De briljante Lenny Bruce.quote:
Dat moet Harold Pinter zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXX has written twenty-nine plays including The Birthday Party, The Caretaker, The Homecoming, and Betrayal, twenty-one screenplays including The Servant, The Go-Between and The French Lieutenant's Woman, and directed twenty-seven theatre productions, including James Joyce's Exiles, David Mamet's Oleanna, seven plays by Simon Gray and many of his own plays including his latest, Celebration, paired with his first, The Room at The Almeida Theatre, London in the spring of 2000.
Vind het niet mooi wat hij doet, is geen kunst. Maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Damien Hirst...
De titel schilderen is niet zo moeilijk hoor......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Ja maar nog geen idee, had ik maar zo'n titel geschilderd.
Zeer bekende en veel verkochte poster inderdaad van Dominique Appia.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
De titel schilderen is niet zo moeilijk hoor......![]()
Tsja... is misschien ook wel te lastig. Deze poster hing vroeger in een Nederlands klaslokaal van mijn middelbare school. Ik zag het jaren later terug bij de expo en kwam er toen pas achter van wie het is.
De schilder heet Dominique Appia. Op zijn site staat wel meer, maar deze blijft de allermooiste.
http://www.appia-d.ch/appiaenglishmx.htm
Nou ja, niet geraden, maar ik wilde jullie zo'n prachtwerk niet onthouden.
Was wat andere topics eerst aan het nalezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef wyccie het volgende:
Had je niet even eerder kunnen langskomen?
Nee.quote:
Ook nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Macke is zeker niet fries?
Da's dan jammer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
Bij nader inzien gok ik op Anton Corbijn, meer zijn kleuren (maar niet zijn onderwerp....)
wel de policy van Imageshackquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:14 schreef Sloggi het volgende:
Overtreed ik trouwens niet de policy hiermee
De bij de kunstkenners niet zo onbekende Fries was overigens Gerrit Benner.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef tong80 het volgende:
Post een totaal onbekende Fries, en gaat slapen. Leuk om een topic levend te houden
Misschien moet je me van voren even mailen, of andersom, zodat ik er voor kan zorgen dat ik voortaan alleen nog maar dingen plaatst die je weet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:05 schreef Sloggi het volgende:
De rest weet ik niet. Als je nou Alberobello ofzo had gevraagd...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
De bij de kunstkenners niet zo onbekende Fries was overigens Gerrit Benner.
Zoek zijn naam maar eens op Google op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |