volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:20 schreef pyl het volgende:
Het is toch niet Josse de Pauw, dacht ik.
Inwisselbaar?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Nu haak ik weer af, van die inwisselbare wijfen ben ik slecht in.
Inderdaad, maar ze is een generatie of wat jonger, van een ander continent en ze acteert niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft wel karakteristieke trekken, een beetje Anjelica Huston.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:18 schreef Tokay het volgende:
Wel een mooie mevrouw zeg!
Ja, jammer hè?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:25 schreef tong80 het volgende:
zo jammer dat een topic doodbloedt
quote:Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden.
Een goede poging, Tokay, zonder meer. Maar niet goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
Is het Cecilia Bartoli, pyl?
Nope. Roemeense.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:33 schreef Berkery het volgende:
Is ze italiaanse?
Nou ja, sorry, er staat vandaag een foto van een halve pagina van haar in de krant.... dus ik dacht.......... Zo ver heeft zelfs Berry het niet geschopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
Die naam pylDoe dan gewoon Berry van Aerle. Niet boos zijn hoor
Is het een voetballer?quote:
Amerikaansequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:47 schreef Berkery het volgende:
Amerikaanse lesbo/zangeres?
Heel goed, pyl!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:51 schreef pyl het volgende:
Laura Dern?
Ja, da's de laatste actrice op wie ik een beetje........uhm.........nou ja........ik was.......uhm.....na Shakespeare in Love.......quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:03 schreef Tokay het volgende:
Jouw Gwyneth.... wat schattig!
Ze ís ook heel leuk, pyl.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:05 schreef pyl het volgende:
Ja, da's de laatste actrice op wie ik een beetje........uhm.........nou ja........ik was.......uhm.....na Shakespeare in Love.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |