Nou niet dingen uit zijn verband gaan trekken. Er werden geen mensen in de fik gezet, maar gebouwen (kerken en moskeen). Dit is natuurlijk een klein verschil, maar ik voelde mij toch geroepen hier een opmerking over te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het is wel weer opmerkelijk dat er helemaal geen berichten zijn van onschuldige moslims die te grazen worden genomen (voorlopig). Net als in Spanje destijds.
Waarschijnlijk typisch Nederlands om meteen brandbommen naar onschuldige mensen te gooien als er een aanslag plaatsvindt.
Wij nuchtere Hollanders.
Die ongein was te verwachtenquote:
quote:London bombings toll rises to 38
A series of bomb attacks on London's transport network has killed more than 30 people and injured about 700 others.
ja, maar helaas zit de mens zo niet in elkaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef HiZ het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we op moeten houden te praten over terrorisme, dan trekken we het tapijt onder de voeten van de klootzakken die hierachter zitten weg. Als wij gewoon doorgaan met ons leven alsof er niks is gebeurd beroof je hun van het machtigste wapen dat ze kunnen inzetten; onze eigen angst.
Stop terrorisme; zwijg het dood.
meki was geloof ik redelijk duidelijk ergens in en post, opsporen die gasten en doorschieten...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die ongein was te verwachten
Krijgt de CIA nog niet de schuld in complottheorieen? Meki waar blijf je?
Tja.. sinds wanneer nemen we meki serieus dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:20 schreef Re het volgende:
[..]
meki was geloof ik redelijk duidelijk ergens in en post, opsporen die gasten en doorschieten...
we nemen iedereen hier veels te serieus, da's ook het probleemquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja.. sinds wanneer nemen we meki serieus dan?![]()
In Londen kennelijk wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
ja, maar helaas zit de mens zo niet in elkaar
Plus dat ze wat dat betreft de goede instelling hebben. Aanslag? Rommel opruimen en doorgaan. Welke aanslag?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef gelly het volgende:
Ze zijn in London natuurlijk wel wat gewend qua terreur en aanslagen.
ik vind het een heerlijk volk hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
In Londen kennelijk wel.
Was net op het nieuws, het team van de NOS zet z'n camera op, waarna een vrouw wat bezorgd vraagt of er iets ergs gebeurd is. Waarna de verslaggever zegt, 'we maken een reportage over de aanslagen van vanmorgen'. Waarop die vrouw opgelucht zegt 'oh die, dat is oud nieuws'.
Het is idd vreemd dat alleen landen slachtoffer zijn die niet onbekend met terreur zijn. Of zou er een verband bestaan ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus dat ze wat dat betreft de goede instelling hebben. Aanslag? Rommel opruimen en doorgaan. Welke aanslag?
Dat maakt aanslagen tot een zinloos middel. Het doel van een aanslag blijft immers om de bevolking bang en onzeker te maken. Zorg dat het doel niet bereikt wordt, en de effectiviteit van een aanslag is nihil.
Dat is nu het verschil tussen de VS en GB.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Plus dat ze wat dat betreft de goede instelling hebben. Aanslag? Rommel opruimen en doorgaan. Welke aanslag?
Dat maakt aanslagen tot een zinloos middel. Het doel van een aanslag blijft immers om de bevolking bang en onzeker te maken. Zorg dat het doel niet bereikt wordt, en de effectiviteit van een aanslag is nihil.
Eh? De VS hadden voor 9/11 nog nooit een terroristische aanval van buitenaf gehad. Oklahoma was binnenlands terrorisme.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:02 schreef gelly het volgende:
Het is idd vreemd dat alleen landen slachtoffer zijn die niet onbekend met terreur zijn. Of zou er een verband bestaan ?
Wat natuurlijk vreemd is, het was niet de eerste aanslag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
de hele VS was in een staat van hysterie na 9/11.
Het WTC was eerder doel van terreur. Autobom in de parkeerkelder.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? De VS hadden voor 9/11 nog nooit een terroristische aanval van buitenaf gehad. Oklahoma was binnenlands terrorisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |