Zeker en vast.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mee eens.
Trouwens Derksen al een naar je eigen onderschrift en usericon gekeken![]()
Dat heb ik helemaal niet gezegd Greetings.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:20 schreef wimderon het volgende:
Trouwens Pyth weet je nog dat je een tijdje terug bij het pokeren beweerde dat Alex never nooit zou weggaan bij PSV![]()
Hoho, ga mij niet met die De Ron vergelijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd Greetings.
Blijf er overigens wel bij dat Alex dit seizoen niet zal vertrekken bij PSV
Nee ok, maar ik bedoelde ook dit seizoen never nooit, de kans dat hij nu vertrekt wordt toch wel groter denk ik...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd Greetings.
Blijf er overigens wel bij dat Alex dit seizoen niet zal vertrekken bij PSV
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:34 schreef Greetings het volgende:
Tip:
Grindavik +3/4 @ 2,06 op PB
Grindavik is goed bezig de laatste weken (laatste 4: 2 winst, 2 gelijk) en Valur presteert ver boven hun kunnen. Valur gaat nog inzakken en Grindavik is daar de ideale tegenstander voor, aldus mijn ijslandse correspondent
25 euro erop.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:44 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hoho, ga mij niet met die De Ron vergelijken![]()
Inderdaad, maar zo wou ik het niet zeggenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef sander4444 het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ie geen flauw idee heeft wat die asian betekend
quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:33 schreef Calella het volgende:
Attentie, Attentie.
Vlucht BAH-158 richting de Bahamas heeft een vertraging opgelopen van minimaal 2 uur.![]()
10:15 1.84quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef Calella het volgende:
Welke odds heb jij kunnen krijgen voor Szavay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |