http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXA,DVXA:2005-06,DVXA:en&q=TennisTipstersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:48 schreef Greetings het volgende:
Wat is de site van TT dan?
Aha, komt omdat ik er een spatie tussen had....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef Greetings het volgende:
Via google kwam ik er juist niet achter....
als je het via google nog niet kan vindenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef Greetings het volgende:
Via google kwam ik er juist niet achter....
wat ben jij toch eigenlijk ook een druif hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:55 schreef Gelderland het volgende:
als je het via google nog niet kan vinden![]()
hier de directe link hoor:
http://www.tennistipsters.com/![]()
![]()
ja hé...echt wélquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
wat ben jij toch eigenlijk ook een druif he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan begin je toch gewoon met 15¤quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef Knoekie het volgende:
Denk dat ik binnekort ook een gokje ga wagen, maar vind 50,- toch best veel.
zal ik je even een e-mailtje sturen dan verdien ik ook weer is een keer watquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef Knoekie het volgende:
Zal ik je een link sturen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef Knoekie het volgende:
Zet een nieuw welkomsttopic op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef mx5 het volgende:
Welke cashbet codes zijn er op dit moment nog geldig bij nieuwe inschrijving? (misschien handig om ze in het vervolg even in het welkomsttopic te zetten)
F12005 of zoiets.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:44 schreef mx5 het volgende:
wat was de f1 code? en zijn er nu nog meer?
krijg de juiste niet te pakken of hij wertk niet meerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
F12005 of zoiets.
Probeer maar een paar combinaties.
Welnee, dat vinden meer mensen leuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:04 schreef Beamerrr het volgende:
Edit: je kan me ook mailen (of ik jou) voor wat meer discretie)
Ik 'waag' me er toch aan. Het is te interessant om te laten schieten, voor mij althans.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Welnee, dat vinden meer mensen leuk.
Hoewel, het is al 132 keer uitgelegd en de meeste mensen snappen er geen fuck van.
Wel de eerste drie maanden 20% commissie rekenen hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:13 schreef Greetings het volgende:
Ok, geef me je MSN adres maar. Mailen ga ik helaas niet aan beginnen....
In die chatroom kwam ik 2 jaar geleden zeer regelmatig!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:19 schreef Simpelweg het volgende:
[..]
TT staat voor niks anders dan www.toptipsters.net![]()
![]()
![]()
op dezequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:13 schreef Knoekie het volgende:
Op welke site kun je het best beginnen?
Een goede start is het halve werk!quote:
..............ja anderen laat ik nu denken...want zelf bak ik er niks vanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:59 schreef Greetings het volgende:
Een goede start is het halve werk!![]()
Jij hebt zeker al je winst daaran gedoneerd?![]()
Ow wacht... ik zie iets over het hoofd... je hebt vandaag (vrijdag) zelf nog wat ingezet...![]()
GAME ON!![]()
![]()
![]()
Never in doubt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef sk888er het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen luister niet hij maakt een grapje.
Kansen van Cleveland zijn even groor als NYY.
Cleveland verlorenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
..............ja anderen laat ik nu denken...want zelf bak ik er niks van![]()
Je wou dat Atlanta won, hebben ze gewonnen is het nog niet goed? Leg is uit?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:10 schreef VinnieJones het volgende:
Wel stil hier..Het is weekend ook nog![]()
iig..
Atlanta mag wel homeren nu..
1-1 9e inning.. 1 honk bezet![]()
edit: Singles .. 2 honken bezet.. Dit gaan ze gewoon met 2-1 winnen.. Heb ik niks aan![]()
edit 2: Alle honken bezet.. 1 out.. Dit gaat niet goed.. Langerhans moet homeren!!!
NOOOOOOO... Die mongool slaat ook maar 1 base.. 2-1 Atlanta FT .. Im fucked![]()
Hij speelde met een handicap dus dan moeten ze met meer punten verschil winnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 07:10 schreef sk888er het volgende:
[..]
Je wou dat Atlanta won, hebben ze gewonnen is het nog niet goed? Leg is uit?
Hij speelt (bijna) altijd het zgn -1,5 spelletje, wat inhoudt dat het team waar hij op inzet met 1,5 run achterstand begint. De odds zijn dan een flink stuk hoger, vandaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 07:10 schreef sk888er het volgende:
Je wou dat Atlanta won, hebben ze gewonnen is het nog niet goed? Leg is uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |