Het hele topic was verziekt, begin maar fris in FTR, dit was een en al persoonlijke bashes over en weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
Jammer dat je DennisMoore het topic laat verzieken Dagonet, en de verkeerde mensen er op aan spreekt. HIj liegt en is niet geinformeerd en speelt op de persoon, moet daarom het hele topic dicht?
Van mij mag het dicht blijven hoor maar het waren geen persoonlijke bashes maar vooral onzinnige onjuistheden die zo'n topic de das omdoen - de discussie is veel te belangrijk om te laten liggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het hele topic was verziekt, begin maar fris in FTR, dit was een en al persoonlijke bashes over en weer.
Topic is en blijft dicht.
Wat een raar gedoe zeg. Jij bent de discussie beu en dus gooi je hem maar op slot zodat niemand er meer over kan discussiëren? Er valt nog gigantisch veel te discussieren over de NPS. Ik denk dat het de komende week ook nog genoeg in het nieuws zal zijn.quote:Weet je, ik ben het ook een beetje beu eigenlijk, zelfde geneuzel over dezelde stokpaardjes van dezelfde mensen die niets liever doen dan zichzelf herhalen.
Verdere discussie over verdwijnen van NPS kan in TV, houd er wel rekening mee dat daar andere mores heersen in discussievoeren.
Als jij niet meteen je stokpaardjes over links en buitenlanders en je 'multicul' van stal haalt, valt er wel een zinnig gesprek te voeren wellicht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Tikorev het volgende:
NPS verdwijnt uit omroepbestel (deel 2)
[..]
Wat een raar gedoe zeg. Jij bent de discussie beu en dus gooi je hem maar op slot zodat niemand er meer over kan discussiëren? Er valt nog gigantisch veel te discussieren over de NPS. Ik denk dat het de komende week ook nog genoeg in het nieuws zal zijn.
Laat SCH de sfeer toch niet altijd zo verzieken met z'n getroll.
Ben jij daar weer met je buitenlanders.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij niet meteen je stokpaardjes over links en buitenlanders en je 'multicul' van stal haalt, valt er wel een zinnig gesprek te voeren wellicht.
Waarom begin je er dan over in dat topic?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef Tikorev het volgende:
De NPS is een televisieomroep hoor. Heeft verder weinig met buitenlanders te maken.
Control-F dit maar eens NPS verdwijnt uit omroepbestel (deel 2)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over in dat topic?
En waar zijn je buitenlanders dan? Dit zijn allemaal feiten over de NPS....een televisieomroep...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
Allemaal citaten van Tikorev uit die topics. Behalve dat ze inhoudelijk niet kloppen wijzen ze allemaal in dezelfde richting. Wie trekt er nou wat aan de haren bij?
Tuurlijk joh - jouw posts gaan altijd 1 kant uit, ook deze - en feiten zijn het al helemaal niet. Maar je komt er hier mee weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:38 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En waar zijn je buitenlanders dan? Dit zijn allemaal feiten over de NPS....een televisieomroep...![]()
Als je dat echt had gevonden was je er wel inhoudelijk op ingegaan en was het niet slechts gebleven bij wat getroll van jou kant. Dat zwaktebod is meestal een teken dat je het er wel mee eens bent maar je nog wat moeite hebt het onder ogen te zien.quote:
MIsschien kan je voortaan proberen je obsessie voor allochtonen wat in te dammen als het onderwerp daar niet of nauwelijks mee van doen heeft. Alvast bedankt. Van de mods moeten we het hier niet hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als je dat echt had gevonden was je er wel inhoudelijk op ingegaan en was het niet slechts gebleven bij wat getroll van jou kant. Dat zwaktebod is meestal een teken dat je het er wel mee eens bent maar je nog wat moeite hebt het onder ogen te zien.![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef Dagonet het volgende:
Ga het hier nog even verder uitvechten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
MIsschien kan je voortaan proberen je obsessie voor allochtonen wat in te dammen als het onderwerp daar niet of nauwelijks mee van doen heeft.
Je zou ook even antwoord kunnen geven:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef Dagonet het volgende:
Ga het hier nog even verder uitvechten.
Ik gaf een andere plek aan waar de discussie gevoerd kan worden.
Jij denkt dat als jij de discussie beu bent dat dan meteen iedereen dat is?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Tikorev het volgende:
NPS verdwijnt uit omroepbestel (deel 2)
[..]
Jij bent de discussie beu en dus gooi je hem maar op slot zodat niemand er meer over kan discussiëren?
Ik zei dat de discussie in FTR verder kan. Le-zen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Je zou ook even antwoord kunnen geven:
[..]
Jij denkt dat als jij de discussie beu bent dat dan meteen iedereen dat is?
Liever niet dié discussie zeg!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef Dagonet het volgende:
Ik zei dat de discussie in FTR verder kan. Le-zen.
Wat is FTR? En wat heeft dat met het topic in Nieuws te maken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zei dat de discussie in FTR verder kan. Le-zen.
Kijk, zo gaat er nog eens een heel FOK! voor je open. FTR is het subforum voor Films TV en radio.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wat is FTR? En wat heeft dat met het topic in Nieuws te maken?
Ah, je bedoelt TV, waar Tikorev reeds NPS verdwijnt uit omroepbestel 3 opende.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:15 schreef Dagonet het volgende:
Kijk, zo gaat er nog eens een heel FOK! voor je open. FTR is het subforum voor Films TV en radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |