Wou Spek dat niet met een helicopter doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Laat ze eerst nou maar eens de poema vangen![]()

Exact, nu gaat het nog om konijnen, er zal misschien een tijd voor ze aanbreken dat het om een iets grotere levensvorm gaat. Als ze al huilen om een konijntje, dan vrees ik dat ze bij een calamiteit al snotterende het land ten onder laten gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel een goede les voor de militairen, je leert dat doden een vak is, en dat als je maar een beetje bruut te werk gaat, wat dan de gevolgen zijn.
Ook dat het beter kan zijn niet zomaar te doen wat je gezegt wordt en toe te zien hoe klakkeloos geslacht wordt. ( zou het een enclave konijn zijn geweest )
Nee, het is eigenlijk een goede les voor de jongens, zou standaard gedaan moeten worden. Beter een kist witte konijntjes als mensen..

Sure. Of afgeslachtte konijnen ook maar iets te maken hebben met het houden van huisdieren en het al dan niet slecht verzorgen van de beestjes, pfffffff. Pas op dat je niet op een mier trapt straks en ook gras heeft gevoel hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:54 schreef luked45 het volgende:
De meesten van jullie zijn ongevoelige dieronvriendelijke ellendelingen. Ik zal in jullie ogen wel een watje zijn, want ik vind al dat nutteloze dierenleed gruwelijk. Ik hoop dat de Partij voor de Dieren meer zetels krijgt dan die ene die ze nu zouden krijgen, als er nu verkiezingen waren.
Ik hoop dat jullie geen kat, hond, cavia of konijn als huisdier hebben...sterker nog, ik hoop dat jullie helemáál geen huisdier hebben.

Ergens ontgaat je iets want het doel is zeer zeker niet nutteloos. Je zal toch moeten overleven als je ergens een mssie hebt. Je kunt het je dan niet veroorloven om te verzwakken doordat je niet genoeg eten krijgt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:54 schreef luked45 het volgende:
De meesten van jullie zijn ongevoelige dieronvriendelijke ellendelingen. Ik zal in jullie ogen wel een watje zijn, want ik vind al dat nutteloze dierenleed gruwelijk
Hitler had ook een Duitse herder waar hij een hele goed band mee had en onwijs lief voor was. Legerbonzen hebben thuis ook (als ze onder normale omstandigheden zitten) huisdieren waar ze voor zorgen.quote:Ik hoop dat de Partij voor de Dieren meer zetels krijgt dan die ene die ze nu zouden krijgen, als er nu verkiezingen waren.
Ik hoop dat jullie geen kat, hond, cavia of konijn als huisdier hebben...sterker nog, ik hoop dat jullie helemáál geen huisdier hebben.

Het is niet nutteloos, het is heel nuttig. Soldaten leren wat het betekend over leven en dood te beschikken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:54 schreef luked45 het volgende:
De meesten van jullie zijn ongevoelige dieronvriendelijke ellendelingen. Ik zal in jullie ogen wel een watje zijn, want ik vind al dat nutteloze dierenleed gruwelijk. Ik hoop dat de Partij voor de Dieren meer zetels krijgt dan die ene die ze nu zouden krijgen, als er nu verkiezingen waren.

mjah over leven en dood beschikken ... het is toch makkelijker om iemand met een geweer op jouw gericht af te schieten dan een konijntje dunkt me (vandaar ook dat gezeur om zeehonden iedere keer want die zijn zo liev).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos, het is heel nuttig. Soldaten leren wat het betekend over leven en dood te beschikken.
Verder leren ze dat eten planten een beestjes is, en niet een pakje uit de fabriek. Een les die jij schijnbaar niet gehad hebt tot nu toe.
ik wil alles met de helikopter doen, een 150 tal witte konijntjes wil ik ook wel in actie zien tegen een vlucht apache'squote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wou Spek dat niet met een helicopter doen?
LOL

same here maar dan heb ik 2 fretjes, die ontbeekt het ook aan niets (behalve hun mannelijkheid want anders stinken die kutbeesten 3 uur in de wind!.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:32 schreef Balthar het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben militair en een grote dierenvriend.
Mijn hond ontbreekt het aan niets.
Ik zal een dier niet onnodig pijnigen, maar indien noodzaak dan is het dier wel voedsel.

Kan je met die beesten niet jagen dan? Fretjes zijn toch prima geschikt om mee te jagen dacht ik altijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
same here maar dan heb ik 2 fretjes, die ontbeekt het ook aan niets (behalve hun mannelijkheid want anders stinken die kutbeesten 3 uur in de wind!.
maar als het moet eet ik ze op ... nu ja misschien eerst de huisdieren van de hele buurt maar toch

het kan wel heb ik mij laten vertellen maar die van mij hebben zo'n prettig leven dat ze voor een vlieg al op de loop gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je met die beesten niet jagen dan? Fretjes zijn toch prima geschikt om mee te jagen dacht ik altijd.

Hoef je niet te schieten, gewoon een net gebruiken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
het kan wel heb ik mij laten vertellen maar die van mij hebben zo'n prettig leven dat ze voor een vlieg al op de loop gaan
ik geloof dat als je ermee gaat jagen dat je ze eerst vet moet mesten (anders eten ze de konijnen op) en ze gewoon bij een konijnenhol naar binnen moet laten, dan jagen zij die beesten naar buiten en ku je ze schieten

we hebben wel eens een frettetair ( of hoe je dat ook noemt gehad).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
het kan wel heb ik mij laten vertellen maar die van mij hebben zo'n prettig leven dat ze voor een vlieg al op de loop gaan
ik geloof dat als je ermee gaat jagen dat je ze eerst vet moet mesten (anders eten ze de konijnen op) en ze gewoon bij een konijnenhol naar binnen moet laten, dan jagen zij die beesten naar buiten en ku je ze schieten

beetje onzin. in het bericht staat dat ze les hebben gehad van slagers en dat ze daarna die beesten onder toezicht hebben geslacht. die berichtgeving van de PVDD is niet echt opjectief.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:54 schreef luked45 het volgende:

Heb nog eens gedacht aan de hand van dat idee een menu samen te stellen met negative voedingswaarde.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:11 schreef DarkDancer het volgende:
[
tja, soldaten moeten toch echt weten hoe je wild vang/klaarmaakt voor geval van nood alhoewel konijn slecht is en je zelfs een "hongersdood" kunt sterven als je alleen konijn eet.
Ja, die heb ik ookquote:* DarkDancer heeft nog wel een leuk boekje over survivallen in elke omstandigheid geschreven door een ex-SAS-er

ja idd dat was hem ... daarom moet je hem flink vetmesten voor je ermee gaat jagenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:06 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
we hebben wel eens een frettetair ( of hoe je dat ook noemt gehad).
ze sturen zo'n beest een konijnenhol in en dan pakt de fred de konijnen en brengt het als het goed is terug.
die man zei trouwens ook dat als die pech heeft dat de fred in het hol blijft en daar het konijn opeet en gaat slapen. dan moeten ze hem uitgraven![]()

Eh...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 05:13 schreef StefanP het volgende:
Hoeveel niet met een mes 1-op-1 de ingewanden van een vijand naar buiten durft te scheuren.

Huilenquote:Ze zouden de beestjes met geweerkolven, stokken en hamers op de schedels hebben geslagen omdat ze niet wisten welke manier het minst pijnlijk was. Veel militairen die aan de oefening meededen, zouden hebben moeten huilen van ellende of waren flink van de kaart.

Komen die beesten niet toevallig uit proefdierlabs ofzo? Daar fokken ze nl. vooral witte konijnen. Vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:37 schreef Roelenzo het volgende:
Blijft wel apart dat ze witte konijnen gebruiken, voor bij het cliche van een huiskonijn![]()

Misschien omdat je daar de ontstekingen en huidveranderingen sneller ziet..quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Komen die beesten niet toevallig uit proefdierlabs ofzo? Daar fokken ze nl. vooral witte konijnen. Vraag me niet waarom.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |