In sport en Voetbal hebben we een kwistopic lopen. Daar worden geen punten uitgedeeld. Maar mag je een vraag posten als de vorige is beantwoord.Je hoeft niet de beantwoorder te zijn. Jouw idee is goed maar werkt hier niet zo denk ik.Muziek zitten echte freaks/kenners en liefhebbers waarvan er sommigen zijn die vrijwel alleen in dat topic zitten. Dit zal nooit zo'n vaart lopen en is minder massaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef thaleia het volgende:
Ik had een vraag gesteld ja, maar het was een erg suffe dus het is voor iedereen beter dat die nu weg is.
Misschien kan dit topic wel langere tijd blijven bestaan, zou ik wel leuk vinden, maar dan zou het op een muziektriviamanier moeten met punten e.d., dat trekt wsch wel meer mensen. (En nee, ik heb geen zin om die punten te gaan bijhouden)
Da's waar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
Muziek zitten echte freaks/kenners en liefhebbers waarvan er sommigen zijn die vrijwel alleen in dat topic zitten. Dit zal nooit zo'n vaart lopen en is minder massaal.
Ja maar wie wil dat doen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:30 schreef Isabeau het volgende:
ik vind dat van punten bijhouden wel een geinig idee, ik heb een tijdje meegedaan met het movietrivia topic en daar werden ook punten bijgehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |