Het is hem echt, Berkery, trust me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is het iemand die Dorus nadoet
Je hebt helemaal gelijk. En ik maar hopen dat niemand het zou zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is het iemand die Dorus nadoet
Nee, wel even oud. Deze meneer zat in Murder by numbers, Remember the titans en United states of Leland.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Tokay het volgende:
Is dat die Jake Gyllenhaal?
Echt waar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. En ik maar hopen dat niemand het zou zien
Ik dacht dat ie dood was.quote:
quote:Voor inlichtingen en boekingen:
Bandparodist: Derk te Riet.
Telefoon: 0544-463473
Ik trapte in dat Vara Radio...........quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht dat ie dood was.
Derk is enorm populair in het bejaardenhuis circuit, als ik zijn site mag geloven: http://www.dorusparodie.nl/quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef Berkery het volgende:
Amerikaans acteurtje?
Hij weet de sfeer er wel in te brengen...........quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef Berkery het volgende:
Derk is enorm populair in het bejaardenhuis circuit, als ik zijn site mag geloven: http://www.dorusparodie.nl/
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, wel even oud. Deze meneer zat in Murder by numbers, Remember the titans en United states of Leland.
Ah hij doet de act samen met Balkenende.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij weet de sfeer er wel in te brengen...........![]()
[afbeelding]
Ryan Gosling is zijn naam.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ga hem boeken Pyl......voor m'n crematie
Wanneer staat die gepland dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ga hem boeken Pyl......voor m'n crematie
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie daar potverdorie links achterin opeens mijn moeder zitten, geloof ik.....![]()
Mijn vriendin en ik deden ook al aan oma-spotting, maar niet gevonden. We dachten 1 van die tehuizen te herkennenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie daar potverdorie links achterin opeens mijn moeder zitten, geloof ik.....![]()
Mis je wel Derk hoor.........quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:38 schreef Tokay het volgende:
Ik wil later dus echt nooit naar een bejaardentehuis.![]()
Let's jump.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:38 schreef Tokay het volgende:
Ik wil later dus echt nooit naar een bejaardentehuis.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Tokay het volgende:
Zangeres The Cranberries, Dolores O'Riordon.
Hmm, euthanasie lijkt me aantrekkelijker.quote:
Waarom denk je dat Derk in die bejaardentehuizen komt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmm, euthanasie lijkt me aantrekkelijker.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Najib Amhali?
Dat is één van mijn lievelingscabaretiers, tong.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik wist z'n naam niet meer maar hij is zo slecht dat me dat niet verbaast
Hij was een tijdje geleden bij Raymann en maakte dezelfde grappen als in zijn show van 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik wist z'n naam niet meer maar hij is zo slecht dat me dat niet verbaast
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Roosevelt?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:59 schreef pyl het volgende:
Najib Amhali (ben ik op tijd?????)
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:08 schreef sooty het volgende:
Lou Bandy ?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaerquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Sorry mr_a; er kan er maar één de snelste zijn.![]()
He nou ben ik helemaal van slag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
[..]De eer gaat naar pyl!! (sorry, sorry
niet gezien
...)
Sorry mr_a; er kan er maar één de snelste zijn.![]()
Burt was eigenlijk een decade eerder...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef pyl het volgende:
Mmmmm.......waarom denk ik aan een jet set dandy uit de jaren zeventig?![]()
Het was Burt toch niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:26 schreef sooty het volgende:
Burt was eigenlijk een decade eerder...
Sorry Berkery. De best of de de best zijn aanwezig esta noche.quote:
Ik had nog een leuke hint klaarliggen:quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef sooty het volgende:
[..]
Sorry Berkery. De best of de de best zijn aanwezig esta noche.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef sooty het volgende:
Robert 'killroy' Silk.
volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:20 schreef pyl het volgende:
Het is toch niet Josse de Pauw, dacht ik.
Inwisselbaar?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Nu haak ik weer af, van die inwisselbare wijfen ben ik slecht in.
Inderdaad, maar ze is een generatie of wat jonger, van een ander continent en ze acteert niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft wel karakteristieke trekken, een beetje Anjelica Huston.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:18 schreef Tokay het volgende:
Wel een mooie mevrouw zeg!
Ja, jammer hè?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:25 schreef tong80 het volgende:
zo jammer dat een topic doodbloedt
quote:Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden.
Een goede poging, Tokay, zonder meer. Maar niet goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
Is het Cecilia Bartoli, pyl?
Nope. Roemeense.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:33 schreef Berkery het volgende:
Is ze italiaanse?
Nou ja, sorry, er staat vandaag een foto van een halve pagina van haar in de krant.... dus ik dacht.......... Zo ver heeft zelfs Berry het niet geschopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
Die naam pylDoe dan gewoon Berry van Aerle. Niet boos zijn hoor
Is het een voetballer?quote:
Amerikaansequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:47 schreef Berkery het volgende:
Amerikaanse lesbo/zangeres?
Heel goed, pyl!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:51 schreef pyl het volgende:
Laura Dern?
Ja, da's de laatste actrice op wie ik een beetje........uhm.........nou ja........ik was.......uhm.....na Shakespeare in Love.......quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:03 schreef Tokay het volgende:
Jouw Gwyneth.... wat schattig!
Ze ís ook heel leuk, pyl.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef pyl het volgende:
Ja, da's de laatste actrice op wie ik een beetje........uhm.........nou ja........ik was.......uhm.....na Shakespeare in Love.......![]()
Ach Tong, die jeugd van tegenwoordig........wat weten ze nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:22 schreef tong80 het volgende:
Bij de halve finale van de beste actrice ooit zat ze er ook samen met andere nobody's
Ik werd aangevallen omdat ik actrices zoals Audrey Hepburn Bette Davis en Ingrid Bergman had genomineerd.
Hij lijkt op Bill van Dijk maar het is Guus Hermus.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
Nee dit is een legendarische grootheid uit de vorige eeuw.
Je plaatje was onzichtbaar....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ok sorry het is de familie Davids. Met Louis en Heintje.
Jammer
De foto is sowieso prachtig; Bij welke gelegenheid dan ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Mooie foto toch genomen op de trouwdag van de toen nog jonge Heintje Davids.
Ik heb ook geen idee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
Ik moet helaas passen, tong.
Reinhardt May.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:41 schreef tong80 het volgende:
Gute nacht freunde hebben we laatst al gehad mit ein letztes glas im stehen.
Mijn voetballer heet Michael van voren.
Ja, jij had dat heel goed gezien, tong. Mijn complimenten.quote:
Nee, ik vond net een pagina met jeugdfoto's van rocksterrenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:38 schreef Modus het volgende:
Een Rolling Stone?
quote:
Sid Vicious is dood, hij is nog springlevendquote:Op zondag 10 juli 2005 00:14 schreef tong80 het volgende:
Woont ?Hij is toch dood ?
Yep!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:51 schreef Mark het volgende:
Lars Ulrich?
Zei ik iets doms ofzo?quote:
O.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:58 schreef Mark het volgende:
Richie Sambora is een gitarist
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:37 schreef Mark het volgende:
Peter Aarts?
Niet waar man!quote:
Goed gezien, tong.quote:
quote:
Forum Opties | |