Dat geldt dan helemaal voor hun show van 2 en 4 jaar terugquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:12 schreef Djaser het volgende:
Ja dat was al langer bekend, maar een nieuwe dvd is zeker een goed idee want de show die ze tegenwoordig geven verdient het vastgelegt te worden voor het nageslacht.
Euh, van hun huidige tour zijn al diverse DVD's van behoorlijk goede kwaliteit in omloop....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat geldt dan helemaal voor hun show van 2 en 4 jaar terug
Dat geloof ik best, maar daar was ik niet bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat geldt dan helemaal voor hun show van 2 en 4 jaar terug
Da's klote....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:33 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar daar was ik niet bij
De brandende jas hoort toch bij 't nummer Rammstein?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:35 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Da's klote....![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat de brandende jas van mein herz brennt niet ergens op dvd staat trouwens
Dat weet ik wel zeker...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De brande jas hoort toch bij 't nummer Rammstein?
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De brandende jas hoort toch bij 't nummer Rammstein?
En dat is goed nieuws!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:11 schreef Mutter het volgende:
vandaag gelezen ( volgens een interview met Flake) dat er definitief een live DVD komt van de Reise Reise tour, waarschijnlijk nog dit jaar.
Serieus?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Opschieten, Reise Reise deel II komt eind dit jaar![]()
OK, maar tijdens dezelfde show in ieder geval... mein herz brennt was iets met een brandend hartquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De brandende jas hoort toch bij 't nummer Rammstein?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:50 schreef _Flea_ het volgende:
Serieus?
Serieusquote:RAMMSTEIN TO DELOCK SO FAR UNRELEASED MATERIAL
Good news: Rammstein are currently working on a successor, which will presumably be called "Reise, Reise (Vol.2)" The management's statement was: "After the production period of the last album, there were many songs which did not find a place on "Reise, Reise" due to dramaturgical reason but are now completed. This is not unusual. As "Ohne Dich" derived from the production of "Mutter", many songs have been sitting to be completed for a year and shall now come to light. Which songs remains to be seen and is up to the band only." A co-worker of the record company remembers: "When we were introduced to the tracks of "Reise, Reise", many fascinating songs were among them, which were suddenly missing on the album. Among others I remember one song, which we all believed to bet he first single of the album. The song was "Rosenrot" and when we had to realize that the band changed their minds and it did not even make it on to the album, we were speechless. The album was perfect nevertheless, but their enormous self-confidence surprised us. Ever since, we hope to see some of the songs from back then released and I am happy that the band could agree on that." During Rammstein's short stop at a studio in Berlin, apparently 2 - 3 additional songs were recorded. The mixing session of the album, which is supposed to be released this fall, already began.
van http://www.rammstein.com/News/
De Dijk heeft volgens mij een groot hart en Anneke Grunloh puntjes zelf toevoegen heeft brandend zand....maar een brandend hartquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
OK, maar tijdens dezelfde show in ieder geval... mein herz brennt was iets met een brandend hart(of is dat de dijk?)
Tijdens de Mutter tour openden ze met Mein Herz Brennt. Tegen het einde van het nummer tijdens het rustige stukje opent Till een flapje in z'n jas waar een rode lamp in zit die aan en uit knippert (moet dus z'n hart voorstellen). Wanneer de muziek weer aanzwengelt 'trekt' Till z'n hart eruit en houdt hij het brandende hart omhoog in z'n rechterhand. In werkelijkheid is het een nep hand waar het vuurwerk in zit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb bij Rammstein veel in brand zien staan, incl. Till zelf, maar een brandend hart kan ik me ook niet herinneren.
Dit keer wel met spuitpik dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:12 schreef Djaser het volgende:
Ja dat was al langer bekend, maar een nieuwe dvd is zeker een goed idee want de show die ze tegenwoordig geven verdient het vastgelegt te worden voor het nageslacht.
Die is er uit deze tour. Hij staat wel op de VHS versie van Live aus Berlin.quote:
Zoiets kon ik me ook herinneren jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:22 schreef MrData het volgende:
[..]
Tijdens de Mutter tour openden ze met Mein Herz Brennt. Tegen het einde van het nummer tijdens het rustige stukje opent Till een flapje in z'n jas waar een rode lamp in zit die aan en uit knippert (moet dus z'n hart voorstellen). Wanneer de muziek weer aanzwengelt 'trekt' Till z'n hart eruit en houdt hij het brandende hart omhoog in z'n rechterhand. In werkelijkheid is het een nep hand waar het vuurwerk in zit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo jaloers, ik heb alles geprobeerd om kaartjes te krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:38 schreef Nies het volgende:
Drie weken geleden heb ik ze zien optreden in Berlijn, geweldig.
Leuk ik was ook in Berlijn. Ben op zondag naar het concert gegaan. Was helemaal de top! Sowieso thuispubliek en het leek erop alsof ze er extra zin in hebben. En Benzin was idd helemaal vet. Zeker die 20 meter hoge steekvlammen achter het podium op het eind van het nummer... Pfoeeee wat een hitte :dquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:38 schreef Nies het volgende:
Drie weken geleden heb ik ze zien optreden in Berlijn, geweldig. Heb ze niet eerder zo'n denderende show zien geven. Helemaal dat ze Benzin speelden was fantastisch. Ik kan niet wachten op het nieuwe album.
De handtekeningen kun je gewoon aanvragen op www.rammstein.de
en goede info forums zijn www.herzeleid.com/forums en www.rammsteinforum.nl
Het hart zit/zat er wel degelijk in zoals eerder al is beschreven....quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook naar de Mutter-tour geweest (die imho beter was dan de Reise Reise tour), maar kan me echt dat hart niet zo goed herinneren. Zal wel aan mij liggenM'n zintuigen werden nogal overspoeld die avond
![]()
Het was het meer dan waard! Kan het iedereen aanraden, het lijkt wel of de jongens er zelf dan ook veel meer lol aan hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:38 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Het hart zit/zat er wel degelijk in zoals eerder al is beschreven....
En voor diegenen die in Berlijn zijn geweest![]()
ziet er geinig uit, te oordelen naar hun website. Ga ik even wat van downloadenquote:
quote:130 Teletekst di 09 mei
Kort buitenlands nieuws
` De Duitse kannibaal is tot levenslang
veroordeeld wegens moord.Eerder kreeg
hij 8,5 jaar vanwege doodslag.De Duitse
justitie vond het eerste vonnis te mild
en eiste een nieuw proces.De man doodde
in 2001 een ander en at hem op.
Helaas, ondanks dat hij nu tot levenslang veroordeeld is, wordt de nieuwe live DVD nog niet verwacht voor septemberquote:
hey daar was ik ook bij!!! Pinpop 97 denk ik!! CHECK!quote:Op zondag 27 april 2008 00:11 schreef Byte_Me het volgende:
sinds ik ze een jaar of tien geleden op pinkpop zag ben ik toch wel een beetje fan van ze. vooral van de live optredens, ze weten er een goede show van te maken. een brandende till, met dildo's over het publiek spuiten, geweldig
Kortom, dat gaat nog wel ff duren.quote:Bei einem Knorkator-Konzert in Berlin hatte ein RA-Member die Möglichkeit, mit Rammstein-Gitarrist Paul Landers über das neue Album zu plaudern.
"Wir wollten das Album erst ziemlich hart machen, das klang dann aber wie jede andere Metalband. Also es klang nicht schlecht, aber wir wollen uns schon ein wenig "abheben". Man soll merken das es sich um Rammstein handelt. Und es soll ja auch nicht "gezwungen" klingen", liess Paul sein Gegenüber wissen.
Die Band sammelt nun wieder neue Ideen. Aber auch hier soll die härtere Schiene gefahren werden. Pauls ursprünglich genannter Releasetermin (Ende 2008) wird somit nicht eingehalten werden können. Wir halten euch auf dem laufenden...
dat jaar moet het waarschijnlijk geweest zijn ja. ik stond daar ook ergens vooraan, toen was er toch zo'n soort "pier" van het podium het publiek in? daar stond ik naast. of was dat weer een ander jaar?quote:Op zondag 27 april 2008 08:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hey daar was ik ook bij!!! Pinpop 97 denk ik!! CHECK!
ik had wel eens wat van ze gehoord maar een maat van me was er helemaal gek van...
dus wij vooraan staan... kreeg ik me een partij een show voor me kiezen zeg!!
onvergetelijk!!! Tijdens dat nummer Rammstein ook t hele nummer lang brandend op t podium staan!!
dat vergeet ik nooit meer was zooo vet.. stond er 10 meter bij vandaan ofzo!!![]()
daarvoor kwam de show van Marilyn Manson.... ook al zo bizar toen...
stonden eropeens hele lange gasten in jarretels op t podium WTF!!
( en toen liep Limb Bizkit ook nog een rondje over t veld en heb ik een blowtje gerookt met Fred Durst)
you can touch me now!!!!
Ach dat mag wel Mooi nummerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
MEIN HERZ BRENNT!!!!!
tududu, tududu!!!
MEIN HERZ BRENNT!!!!!
tududu, tududu!!!
sorry liet me even gaan
dit blijft beterquote:
Das gesicht..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |