dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"Shocking."
* slurpt aan kopje thee *
Oh ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.
't was trouwens een kopje heet water (met een wolkje melk) want thee was toen nog niet geimporteerd
![]()
Waar heb je deze info vandaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef dancemacabre het volgende:
Britten hebben de religieuze fanaten een Brits paspoort gegeven nadat ze uit eigen land getrapt waren in de hoop dat ze geen aanslagen tegen de gastheer zouden plegen, dit is wat mis gegaan daar de aanslagen het werk zijn van waarschijnlijk Noord-Afrikanen.
Waarom onderscheid maken in terrorisme en onderverdelen in Islamitisch en niet Islamitisch? Zeg gewoon:....''verslaan we de Moslim terroristen !"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:32 schreef dancemacabre het volgende:
Met flegmatiek verslaan we de moslim terroristen dat is nu duidelijk.
Doodschieten hoeft niet, gewoon tijdje uitzetten totdat ze wat wijzer en kalmer zijn geworden, en geen schade berokkenen aan de sfeer en solidariteit in dit land.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef lionsguy18 het volgende:
[quote]Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef LuukBes het volgende:
Ja links deporteert graag of schiet ze dood.
Omdat ze een andere mening er op na houden.
Omdat moslimterroisten beduidend anders is dan terroristen zoals ETA of IRA, zowel in acties als aanpak.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom onderscheid maken in terrorisme en onderverdelen in Islamitisch en niet Islamitisch? Zeg gewoon:....''verslaan we de Moslim terroristen !"²
Dat heet ordinair spammen.quote:[b]Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef brandweerfotograaf het volgende:[/b een mooie korte samenvating met foto's
groetjes,
Brandweerfotograaf
Voorlopig zijn de daders nog niet gepakt. Dus weten we nog niet zeker wie of wat het zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef dancemacabre het volgende:
Britten hebben de religieuze fanaten een Brits paspoort gegeven nadat ze uit eigen land getrapt waren in de hoop dat ze geen aanslagen tegen de gastheer zouden plegen, dit is wat mis gegaan daar de aanslagen het werk zijn van waarschijnlijk Noord-Afrikanen.
De Grondwet geeft dus uitsluitend bescherming aan linkse mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:38 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Doodschieten hoeft niet, gewoon tijdje uitzetten totdat ze wat wijzer en kalmer zijn geworden, en geen schade berokkenen aan de sfeer en solidariteit in dit land.
Rechtse mensen blijken keer op keer veelal emotioneel labiel en verstandelijk zeer beperkt te zijn om met dit soort ernstige zaken om te gaan. Vergelijkbaar met kinderen die nog niks gewend zijn en meegemaakt hebben. Ik weet niet wie ze kan opvoeden, dus zet ze maar uit.
Waar leid jij dit uit af? Concrete voorbeelden bdoel k.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
De Grondwet geeft dus uitsluitend bescherming aan linkse mensen.
Ik geloof dat je medicijnen nodig hebt.
quote:
Wat fijn dat jij dit wel doet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:52 schreef Redux het volgende:
want ik denk niet dat hij iets hoeft aan te trekken van jouw opmerking.
Ze laten jou ook maar alles uitkramen, hè? Als ik m'n hart laat spreken wordt me de mond gesnoerd met "... niet meer doen" terwijl een duidelijk voorstander van dit fundamentalisme z'n zegje mag doen. Als het Nederlandse volk jou niet bevalt, lijkt het me beter dat je niet langer profiteert van de gunsten die dit land jou heeft gegeven. Je schijnt een heel makkelijk baantje te hebben en je kunt naar hartelust "Fok"ken. Dat zou in het land van je voorouders wat minder makkelijk gaan, denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Britten, een volk om trots op te zijnNiet zoals de "Nederlanders" na de moord op wijlen ex-troll Theo van G.
²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |