Ik vind het behoorlijk extreem om onschuldige mensen aan te vallen, normale mensen zullen hier niet voor kiezen. Extremisme is niet een ideologie, elke ideologie kan extremisten hebben die het extreme zullen opzoeken om hun eigen doelen te bereiken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:11 schreef Taurus het volgende:
Nou, dan zijn 't wellicht puur politieke redenen. Heeft 't dus niks met extremisme te maken.
Okay. Het is in ieder geval niet zo zwart-wit als islam-westen. Ik begreep het even verkeerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Aanslagen in London - de 11de ronde
Aanslagen in London - de 11de ronde
Daarnaast kan je naar verklaringen van bin laden zoeken.
Ja, maar je kunt ook geen televisie vertrouwen. Het is allemaal populisme, angst aanpraten, macht, propaganda en meer. Het zou mij bijvoorbeeld niets verbazen, wanneer een groep Amerikanen de aanslag heeft gepleegd en geen moslim er iets mee te maken heeft gehad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat ik lastig vind is de vraag waar je betrouwbaar nieuws moet halen. Hoe filter je waarheid van FUD. Hoe informeer je jezelf zo compleet mogelijk, om een zo accuraat mogelijk beeld te creeeren.
Niets ten nadele van de NOS maar het is grotendeels beelden, geleuter en experts die zichzelf belangrijk schijnen te vinden...
Bush sprak zelf over een 'crusade', ik denk dat daarop gedoeld wordt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:15 schreef Taurus het volgende:
Hm.. ik hoor net 'strijd tegen de kruisvaarders blablabla'.. toch enige religieuze invloeden dus.![]()
Als er een terroristische aanslag plaatsvindt in een wijk als Bos en Lommer in Amsterdam zou dit toch veel gespreksstof opleveren in islamitisch Nederland. Daarom vreemd dat Edgware road uitgekozen is, de sympathie uit islamitische landen kan door zulke acties verdwijen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 4 punten neemt en instapt in het OV en daar de boel laat ploffen op spitstijd...dan is de kans groot dat je ook *soortgenoten* aan gort knalt.
m.a.w. dat boeit iemand met dit soort plannen niet.
Ja maar ik denk bij extremisme voor 't gemak maar gewoon even aan religieus extremisme in dit geval.. Laten we 't makkelijk houden ..quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk extreem om onschuldige mensen aan te vallen, normale mensen zullen hier niet voor kiezen. Extremisme is niet een ideologie, elke ideologie kan extremisten hebben die het extreme zullen opzoeken om hun eigen doelen te bereiken.
Of Nederlanders die van Extreem-Rechts zijn!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt ook geen televisie vertrouwen. Het is allemaal populisme, angst aanpraten, macht, propaganda en meer. Het zou mij bijvoorbeeld niets verbazen, wanneer een groep Amerikanen de aanslag heeft gepleegd en geen moslim er iets mee te maken heeft gehad.
Dat zou kunnen. Over of het waarschijnlijk is wil geen uitspraken doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt ook geen televisie vertrouwen. Het is allemaal populisme, angst aanpraten, macht, propaganda en meer. Het zou mij bijvoorbeeld niets verbazen, wanneer een groep Amerikanen de aanslag heeft gepleegd en geen moslim er iets mee te maken heeft gehad.
Ja dat zal wel heel gezellig worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Nederlanders zouden reageren als er hier een echt grote aanslag zou komen. Zag al een aantal mensen flippen op van die buitenlanders toen ze geinterviewd werden, na de dood van Theo van Gogh.
Dat wordt knokkerij. Ik heb mijn strandstoel en termoskan alvast van zolder gehaaldquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Nederlanders zouden reageren als er hier een echt grote aanslag zou komen. Zag al een aantal mensen flippen op van die buitenlanders toen ze geinterviewd werden, na de dood van Theo van Gogh.
Ach, ik zie liever het moslimfundamentalisme hier de dienst uitmaken dan dat ik moet bukken voor de verwerpelijke consumptiemaatschappij. Dus ik heb er geen bezwaar tegen wanneer ze hier komen oprukken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:20 schreef Sanctum het volgende:
Als men zich enigzins kritisch opstelt en twijfels trekt aan de bedoelingen van een selecte groep moslims in Nederland, dan schijnt men opeens een laag IQ te hebben, nee......we moeten gewoon lekker de kop in zand steken.........
Het mag. Het is zelfs heilig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij denken dat het mag.
Dan zal ik hier toch met je van mening moeten verschillen. In de consumptiemaatschappij heb je toch nog de schijn dat je een zekere mate van zelfontplooingsmogelijkheid hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ach, ik zie liever het moslimfundamentalisme hier de dienst uitmaken dan dat ik moet bukken voor de verwerpelijke consumptiemaatschappij.
NSB`er!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ach, ik zie liever het moslimfundamentalisme hier de dienst uitmaken dan dat ik moet bukken voor de verwerpelijke consumptiemaatschappij. Dus ik heb er geen bezwaar tegen wanneer ze hier komen oprukken.
Over een laag IQ gesproken.......communistje??quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:22 schreef FuifDuif het volgende:
Ach, ik zie liever het moslimfundamentalisme hier de dienst uitmaken dan dat ik moet bukken voor de verwerpelijke consumptiemaatschappij. Dus ik heb er geen bezwaar tegen wanneer ze hier komen oprukken.
Het is hun doel. Allah zijn wil. We willen wel in de hemel komen met 7 maagden.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Gij heiden!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Eehm. Nou. Ehm. Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met 'n consumptiemaatschappij..
Oh, daar zijn genoeg dingen mee mis. Maar net iets minder mee mis dan met een op kerkelijke wetten gebaseerde maatschappij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met 'n consumptiemaatschappij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |