeft, want zo goed vind ik hem niet.
PSV heeft Simons voor 3,5 miljoen gehaald, dus Feyenoord zal echt geen 3,5 miljoen hebben geboden.
pi_28652343
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Erg optimistisch!
Ach, zolang we 1 miljoen voor Lurling en 1 miljoen voor Smolarek krijgen
pi_28652352
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:28 schreef twi het volgende:

[..]

PSV heeft Simons voor 3,5 miljoen gehaald, dus Feyenoord zal echt geen 3,5 miljoen hebben geboden.
Juwel, dat is het lullige. PSV heeft 3,6 miljoen betaald, las ik. 1 ton meer dan Feyenoord wou betalen
pi_28652358
Ja, maar wie wil je verder nog kwijt? Basto zal transfervrij zijn, Paauwe wordt erg lastig.... Lazovic zal hoogstens een verhuur zijn, evenals Gerson Magrão en Leonardo.
www.thuisuiteten.nl
pi_28652438
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:29 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ach, zolang we 1 miljoen voor Lurling en 1 miljoen voor Smolarek krijgen
Die zijn al weg

Dus dat heb je al
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:33:46 #141
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28652459
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:40 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Waren Bosschaart, Lazovic, Paauwe, Mtilliga, Basto, Schreuder, Gibbs, en Ostlund] ook maar verleden tijd
Gek, zo denk ik soms ook over jou.

Dat gezeik altijd. Feijenoord is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Meer dalen dan pieken. Maakt de club niet minder mooi. Feijenoord blijft de mooiste club ter wereld.
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:46 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Gaan meerdere namen rond. Janssen onder andere.
Meerdere namen rond? In de hoofden van de supporters zeker.

Het enige wat ik weet is dat Feijenoord een lijstje van middenvelders heeft van het niveau Simons. Deze worden ook een voor een afgegaan. Tomic van Partizan was een van de spelers waar Feijenoord wel interesse in had. Dit is echter niet doorgegaan om, voor mij onbekende, redenen. Zoektocht gaat dus verder.

Daarnaast zoekt Feijenoord nog altijd naar een linksback. Ook daar waren ze bij iemand uitgekomen. Ene lange-naam-eindigt-op-vic van Standard Luik. Die bleek niet betaalbaar (of ze hadden het er niet voor over). Zoektocht gaat verder.

En natuurlijk gaan ze dan een vervanger voor Goor zoeken. Leonardo, Magrao en Pardo tonen weinig vooruitgang en blijken ook niet veel zin te hebben in Feijenoord. Die kunnen dus wieberen, terecht. Enige probleem is dat niemand ze wil hebben.

Basto praat met wat buitenlandse clubs. Voor andere spelers is er weinig interesse.
A.M.A.B
pi_28652841
Cart_Man, je hebt het al weken over een redelijk grote aankoop. Volgens jou zou die vorige week zaterdag bekend gemaakt worden maar er is intussen nog niets gebeurd.

Ik vraag me af of Feyenoord wel bezig is met versterkingen op dit moment.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:52:02 #143
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28652978
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:46 schreef fransie102 het volgende:
Cart_Man, je hebt het al weken over een redelijk grote aankoop. Volgens jou zou die vorige week zaterdag bekend gemaakt worden maar er is intussen nog niets gebeurd.

Ik vraag me af of Feyenoord wel bezig is met versterkingen op dit moment.
Ze zijn er mee bezig ja. Alleen willen ze perikelen voorkomen zoals met Simons...dat half Nederland een orgasme krijgt bij het horen van een naam.
A.M.A.B
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:54:09 #144
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28653045
Jij weet wie het is Cart_Man?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:56:32 #145
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28653123
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:46 schreef fransie102 het volgende:Ik vraag me af of Feyenoord wel bezig is met versterkingen op dit moment.
Nee, ze zijn er niet mee bezig. Ze willen liever wat prutsers laten spelen dan goede spelers .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_28653288
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, ze zijn er niet mee bezig. Ze willen liever wat prutsers laten spelen dan goede spelers .
Dat gevoel krijg ik wel als ik naar de aankopen van vorig jaar en naar de huidige selectie kijk
pi_28653791
Maar we hebben wel een groot probleem als we de CL niet halen komend seizoen. Kalou wil weg omdat ie CL wil spelen, Kuijt wil ook CL spelen maar twijfelt nog, Goor is weg omdat ie CL wil spelen, en goede spelers willen niet naar Feyenoord komen, omdat.... ze CL willen spelen

Ik denk dat als we dit seizoen of komend seizoen geen potten in Nederland en Europa breken, het definitief afgelopen is met Feyenoord als topclub
pi_28654246
Och jezus...Loek, moet je nou in therapie??

Komen heus wel betere tijden met CL voetbal, heeft alleen tijd nodig, omdat er eerst opgeruimd moet worden.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:48:51 #149
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_28654390
quote:
Feyenoorder Goor naar Anderlecht

Bart Goor vertrekt van Feyenoord naar
Anderlecht.Beide clubs werden het na
langdurige onderhandelingen eens over
de transfer van de 32-jarige Belg,die
na één jaar Feyenoord graag naar zijn