quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef AMD64 het volgende:
fipo
neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef Litso het volgende:
zagen jullie de lapo?
Nee, ben net terugquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef Litso het volgende:
zagen jullie de lapo?
Ha die havoc, trots op ons?quote:
dan hej pech hadquote:
gooi em niet oip slot hequote:
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef Litso het volgende:
zagen jullie de lapo?
Bloemen en bier komen morgen aanquote:
12 uur lijkt me sterkquote:
En wat wil je daarmee zeggen?quote:
ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef 9christensen het volgende:
ik ben in vorm
Dat kan nietquote:
Havocquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef AMD64 het volgende:
Wie heeft #1?
Dat zal toch nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef cerror het volgende:
100 (!) topics in 1 week ofzo?
drankje drankjequote:
We halen de oude reeksen inquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Havoc het volgende:
Jup gasten, jullie zijn lekker bezig. Nog nooit zo snel naar de 100 topics iets zien gaan.
Jij trots op ons, wij blij met jou!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Havoc het volgende:
Jup gasten, jullie zijn lekker bezig. Nog nooit zo snel naar de 100 topics iets zien gaan.
Je stemt toe?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Litso het volgende:
Havoc heeft #1
Jouw dankquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Havoc het volgende:
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Havoc het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef Litso het volgende:
Ik blijf zo ff weg trouwens. Ik wil mijn 10.000e post in deel 100 hebben
Straks open, ik ga er veel tijd aan wijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Nog net op tijd voor het jubileetopic!
Zeker wel.quote:
Hoe haal je in godsnaam zoveel posts?quote:
niet in deze reeksquote:
Best een goed strevenquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef StofjeB het volgende:
Ik heb vandaag een boete gekregen van ¤25,- omdat ik fietste bij het Vredenburg in Utrecht. Vandaar dat ik nu Landerbräu drink. Best okay bier!
Ben je wel een tijdje stilquote:
Usericon?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Nog net op tijd voor het jubileetopic!
wat een talentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Litso het volgende:
Havoc heeft #1
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef StofjeB het volgende:
Ik heb vandaag een boete gekregen van ¤25,- omdat ik fietste bij het Vredenburg in Utrecht. Vandaar dat ik nu Landerbräu drink. Best okay bier!
wat eem mooi momentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef Litso het volgende:
Ik blijf zo ff weg trouwens. Ik wil mijn 10.000e post in deel 100 hebben
Kost je alweer een halve paginaquote:
juist jongenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef StofjeB het volgende:
Deel 98 alweer? Ik ga deze reeksch nu eens volgen. Het móet haast wel kwaliteit zijn![]()
is het nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef StofjeB het volgende:
Deel 98 alweer? Ik ga deze reeksch nu eens volgen. Het móet haast wel kwaliteit zijn![]()
Vroeg de expertquote:
Ik f5 alvast op de volgende pagina.quote:
Uiteraerdtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef StofjeB het volgende:
posten dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:21 schreef D.Rose het volgende:
het gaat traag hier
tot over 5 topics!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:21 schreef Havoc het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga de hond even uitlaten (met een dommelsch petflesje in de zak) alvast gefeli met deel 100!!!!.
daar ben je dan allang overheenquote:
Ik vind het ook wel weer een beetje leuk geweest voor vandaagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:21 schreef D.Rose het volgende:
het gaat traag hier
matigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:21 schreef D.Rose het volgende:
het gaat traag hier
Daarom hangen wij hier rondquote:
En bedankt he.quote:
Je avaquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer een beetje leuk geweest voor vandaag
Klootzak was het ook. Ik begon met slijmen, uiteraard. Toen de boete geschreven was, begon ik bijdehand te doen. Of ie z'n quota van deze maand nog moest halen en of ie vanavond lekker zal slapen met deze heldhaftige daad.quote:
3 zijn het er toch?quote:
Ik wil net zeggen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:21 schreef qu63 het volgende:
3
Napoleon Dynamitequote:
Zou me niets verbazenquote:
Waarom ben ik nu ineens een n00b?quote:
Gaat wel lekker weer nu jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:22 schreef 9christensen het volgende:
zoooow eindelijk tempo
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:23 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu ineens een n00b?
Ik ga zo het 100 ste deel vast makenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
Ok mensen, morgen nieuw tobo halen... Dit kan zo echt niet![]()
preciesquote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet doen dus![]()
Ik heb je nog verwelkomt in het vorige topic, zeker niet gelezen![]()
heb ik ook al openquote:
dat durf ie niequote:
Zodat AMD zich beter voeltquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:23 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu ineens een n00b?
woarquote:
Zou het nu sneller of langzamer moeten?quote:
ietsje snellerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zou het nu sneller of langzamer moeten?
ik probeer het steeds, maar bente snelquote:
whehequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef StofjeB het volgende:
2
Ik ben ook al een echte oldbie van deze reeks menquote:
Posts als verlengstuk van je pik.quote:
Ik ben weer bijquote:
Kap is met die postsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef qu63 het volgende:
1
das lastiegquote:
harharquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef StofjeB het volgende:
2
Elke post een milimeter?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Posts als verlengstuk van je pik.![]()
hij weet niet beterquote:
Daar staan we om bekend menquote:
Antwoorden en bij blijven is best moeilijk hierquote:
En ik ga zo een topic in klaagbaak openenequote:
De helft van z'n brein staat op non-actief ofzoquote:
Je moet er aan lerenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Antwoorden en bij blijven is best moeilijk hier![]()
hehe succesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ik ga zo een topic in klaagbaak openeneNog even en dit toetsenbord vliegt het raam uit. Ik ga toch niet als een malloot op die 'n' zitten rammen
![]()
minimaalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De helft van z'n brein staat op non-actief ofzo
Dan kan ik vanaf hier in de zee pissenquote:
jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De helft van z'n brein staat op non-actief ofzo
quote:
Alweer pagina 5 trouwensquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef 9christensen het volgende:
komtie dan he
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef AMD64 het volgende:
Bij 100 kap ik
Maar het is niet grappigquote:
Ik woon vlakbij mênquote:
een redelijk tempo nuquote:
ik wil het 100e topicquote:
Dat wordt een rushquote:
Rustig, rustig :quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef D.Rose het volgende:
hierna komt toch wel #99, toch?
en daar een broer vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef StofjeB het volgende:
The Voice
Het door u gekozen nummer
Is niet in gebruik
Controleer het nummer
En kies opnieuw
Of raadpleeg
De inlichtingendienst
KoSte i.s.m. KPN-Telecom 10 april 1999 12: 03 uur
Dat heb je al vermeldquote:
Ik denk dat ie niet de enige is die em wilquote:
jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef D.Rose het volgende:
Nog meer wensen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:27 schreef GoLLeM het volgende:
Maar dan wel de 100e fipo met Litso's laatste post
het stagneertquote:
blijf jezelf en doe niet dwaas, blijf je zenuwen de baasquote:
Rosequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef D.Rose het volgende:
Rosequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef D.Rose het volgende:
langste post!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:27 schreef StofjeB het volgende:
De kikker en het Joodse meisje
Dit volgende stuk tekst is niet geschikt voor jongeren onder de 21 jaar. Dus. Een kikker is geen mus. Dus. Een kikker liep naar een poeltje in de wetenschap dat hij toch wel dood zou gaan. Hij woonde in een klein landje, waar kikker een lekkernij was. Hij zat gezellig op zijn kikker stoel en hij vroeg aan zijn moederkikker wat de verleden tijd van komkommer was. Toen antwoordde zijn moeder “ik denk een kwamkwammer” waarop het kinderkikkertje antwoordde: “ja”. De kinderkikker kwaakte:’Kwak’ en liep naar buiten. Daar in de kikker poel knikkerde een aantal kindersprinkhanen en de krekel zong zijn lied. Toen gebeurde het: een groot, kolossaal iets kwam naar de poel en de kikker zag net dat zijn schildpaddenvriendje geplet werd. Het kikkertje dacht: dit pik ik niet en hij wilde weten wie zijn schildpaddenvriendje plette. Hij keek om zich heen met een verbaasd breed gezicht, het was immers een breedbekkikker. Met een overweldigend gekraak en gekrijs kwam er een soort Rambo achtig eendje met een voor zijn eendepootjes veel te zware waterpomptang vast. Opeens liet hij de tang vallen, op de kop van de kikker! Een hele minuut was de kikker dizzy en na die minuut keek hij voor zich uit en begon zich dingen af te vragen waar hij anders nooit had over nagedacht. Zoals de zin van ’t leven en de revolutie theorie van Charles Darwin, de streng met vorst overgoten Caribische eilanden en waarom een kikker de enige amfibie met zwemvliezen is. Hierover dacht hij na en op den duur begon hij keihard te huilen. Op dit zelfde moment was 17 mijlen verderop een zielig Joods meisje ook aan ’t huilen. Ze wou een koekje maar haar vader verbood het ‘r. Het meisje snapte het niet en krijste en ze smeekte, ze ging op d’r knieën, maar d’r vader bleef halsstarrig volhouden dat een koekje erg slecht is voor meisjes van 16. Maar het meisje bleef volhouden en d’r vader kreeg er koppijn van en nam een likeurtje, van die heerlijke sinaasappelsmaak met een tintje framboos. Het meisje wist van geen ophouden en puur om het meisje te treiteren, pakte de vader een koekje, dompelde het in de likeur en in ene hap slokt hij gewoon het hele koekje op.
Het meisje begon te gillen, te krijsen te dampen en te stomen waarop de grijns op het gezicht van haar vader alleen maar GROTER leek te worden. Ze werd zo rood als een tomaat en klapte na nog een paar woede aanvallen geheel uiteen. De stukken tomaat vlogen in de rondte, dit vond de vader niet prettig want hij had nooit gehouden van tomaat in zijn likeurtje. De brede grijns van de vader werd alsmaar groter en zijn tanden gingen ook uit elkaar. Het leek wel of zijn lippen nu 3 keer zo uitgerekt waren en zijn hoofd werd zo groen als een peer, een lekkere, sappige peer overigens, maar dat terzijde. Ineens werd hij twee keer zo lang en kon hij niet meer rechtop in huis staan, het was een banaantje geworden, niet geheel rijp want hij was nog steeds groen, want hoe kan groen nou ooit geel worden, da kannie. Ja da bestaat wel zeker. Eeeeh …… waar waren we gebleven…. Oh ja de peer was een banaan geworden., maar nog niet rijp. En op dat moment kwam de groenteboer net binnen gelopen om te kijken of de banaan al rijp was en toen hij hem zag dacht ie hee hij is nog niet rijp. Dus nu is het meisje tomaat geweest en de vader banaan, maar wat is er nou met het likeurtje gebeurt, die smaakte plotseling naar tomaat, peer en banaan. In het Joodse stadje heerste de ultieme rust, mensen liepen op en neer en het straatgebeuren ging z’n gewone gangetje. Niemand had echter het kikkertje in de gaten die in een steegje alles aan het bekijken was. Ineens rook hij iets wazigs, peer, tomaat en iets van banaan. De kikker begon ontzettend zin in water of een fruitig sapje te krijgen. Hij sprong op de geur af en zag in een woonkamer op een tafeltje een glaasje likeur staan, die hij opdronk en waardoor hij
weer helemaal de oude was. En toen huppelde het kikkertje voldaan weg. En hij was zich ervan bewust hoe gelukkig hij was. Toen kwam er een hele grote olifant met een hele grote snuit en die blies het hele verhaaltje uit.
Op een planeet hier ver weg vandaan, woonde een klein trolletje, die graag Pointiakalala genoemd werd. Haar moeder wilde haar echter niet zo noemen en noemde haar gewoon Anne. Maar daar luisterde ze niet naar en diep teleurgesteld in haar moeder die haar niet gewoon bij de door haar gewenste naam noemde, ging ze op reis naar een ver land op haar planeet. Ze vloog op haar onderwaterscooter door de lucht. En op dat moment realiseerde ze zich dat deze benaming voor haar vliegend voertuig niet geheel juist was. Ze dacht: “Dit is niet geheel juist.” Maar goed, ze vloog tenminste. En dat wou ze, dus dat was goed. Ze zette maar een mooi muziekje op omdat ze er toch nog niet was. Het liedje dat uit haar radio schalde was van Bouseau en heette ‘Anne’.
Bittere tranen rolden over haar wangen en even, heel even, dacht ze aan terugkeren, maar die gedachte verbande ze snel uit haar pientere hoofdje en ze versnelde naar onwaarschijnlijke snelheden. 6 weken later kwam ze aan op de planeet. Ze had een beetje honger gekregen van al dat vliegen en ging op zoek naar wat te eten. Er stond aan de rand van de planeet een appelboom met heerlijke volle fruitige peren eraan, ze dacht hmmmmm lekker. Dat dacht ze dus. Ze at zich volledig misselijk aan de peren. En viel hierna met maag en darmkrampen moedeloos in slaap. Al snel ontstond er een droom. Twee meisjes van een totaal ander soort ras, waren aan het spelen in de perenboom en ze riepen haar, ze reageerde en zag de twee meisjes, bloedmooi en volledig naakt. Ze vroeg zich af of die twee geen kleren hadden. Ze dacht:’ Hebben die twee geen kleren?’ dacht ze. Ze vroeg het ook aan ze en de twee haalden alleen hun schouders op. Toen schrok ze wakker en keek naar de boom, die kaal was. Ze keek om zich heen, geen meisjes, maar alleen een paar perenschilletjes, en ze begon te kotsen. Ze lag met haar gezicht midden in de brokken overgeefsel en ze viel wederom in slaap, drie nachtjes later werd ze weer wakker, haar gezicht was inmiddels helemaal vastgekoekt en ze probeerde zich los te wrikken. Met een onbeschrijfelijk scheurend geluid scheurde het trolletje zichzelf weer los.
En dan ga ik 100 vast makenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:27 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
blijf jezelf en doe niet dwaas, blijf je zenuwen de baas![]()
![]()
ik gun het jou ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet de enige is die em wil
beha;ve de OP dfanquote:
En daarna nog esquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef GoLLeM het volgende:
Wie opent 99? IK NIET!
PI?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef Zebbie het volgende:
[b]In het 100ste topic moeten alle qualiteitsposters met PI posten![]()
[b]
Ik ben niet snel genoegquote:
ik heb em al open.. alleen nog op invoerenquote:
Jaloers?quote:
Posticonquote:
ik ga maffenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga bij de 100 gamen
Ik ga er bij de 100 ook vandoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga bij de 100 gamen
dan kun je voor de 100e post gaanquote:
eentie dan nogquote:
Posticon, zo'n plaatje boven bij je postquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Posticon, zo'n plaatje boven bij je post
das niks aanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Posticon, zo'n plaatje boven bij je post
Spuit elf!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]