dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"Shocking."
* slurpt aan kopje thee *
Oh ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.
't was trouwens een kopje heet water (met een wolkje melk) want thee was toen nog niet geimporteerd
![]()
Waar heb je deze info vandaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef dancemacabre het volgende:
Britten hebben de religieuze fanaten een Brits paspoort gegeven nadat ze uit eigen land getrapt waren in de hoop dat ze geen aanslagen tegen de gastheer zouden plegen, dit is wat mis gegaan daar de aanslagen het werk zijn van waarschijnlijk Noord-Afrikanen.
Waarom onderscheid maken in terrorisme en onderverdelen in Islamitisch en niet Islamitisch? Zeg gewoon:....''verslaan we de Moslim terroristen !"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:32 schreef dancemacabre het volgende:
Met flegmatiek verslaan we de moslim terroristen dat is nu duidelijk.
Doodschieten hoeft niet, gewoon tijdje uitzetten totdat ze wat wijzer en kalmer zijn geworden, en geen schade berokkenen aan de sfeer en solidariteit in dit land.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef lionsguy18 het volgende:
[quote]Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef LuukBes het volgende:
Ja links deporteert graag of schiet ze dood.
Omdat ze een andere mening er op na houden.
Omdat moslimterroisten beduidend anders is dan terroristen zoals ETA of IRA, zowel in acties als aanpak.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom onderscheid maken in terrorisme en onderverdelen in Islamitisch en niet Islamitisch? Zeg gewoon:....''verslaan we de Moslim terroristen !"²
Dat heet ordinair spammen.quote:[b]Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef brandweerfotograaf het volgende:[/b een mooie korte samenvating met foto's
groetjes,
Brandweerfotograaf
Voorlopig zijn de daders nog niet gepakt. Dus weten we nog niet zeker wie of wat het zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef dancemacabre het volgende:
Britten hebben de religieuze fanaten een Brits paspoort gegeven nadat ze uit eigen land getrapt waren in de hoop dat ze geen aanslagen tegen de gastheer zouden plegen, dit is wat mis gegaan daar de aanslagen het werk zijn van waarschijnlijk Noord-Afrikanen.
De Grondwet geeft dus uitsluitend bescherming aan linkse mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:38 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Doodschieten hoeft niet, gewoon tijdje uitzetten totdat ze wat wijzer en kalmer zijn geworden, en geen schade berokkenen aan de sfeer en solidariteit in dit land.
Rechtse mensen blijken keer op keer veelal emotioneel labiel en verstandelijk zeer beperkt te zijn om met dit soort ernstige zaken om te gaan. Vergelijkbaar met kinderen die nog niks gewend zijn en meegemaakt hebben. Ik weet niet wie ze kan opvoeden, dus zet ze maar uit.
Waar leid jij dit uit af? Concrete voorbeelden bdoel k.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
De Grondwet geeft dus uitsluitend bescherming aan linkse mensen.
Ik geloof dat je medicijnen nodig hebt.
quote:
Wat fijn dat jij dit wel doet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:52 schreef Redux het volgende:
want ik denk niet dat hij iets hoeft aan te trekken van jouw opmerking.
Ze laten jou ook maar alles uitkramen, hè? Als ik m'n hart laat spreken wordt me de mond gesnoerd met "... niet meer doen" terwijl een duidelijk voorstander van dit fundamentalisme z'n zegje mag doen. Als het Nederlandse volk jou niet bevalt, lijkt het me beter dat je niet langer profiteert van de gunsten die dit land jou heeft gegeven. Je schijnt een heel makkelijk baantje te hebben en je kunt naar hartelust "Fok"ken. Dat zou in het land van je voorouders wat minder makkelijk gaan, denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Britten, een volk om trots op te zijnNiet zoals de "Nederlanders" na de moord op wijlen ex-troll Theo van G.
²
je vind dat fijn? apart, maar goed, ik voelde me inderdaad even geroepen om jou even aan te spreken op je post. dat je blauw bent betekent niet dat je zomaar even iemand hoeft terug te fluiten op z'n mening. dat je dat vanuit je persoonlijke relatie met fok doet ok, maar niet vanuit je mod functie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:54 schreef kLowJow het volgende:
Wat fijn dat jij dit wel doet.
Stuur hem maar even langs, dan komt het allemaal in orde.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:20 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze niet openlijk hun ideologie uitdroegen.
[..]
http://www.thisislondon.c(...)s/10329634?version=1
En hier weer verder: NWS, feedback en zulks.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:58 schreef Redux het volgende:
[..]
je vind dat fijn? apart, maar goed, ik voelde me inderdaad even geroepen om jou even aan te spreken op je post. dat je blauw bent betekent niet dat je zomaar even iemand hoeft terug te fluiten op z'n mening. dat je dat vanuit je persoonlijke relatie met fok doet ok, maar niet vanuit je mod functie.
Nam je BsB dan serieusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:55 schreef luked45 het volgende:
[..]
Ze laten jou ook maar alles uitkramen, hè? Als ik m'n hart laat spreken wordt me de mond gesnoerd met "... niet meer doen" terwijl een duidelijk voorstander van dit fundamentalisme z'n zegje mag doen. Als het Nederlandse volk jou niet bevalt, lijkt het me beter dat je niet langer profiteert van de gunsten die dit land jou heeft gegeven. Je schijnt een heel makkelijk baantje te hebben en je kunt naar hartelust "Fok"ken. Dat zou in het land van je voorouders wat minder makkelijk gaan, denk ik.
En je uitlatingen over Theo van Gogh, de enige Nederlander die mocht en kon zeggen wat het gros van de Nederlanders nog steeds denkt over het gevaar dat islam heet (helaas op buitengewoon laffe wijze vermoord door hetzelfde gevaar) kunnen niet. Dus voor jou geldt wat mij betreft ook: niet meer doen. Noem Theo geen wijlen ex-trol, jij gevoelloos creatuur, en denk niet te licht over Geert Wilders en Ayaan Hirschi Ali. Als zij de dreigementen van het islamitisch gevaar overleven, zijn zij de enigen die dit wereldwijde gevaar waar heel wat landen stom genoeg veel te lacherig over doen, serieus kunnen aanpakken; dat kunnen we nu zeker niet verwachten van Donner, Remkes, Balkenende en Bot. Dat zijn vleesgeworden karikaturen van zichzelf.
Jouw "broeder" Youssoef en jij zijn de enige extremisten hier. Eigenlijk zouden ze jullie met ingang van direct moeten negeren, ik ook. Ga ik doen ook. Wie volgt?![]()
Die tunnel staat op instorten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:08 schreef kLowJow het volgende:
Op de BBC was trouwens te horen dat nog niet alle lichamen geborgen zijn. Er zou nog steeds een metro vastzitten in een tunnel.
De Engelse media spreken juist over de krachtige steunbetuigingen vanuit de Arabische wereld, en daarbuiten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef lionsguy18 het volgende:
De moslimleiders begrijpen waarom de aanslag is gebeurd.
De UK had nooit mee mogen doen met de oorlog in Irak.
Dus is het eigen schuld dikke bult.
Een minderheid denkt het buitenlands beleid van de UK te kunnen bepalen anders moet je dood.
De Arabische hypocrisie kent geen grenzen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De Engelse media spreken juist over de krachtige steunbetuigingen vanuit de Arabische wereld, en daarbuiten.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Totaal offtopic maar Theo was zelf hardstikke trots op het feit dat hij een troll functie had .
Het was tenslotte zijn brood, zijn imago.
Overdrijf dus niet zo.
Los daarvan, ik durf wel te wedden dat geen van de aanslagplegers Irakees of Afghaan was.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef lionsguy18 het volgende:
De moslimleiders begrijpen waarom de aanslag is gebeurd.
De UK had nooit mee mogen doen met de oorlog in Irak.
Dus is het eigen schuld dikke bult.
Een minderheid denkt het buitenlands beleid van de UK te kunnen bepalen anders moet je dood.
Gelukkig ben jij compleet anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wijlen Theo van G. was gewoon een troll, en dan niet een trol (geen beest dus), maar een persoon die gewoon zieke opmerkingen plaatst om reacties uit te lokken. Niets meer niets minder, ik had geen respect voor hem, wel voor het leven in het algemeen uiteraard²
Uhuh, een heel volk van Theo's.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:24 schreef dancemacabre het volgende:
Bsheboy is representatief voor het gedachtegoed van zijn geloofsgenoten en acolieten
Katholieken dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:24 schreef dancemacabre het volgende:
Bsheboy is representatief voor het gedachtegoed van zijn geloofsgenoten en acolieten
Alleen in het centrum wonen alleen al over de 4 miljoen mensen. Met alle voorsteden kom je op een dikke 15 miljoen mensen.quote:Vanmorgen vertelde Tine van Houte of iets dergelijks dat London gewoon 12 miljoen inwoners had. Ik wist dat London groot was, maar zo groot nou ook weer niet. Dit is 2/3 van Nederland, dat is best een hoop mensen
Wat zouden ze anders kunnen doen, ze als in zowel de Britten al de Arabische landen? Geheel volgens het spelletje om de terroristen niet hun zin te geven en de Arabische landen zullen nu wel twee keer nadenken voordat ze een Westers land van de coaltie af zullen vallen na zo"n daad.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De Engelse media spreken juist over de krachtige steunbetuigingen vanuit de Arabische wereld, en daarbuiten.
Die hebben nu toch ook weer hoop op een erkenning, na de teruf=gtrekking van troepen, zowel uit Libanon door Syrie als uit (delen van) de bezette gebieden doro Israël? Zou wel heel stom zijn nu alle krediet te verspelen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:36 schreef kLowJow het volgende:
Zelfs een organisatie als Hamas heeft een persbericht uit laten gaan waarin zij de aanslagen veroordeelt en "oprechte condoleances overbrengt aan de families van de slachtoffers'".
Laten we hopen dat de Arabische landen nu eindelijk hun verantwoordelijkheid nemen en a. de terorristen binnen de eigen grenzen keihard aanpakken en b. als boetedoening voor de jarenlange steunbeteugingen aan de A.Hitler van het Midden-Oosten, Saddam Hoessein, volop gaan meewerken aan de opbouw van de nieuwe toekomst die de Britten en de Amerikanen Irak geboden hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:36 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wat zouden ze anders kunnen doen, ze als in zowel de Britten al de Arabische landen? Geheel volgens het spelletje om de terroristen niet hun zin te geven en de Arabische landen zullen nu wel twee keer nadenken voordat ze een Westers land van de coaltie af zullen vallen na zo"n daad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |