Dan zal der wel meer over gemaild zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:00 schreef PyTh het volgende:
Heb exact dezelfde email....
Geen idee! Maar hij kan het in ieder geval wél binnen 10"06:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:42 schreef matto het volgende:
Iemand verstand van hardlopen(atletiek)?
zou wel een x een gokje hier op willen wagen, maar weetniet of deze tijd snel is
Golden Gala Rome - Pognon / 100m Men 08/07/2005 19:00
Will Ronald Pognon run the 100m men in less than 10"06 in Rome ?
nog 6,20quote:
kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloon kloonquote:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXA,DVXA:2005-06,DVXA:en&q=TennisTipstersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:48 schreef Greetings het volgende:
Wat is de site van TT dan?
Aha, komt omdat ik er een spatie tussen had....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef Greetings het volgende:
Via google kwam ik er juist niet achter....
als je het via google nog niet kan vindenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef Greetings het volgende:
Via google kwam ik er juist niet achter....
wat ben jij toch eigenlijk ook een druif hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:55 schreef Gelderland het volgende:
als je het via google nog niet kan vinden![]()
hier de directe link hoor:
http://www.tennistipsters.com/![]()
![]()
ja hé...echt wélquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
wat ben jij toch eigenlijk ook een druif he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan begin je toch gewoon met 15¤quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef Knoekie het volgende:
Denk dat ik binnekort ook een gokje ga wagen, maar vind 50,- toch best veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |