Het is hem echt, Berkery, trust me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is het iemand die Dorus nadoet
Je hebt helemaal gelijk. En ik maar hopen dat niemand het zou zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is het iemand die Dorus nadoet
Nee, wel even oud. Deze meneer zat in Murder by numbers, Remember the titans en United states of Leland.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Tokay het volgende:
Is dat die Jake Gyllenhaal?
Echt waar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. En ik maar hopen dat niemand het zou zien
Ik dacht dat ie dood was.quote:
quote:Voor inlichtingen en boekingen:
Bandparodist: Derk te Riet.
Telefoon: 0544-463473
Ik trapte in dat Vara Radio...........quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht dat ie dood was.
Derk is enorm populair in het bejaardenhuis circuit, als ik zijn site mag geloven: http://www.dorusparodie.nl/quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef Berkery het volgende:
Amerikaans acteurtje?
Hij weet de sfeer er wel in te brengen...........quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef Berkery het volgende:
Derk is enorm populair in het bejaardenhuis circuit, als ik zijn site mag geloven: http://www.dorusparodie.nl/
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, wel even oud. Deze meneer zat in Murder by numbers, Remember the titans en United states of Leland.
Ah hij doet de act samen met Balkenende.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij weet de sfeer er wel in te brengen...........![]()
[afbeelding]
Ryan Gosling is zijn naam.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ga hem boeken Pyl......voor m'n crematie
Wanneer staat die gepland dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ga hem boeken Pyl......voor m'n crematie
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie daar potverdorie links achterin opeens mijn moeder zitten, geloof ik.....![]()
Mijn vriendin en ik deden ook al aan oma-spotting, maar niet gevonden. We dachten 1 van die tehuizen te herkennenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie daar potverdorie links achterin opeens mijn moeder zitten, geloof ik.....![]()
Mis je wel Derk hoor.........quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:38 schreef Tokay het volgende:
Ik wil later dus echt nooit naar een bejaardentehuis.![]()
Let's jump.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:38 schreef Tokay het volgende:
Ik wil later dus echt nooit naar een bejaardentehuis.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Tokay het volgende:
Zangeres The Cranberries, Dolores O'Riordon.
Hmm, euthanasie lijkt me aantrekkelijker.quote:
Waarom denk je dat Derk in die bejaardentehuizen komt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmm, euthanasie lijkt me aantrekkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |