abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:13:41 #251
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_28623028
Britten hebben de religieuze fanaten een Brits paspoort gegeven nadat ze uit eigen land getrapt waren in de hoop dat ze geen aanslagen tegen de gastheer zouden plegen, dit is wat mis gegaan daar de aanslagen het werk zijn van waarschijnlijk Noord-Afrikanen.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:14:58 #252
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28623060
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

"Shocking."
* slurpt aan kopje thee *

dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.

't was trouwens een kopje heet water (met een wolkje melk ) want thee was toen nog niet geimporteerd
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_28623104
Britten zijn idd gewoon coolio's, dit land stikt van angsthazen, relnichten, broekpoepers en andersoortige overbodige menschen die gelijk in de overtreffende emotie-fase van code rood zitten. Dat is met name te danken aan Telegraaf-toestanden bij bijna alle media, waar zelfs de NOS met allerlei dubieuze deskundigen en heel emotionele journaals het SBS-niveau nadert.

Deze voor deze maatschappij ongeschikte paniekerig aangelegde menschen (sla een willekeurg topic na van aanslagen en zie de ongecontroleerde aggressie en paniek van het meerendeel van die users) komen frappant genoeg bijna allemaal uit de politiek rechtse hoek. Je hebt niks aan die mensen en kunt ze het beste uitzetten samen met die 10.000 afgeteste asielzoekers. We zouden eindelijk eens rustig en kalm zoals de Engelsen concreet-inhoudelijk aan het werk kunnen met zaken die constructief werken aan verbetering van dit land, want totnutoe zitten we al achterlijk lang in een polarisatie fase die stagnatie oplevert.
pi_28623135
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.

't was trouwens een kopje heet water (met een wolkje melk ) want thee was toen nog niet geimporteerd
Oh ja, da's waar ook !
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:18:07 #255
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28623166
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef dancemacabre het volgende:
Britten hebben de religieuze fanaten een Brits paspoort gegeven nadat ze uit eigen land getrapt waren in de hoop dat ze geen aanslagen tegen de gastheer zouden plegen, dit is wat mis gegaan daar de aanslagen het werk zijn van waarschijnlijk Noord-Afrikanen.
Waar heb je deze info vandaan?
pi_28623261
Vanmorgen vertelde Tine van Houte of iets dergelijks dat London gewoon 12 miljoen inwoners had. Ik wist dat London groot was, maar zo groot nou ook weer niet. Dit is 2/3 van Nederland, dat is best een hoop mensen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:22:17 #257
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_28623292
Linkse groeperingen vrezen dat deze aanslag zich tegen de moslims zou kunnen keren, dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:26:37 #258
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_28623460
Jtac (Brits terrorisme anlyse centrum) heeft relevante info, studies van Kings College omtrent Noord-Afrikanen wijzen in dezelfde richting, maw radicaliserende jonge moslims.
pi_28623471
Ik coolste vond ik eigenlijk nog dat het Britse Lagerhuis gewoon hun dagelijkse agenda afwerkte zonder speciale extra debatten. Hoe stoicijns en kalm ben je dan.

In dit land staan de schreeuwers het einde der tijden aan te kondigen bij de moord van van Gogh, is het complete Kabinet en de 2e Kamer een week in crisis en wordt alles opgeschort, en hoor je 3 weken lang niks anders bij alle actuaiteitenrubrieken op de twintig NL'se TV-netten die mekaar allemaal als een CNN/Fox/NBC-wannabee beconcurreren met nietszeggende nieuwtjes.

Totdat je op het laatst moet kotsen van alle aandacht.
pi_28623590
Ik hoop dat uit de kalmte van de Britten een les geleerd wordt in ons hysterische kikkerlandje.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:32:42 #261
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_28623699
Met flegmatiek verslaan we de moslim terroristen dat is nu duidelijk.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:33:09 #262
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_28623722
[quote]Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef LuukBes het volgende:

Deze voor deze maatschappij ongeschikte paniekerig aangelegde menschen (sla een willekeurg topic na van aanslagen en zie de ongecontroleerde aggressie en paniek van het meerendeel van die users) komen frappant genoeg bijna allemaal uit de politiek rechtse hoek. Je hebt niks aan die mensen en kunt ze het beste uitzetten samen met die 10.000 afgeteste asielzoekers.

Ja links deporteert graag of schiet ze dood.
Omdat ze een andere mening er op na houden.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28623750
op www.parkstadtv.nl een mooie korte samenvating met foto's

http://www.parkstadtv.nl/video.php?nid=2259&type=bb&subcat=1

groetjes,
Brandweerfotograaf
don't relive history.... Make it!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:34:18 #264
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28623767
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:32 schreef dancemacabre het volgende:
Met flegmatiek verslaan we de moslim terroristen dat is nu duidelijk.
Waarom onderscheid maken in terrorisme en onderverdelen in Islamitisch en niet Islamitisch? Zeg gewoon:....''verslaan we de Moslim terroristen !"

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28623915
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef lionsguy18 het volgende:
[quote]Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef LuukBes het volgende:

Ja links deporteert graag of schiet ze dood.
Omdat ze een andere mening er op na houden.
Doodschieten hoeft niet, gewoon tijdje uitzetten totdat ze wat wijzer en kalmer zijn geworden, en geen schade berokkenen aan de sfeer en solidariteit in dit land.

Rechtse mensen blijken keer op keer veelal emotioneel labiel en verstandelijk zeer beperkt te zijn om met dit soort ernstige zaken om te gaan. Vergelijkbaar met kinderen die nog niks gewend zijn en meegemaakt hebben. Ik weet niet wie ze kan opvoeden, dus zet ze maar uit.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:39:00 #266
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28623952
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom onderscheid maken in terrorisme en onderverdelen in Islamitisch en niet Islamitisch? Zeg gewoon:....''verslaan we de Moslim terroristen !"

²
Omdat moslimterroisten beduidend anders is dan terroristen zoals ETA of IRA, zowel in acties als aanpak.
Welkom bij de V&D der webfora.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 14:41:15 #267
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28624041
quote:
[b]Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef brandweerfotograaf het volgende:[/b een mooie korte samenvating met foto's

groetjes,
Brandweerfotograaf
Dat heet ordinair spammen.
Is het je ontgaan dat er bovenin NWS een prachtig topic prijkt met daarin een verslag en links naar foto's?
Wil je daar ook tussen dan zul je 1 van de mods moeten mailen.
Spam stellen we hier nooit zo op prijs namelijk.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:45:46 #268
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_28624221
Nou nou loeder

Ik desticky het topic wel, dan kan iedereen er zijn linkjes in kwijt, veel meer dan samenvattingen zullen er toch niet meer komen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:53:16 #269
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28624476
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef dancemacabre het volgende:
Voorlopig zijn de daders nog niet gepakt. Dus weten we nog niet zeker wie of wat het zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:29:27 #270
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28625920
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:38 schreef LuukBes het volgende:

[knip /]
Kap eens met die generalisaties zeg.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:44:55 #271
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_28626511
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:38 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Doodschieten hoeft niet, gewoon tijdje uitzetten totdat ze wat wijzer en kalmer zijn geworden, en geen schade berokkenen aan de sfeer en solidariteit in dit land.

Rechtse mensen blijken keer op keer veelal emotioneel labiel en verstandelijk zeer beperkt te zijn om met dit soort ernstige zaken om te gaan. Vergelijkbaar met kinderen die nog niks gewend zijn en meegemaakt hebben. Ik weet niet wie ze kan opvoeden, dus zet ze maar uit.
De Grondwet geeft dus uitsluitend bescherming aan linkse mensen.
Ik geloof dat je medicijnen nodig hebt.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28626755
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

De Grondwet geeft dus uitsluitend bescherming aan linkse mensen.
Ik geloof dat je medicijnen nodig hebt.
Waar leid jij dit uit af? Concrete voorbeelden bdoel k.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28626825
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:29 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Kap eens met die generalisaties zeg.
het is zijn mening. spreek jij hem nu op zijn mening aan vanuit je mod-functie of geef jij nou slechts je geirriteerde mening in je post? want ik denk niet dat hij iets hoeft aan te trekken van jouw opmerking.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:54:05 #274
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28626867
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:52 schreef Redux het volgende:
want ik denk niet dat hij iets hoeft aan te trekken van jouw opmerking.
Wat fijn dat jij dit wel doet.
pi_28626910
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De Britten, een volk om trots op te zijn Niet zoals de "Nederlanders" na de moord op wijlen ex-troll Theo van G.

²
Ze laten jou ook maar alles uitkramen, hè? Als ik m'n hart laat spreken wordt me de mond gesnoerd met "... niet meer doen" terwijl een duidelijk voorstander van dit fundamentalisme z'n zegje mag doen. Als het Nederlandse volk jou niet bevalt, lijkt het me beter dat je niet langer profiteert van de gunsten die dit land jou heeft gegeven. Je schijnt een heel makkelijk baantje te hebben en je kunt naar hartelust "Fok"ken. Dat zou in het land van je voorouders wat minder makkelijk gaan, denk ik.
En je uitlatingen over Theo van Gogh, de enige Nederlander die mocht en kon zeggen wat het gros van de Nederlanders nog steeds denkt over het gevaar dat islam heet (helaas op buitengewoon laffe wijze vermoord door hetzelfde gevaar) kunnen niet. Dus voor jou geldt wat mij betreft ook: niet meer doen. Noem Theo geen wijlen ex-trol, jij gevoelloos creatuur, en denk niet te licht over Geert Wilders en Ayaan Hirschi Ali. Als zij de dreigementen van het islamitisch gevaar overleven, zijn zij de enigen die dit wereldwijde gevaar waar heel wat landen stom genoeg veel te lacherig over doen, serieus kunnen aanpakken; dat kunnen we nu zeker niet verwachten van Donner, Remkes, Balkenende en Bot. Dat zijn vleesgeworden karikaturen van zichzelf.
Jouw "broeder" Youssoef en jij zijn de enige extremisten hier. Eigenlijk zouden ze jullie met ingang van direct moeten negeren, ik ook. Ga ik doen ook. Wie volgt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')