COpenhagen BRrussel Amsterdamquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
Ieder Subforum heeft een kwis. Vandaar dit topic. Stel hier je vragen over over Henk Elsink, W.F.Hermans en Karel Appel. Vragen staat vrij, antwoorden is op eigen risico.
Vraag één :
Vanwaar de naam COBRA ?
Goed, bovenstaande vraag vervalt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef rick_ast1337 het volgende:
Nieuwe vraag:
Wat is de `Cremaster` uit Mathew Barney´s Cremaster Cycle?
Toen was onze Jan al een jaartje of tien bezig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:26 schreef rick_ast1337 het volgende:
JA goed!!!!!!!!!! --> de cremaster vraag dan he!
En ja Jan Wolkershet boek is Turks Fruit
In sport en Voetbal hebben we een kwistopic lopen. Daar worden geen punten uitgedeeld. Maar mag je een vraag posten als de vorige is beantwoord.Je hoeft niet de beantwoorder te zijn. Jouw idee is goed maar werkt hier niet zo denk ik.Muziek zitten echte freaks/kenners en liefhebbers waarvan er sommigen zijn die vrijwel alleen in dat topic zitten. Dit zal nooit zo'n vaart lopen en is minder massaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef thaleia het volgende:
Ik had een vraag gesteld ja, maar het was een erg suffe dus het is voor iedereen beter dat die nu weg is.
Misschien kan dit topic wel langere tijd blijven bestaan, zou ik wel leuk vinden, maar dan zou het op een muziektriviamanier moeten met punten e.d., dat trekt wsch wel meer mensen. (En nee, ik heb geen zin om die punten te gaan bijhouden)
Da's waar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
Muziek zitten echte freaks/kenners en liefhebbers waarvan er sommigen zijn die vrijwel alleen in dat topic zitten. Dit zal nooit zo'n vaart lopen en is minder massaal.
Ja maar wie wil dat doen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:30 schreef Isabeau het volgende:
ik vind dat van punten bijhouden wel een geinig idee, ik heb een tijdje meegedaan met het movietrivia topic en daar werden ook punten bijgehouden
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:24 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht dat Joyce een Ier was.
Wie beweert er wat anders dan ?quote:
Oepsquote:Op maandag 11 juli 2005 21:35 schreef Berkery het volgende:
Ik denk niet dat je een Ier een Brit moet noemen![]()
de omschrijving is cabaretierquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:42 schreef Meiske78 het volgende:
Overigens zei Hans Teeuwen over solo verder gaan: “Zonder theater zou ik alleen maar voor de tv hangen en in de junkie-scene terecht komen.” (Ik had mijn werkstuk over Cabaret in Nederland er even bijgepakt)
Het was appel-bessen, barbaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Wie was er kwaad dat z'n moeder appelcyder had gekocht ipv echte wijn/champagne voor de oudejaarsavond ?
Ach soquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:31 schreef Gellius het volgende:
Het sterretje van Willem Nijholt?
Hoeft niet maar als ik geen nieuwe vraag stel doet niemand het dus ga je gang.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het nu mijn beurt?
Ook en schrijver van een flink aantal bestsellers.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:38 schreef Sloggi het volgende:
Sjonnie Grisham.
Hij is van 1955.quote:
Schrijver van mijn favoriete boekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Briljant schrijver en had de grootste verzameling type-machines van europa.
Samen met Bordewijk mijn favoriete Nederlandse schrijver.quote:
Karakter vond ik ook erg goed, ja. Bint (nog) niet gelezen.quote:Samen met Bordewijk mijn favoriete Nederlandse schrijver.
Ik wil wel m'n image in stand houden hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef Sloggi het volgende:
Goed zo. Ik wist niet dat jij zo slim was
Hij werd naakt opgevoerd..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Wat was er bijzonder aan deze theatershow ?
[afbeelding]
Kloptquote:
Komrij ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:00 schreef NoSigar het volgende:
OK.
Van welke NL-dichter zijn de regels: "Als ikwil veeg ik de smeerkaas van mijn bril om de honger te zien aan de horizon."
Briljant die poster; For Mature Adults only.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Wat was er bijzonder aan deze theatershow ?
[afbeelding]
De briljante Lenny Bruce.quote:
Dat moet Harold Pinter zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXX has written twenty-nine plays including The Birthday Party, The Caretaker, The Homecoming, and Betrayal, twenty-one screenplays including The Servant, The Go-Between and The French Lieutenant's Woman, and directed twenty-seven theatre productions, including James Joyce's Exiles, David Mamet's Oleanna, seven plays by Simon Gray and many of his own plays including his latest, Celebration, paired with his first, The Room at The Almeida Theatre, London in the spring of 2000.
Vind het niet mooi wat hij doet, is geen kunst. Maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Damien Hirst...
De titel schilderen is niet zo moeilijk hoor......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Ja maar nog geen idee, had ik maar zo'n titel geschilderd.
Zeer bekende en veel verkochte poster inderdaad van Dominique Appia.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
De titel schilderen is niet zo moeilijk hoor......![]()
Tsja... is misschien ook wel te lastig. Deze poster hing vroeger in een Nederlands klaslokaal van mijn middelbare school. Ik zag het jaren later terug bij de expo en kwam er toen pas achter van wie het is.
De schilder heet Dominique Appia. Op zijn site staat wel meer, maar deze blijft de allermooiste.
http://www.appia-d.ch/appiaenglishmx.htm
Nou ja, niet geraden, maar ik wilde jullie zo'n prachtwerk niet onthouden.
Was wat andere topics eerst aan het nalezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef wyccie het volgende:
Had je niet even eerder kunnen langskomen?
Nee.quote:
Ook nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Macke is zeker niet fries?
Da's dan jammer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
Bij nader inzien gok ik op Anton Corbijn, meer zijn kleuren (maar niet zijn onderwerp....)
wel de policy van Imageshackquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:14 schreef Sloggi het volgende:
Overtreed ik trouwens niet de policy hiermee
De bij de kunstkenners niet zo onbekende Fries was overigens Gerrit Benner.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef tong80 het volgende:
Post een totaal onbekende Fries, en gaat slapen. Leuk om een topic levend te houden
Misschien moet je me van voren even mailen, of andersom, zodat ik er voor kan zorgen dat ik voortaan alleen nog maar dingen plaatst die je weet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:05 schreef Sloggi het volgende:
De rest weet ik niet. Als je nou Alberobello ofzo had gevraagd...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
De bij de kunstkenners niet zo onbekende Fries was overigens Gerrit Benner.
Zoek zijn naam maar eens op Google op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |