Beste nummer van de laaste CD.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nog nooit iemand over Moskau gehoord...
Hihi Mijn mammaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:00 schreef Mutter het volgende:
Rammstein is zo GOED en dan vooral Till he ( moet misschien wat vaker lachen)
Sinds een jaar fan, maar dan ook er helemaal voor gegaan. Ik hoorde Amerika en werd wat nieuwsgierig ( Vind ik niet een van de beste nummers).Ik heb alle CDs en DVDs en op mijn MP3 speler ook de CDs. Krijg soms wat rare blikken als ik voor een stoplicht sta te headbangen.
Beste nummer is Kokain en Tier. Beste CD, moeilijk maar Sehnsucht en Mutter delen de eerste plek.
Ik heb ze live gezien op FOR en zeer onder de indruk, jammer alleen dat het grote scherm niet optimaal werkte en veeeeeeeels te kort. Jammer dat ik Till niet van dichtbij kon zien..
Mijn partner wees op deze smileydoet hem denken aan Mein Teil.
Jij blijkbaar niet als je dronken op Fok! typedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:41 schreef LostFormat het volgende:
I k moet altij d hard lachen als ik wat muziek van hun nhooir. Nemem ze zichzelf wel seriues?
Neem nog een biertjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:41 schreef LostFormat het volgende:
I k moet altij d hard lachen als ik wat muziek van hun nhooir. Nemem ze zichzelf wel seriues?
Zo kinderachtig is Rammstein toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:48 schreef Mutter het volgende:
Ja, wat betreft die kiddy-fase. Ben ik nooit uitgekomen of misschien ben ik weer teruggegaan naar die tijd, je weet wel leeftijd komt met gebreken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Fan is een groot woord, want ik ben eigenlijk nergens fan van![]()
Met fan bedoel ik dan ook: muziek die ik heel erg goed vind; waar ik tijd, geld en energie voor over heb om naar een optreden te gaan.
Nee, maar sowieso trekken de harde rock en de metal steeds meer vrouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:00 schreef Silmarwen het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen dat Rammstein veel vrouwen trekt, meer dan andere rock/,metal muziek.
Toen ik op FoR was, zag ik ook meer "vrouwen" dan ik had verwacht eigenlijk. Maar dat geldt voor veel hardere muziek. Als je kijkt naar hardcore zie je ook veel meer mannen dan vrouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso trekken de harde rock en de metal steeds meer vrouwen.
Wat ik leuk vind aan rammstein in vergelijking tot andere metal, is dat het heel erg melodieus is. Elk nummer heeft zijn eigen feel en er zijn harde en zachte nummers. Wat ook een pre is is dat je zo lekker mee kunt bleren!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:05 schreef ThE_ED het volgende:
Op graspop waren ook best veel vrouwen al dan niet als onderdeel van een stelletje. (Net als ik met Black_Tulip) Hoewel je daar volgens mij ook wel gewoon "vriendinnetjes van" hebt die per se mee moete/willen ondanks dat ze de muziek niet zo vinden.
Maargoed, Rammstein is toch weer anders als 'gewone' metal bijvoorbeeld en is toch misschien wat toegankelijker geworden door meer airplay.
Volgens mij heb je dan echt niet genoeg naar andere metal geluisterd hoor. Vele andere, zeker de wat traditionelere, metal is erg melodieus. Black_Sabbath, Iron Maiden, Judas Priest, dat is toch zeker melodieuzer dan rammstein... En ook nieuwere hardere bands als Children of Bodom grijpen terug op deze elementen, of de folkmetal van Finntroll... Ik noem maar wat. Maar ook bands als Megadeth en (de oude) Metallica hebben best wel een melodielijn hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind aan rammstein in vergelijking tot andere metal, is dat het heel erg melodieus is.
Wie?quote:
Dogs of Warquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:12 schreef ThE_ED het volgende:
Wie luistert er hier trouwens naar laibach?
Volgens mij moet jij eens naar typeOnegative gaan luisteren, klinkt geknipt voor jequote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind aan rammstein in vergelijking tot andere metal, is dat het heel erg melodieus is. Elk nummer heeft zijn eigen feel en er zijn harde en zachte nummers. Wat ook een pre is is dat je zo lekker mee kunt bleren!
Als je naar interviews kijkt zie je inderdaad totaal verschillende mensen dan de beesten op het podium. Echt heel fascinerend. Ik wist niet dat Till podiumvrees had, maar dat had ik ook nooit kunnen radenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:43 schreef Mutter het volgende:
Ik zou graag met Till willen praten, want als er iemand prettig gestoord is, is hij dat wel.
Heeft podiumvrees, is heel verlegen, maar tijdens optreden een beest. Ook uitspraken in interviews hebben mijn nieuwsgierigheid opgewekt.
en nu hopen dat het antwoord ja was op de vraag:quote:Op maandag 11 juli 2005 18:47 schreef Knarf het volgende:
Heirate mich gedraaid in het gemeentehuis op mijn bruiloft![]()
Hotlinken is een directe linj naar een plaatje plaatsen. Veel sites vinden dat niet leuk. De sites staan er idd nu gewoon op dus je kunt wel iets goeds doenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef Mutter het volgende:
[..]
en nu hopen dat het antwoord ja was op de vraag:
Willst du bis der Tod euch scheidet
treu ihr sein für alle Tage![]()
Sil, geen flauw idee wat hotlinken is. De sites staan ernu toch op![]()
Yep, en 'buck dich' ging ook doorquote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef Mutter het volgende:
[..]
en nu hopen dat het antwoord ja was op de vraag:
Willst du bis der Tod euch scheidet
treu ihr sein für alle Tage![]()
Sil, geen flauw idee wat hotlinken is. De sites staan ernu toch op![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef ThE_ED het volgende:
Is dit gelijk een cursus fok!ken?
Opschieten, Reise Reise deel II komt eind dit jaarquote:Op maandag 11 juli 2005 21:13 schreef ThE_ED het volgende:
Ontopic heb ik de CD's behalve de laatste, die ik ooit nog wel ga komen ter completering van het geheel,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |