Nee, hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wahahahahahahahahahahahaha.
Je domste post ooit. Je blijft wijs doen, maar met deze post geef je wel heel hard aan dat je er echt geen reet van hebt gesnopen
Ik ga hier niet eens helemaal op in. Een goede druid op lvl60 heeft rond de 10.000 armor, trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat snap jij geen reet ervan. Druid heeft in full wildheart, in bear form 4k HP. Als je dat niet weg krijgt als shammie, dan moet je echt eens je shammie leren spelen. Rot toch op, echt
En dan vergeet ik nog te zeggen dat AC 5k is. Als je daar niet doorheen komt lach ik je helemaal uit
O en wacht, purge? Helemaal vergeten! Je kan onze niet instant heal (die 3 min cooldown heeft) cancellen! Moet je wel even op die knop drukken. Al vraag ik me af of je weet dat je sowieso KAN purgen.
Maar ach, een druid pakt een shammie, tuurlijk. N00b.![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:53 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens helemaal op in. Een goede druid op lvl60 heeft rond de 10.000 armor, trouwens.
Wow, ik weet niet of ik als warrior dat kan halen en of dat überhaupt haalbaar is, zit nu op ongeveer 2k als lvl 38...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:53 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens helemaal op in. Een goede druid op lvl60 heeft rond de 10.000 armor, trouwens.
In bearform hèquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wow, ik weet niet of ik als warrior dat kan halen en of dat überhaupt haalbaar is, zit nu op ongeveer 2k als lvl 38...
ik post zo mn profiel en dan mag jij uitrekenen k?quote:
Hoeft niet, heb ff wat gegoogled voor je.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:04 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
ik post zo mn profiel en dan mag jij uitrekenen k?
Om je te herinneren aan je andere uitspraak:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:15 schreef seto het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb ff wat gegoogled voor je.
"Druids are capable on extreme amounts of armor and with some +def items they make good tanks. "
"Honestly dude, know your facts befor you post. I saw a tank druid 2 weeks ago with 9.4k armor. Tell me ANY class that can even get close to that, his dammage reduction was probably over 80%, and as the other post says, they can maintain agro and heal or battle rez in tight spots."
"And I have seen Druids with well above 10k in armor, makes a warrior with Might equipment look like a chicken. "
Het is zeker wel mogelijk![]()
Goed in wat? Zoveel mogelijk armor hebben? Leuke endgame druid ben je dan. Lees je eerst eens in voordat je debiel begint te lullen. Die AC KAN, met een equip waar je voor de rest als druid geen reet aan hebt. Zodra je namelijk aan het tanken bent kan je niet uit bear voor iets anders, omdat je dan direct HELE zware klappen vangt. Serieus, ik snap niet hoe je iets zo verkeerd kan zien.quote:Ik ga hier niet eens helemaal op in. Een goede druid op lvl60 heeft rond de 10.000 armor, trouwens.
Waarschijnlijk komt daar een fix voor op vrijdag. Zag net bij het inlogscherm de mededelingen daar over.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:37 schreef engessa het volgende:
Volgens mij zit er een hele irrtante bug (of feature :S) in de battlegrounds..
Ik krijg continue de melding dat mijn reputation met Stormpike Guards slightly increased is en dat zorgt ervoor dat ik niet meer kan zitten en mana kan drinken. Ik ga dan namelijk staan op het moment dat die melding verschijnt. Met andere woorden, iedere keer als ik probeer te regenen sta ik na 4 seconden op.. zo gaat mijn food en water lekker snel op.
Meer mensen hier last van?
Je equip is ruk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:24 schreef Rodie83 het volgende:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?212333
Alstu. AC X 3.6 vanwege bearform, reken maar uit. En als je mn equip ruk vind, ik lach je uit.
Krijg hier ook helemaal de schijt van. Ik ben daarom voorlopig in WG te vinden, is tevens megaveel honorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:50 schreef Rodie83 het volgende:
Toch jamme dat er dit soort bugs in WoW zitten. Tis natuurlijk een gecompliceerd spel, maar waar nou de bug zit in rep krijgen en niet kunnen drinken en eten, echt
Ik heb als lvl 60 paladin rond de 8k armor (met devotion aura á 735 AC, dus 7.2k unbuffed)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wow, ik weet niet of ik als warrior dat kan halen en of dat überhaupt haalbaar is, zit nu op ongeveer 2k als lvl 38...
nu je het zegt.. ik zie inderdaad opeens een "logs" icoon op mijn bureaublad.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef nikk het volgende:
Sinds de patch maakt WOW tegenwoordig een log aan op m'n bureablad. Nog meer mensen hier last van?
Precies, je moet een hele andere equip nemen en je erg op strength richten. Behlave dat je dan toffe AC hebt in bearform heb je er voor de rest geen hol aan. Zodra je namelijk uit bear komt om te healen of whatsoever ben je de zak. Bovendien speel voornamelijk voor het PvE gebeuren, niet voor het PvP gebeuren. Echt, ze lachen jme vierkant uit als ik zeg dat ik met mn beer wel even ga tanken in MC/BWL, en terechtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:44 schreef The-Sorcerer het volgende:
[..]
Je equip is ruk.
Nouja, ruk, het is helemaal geen druid "bear" equip.
Duelde vandaag met m'n warrior tegen een druid in m'n guild, hij had 9800 armor in bearform.
Overigens had hij wel zooi als ring of binding, thrall's resolve, stormrage cover, bijna complete cenarion set, unyielding maul.
Heb je geen guild waarmee je instances kan doen? Dat werkt vaak tig keer beterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Laten we hier aub niet elkaars classes en kennis af gaan zeiken, dank U.
Ik begin me zelf af te vragen hoelang ik het nog vol ga houden dat WoW, heb inmiddels alle instances VOOR Molten Core meerdere keren gedaan, heb wat leuke items gescoord etc. maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om nog elke instance 5 keer te gaan doen in een pickup group waar warriors maar blijven chargen, hunters maar blijven pullen, en mensen maar blijven rollen op items die niet voor hun bestemd zijn....
Zou graag nog Molten Core, BWL, en de raidbosses eens mee willen maken, maar dat zit er geloof ik echt niet meer in op onze server.
Pluspuntje, die nieuwe Warlock talent is SUPER, ben nu 30 demonology, 21 destruction, en ik doe nog steeds erg veel damage, maar heb meer HP en meer veelzijdigheid door Demonic Sacrifice en het in 0.5 seconden casten van een nieuwe pet.
Duels zijn echt easy nu, beginnen met Voidwalker, sacrifice voor shield, 0.5 sec Succubus cast, en seduce/nuken maar weer.
Pssst, onze knuffelbeer heeft 13-14k armor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:56 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHA
Gottegot, jij weet echt weinig he
http://wowvault.ign.com/View.php?view=Mounts.Listquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Mannen (m/v) van het goede leven, vraagje: heb gister level 40 gehaald met m'n human mage en dus wordt het tijd voor een leuke mount. Is er ergens een leuk overzichtje wat er allemaal te krijgen is? Het lijkt mij erg cool om op een Mechano-Strider te springen, maar die zijn alleen te krijgen voor Dwarves en Gnomes geloof ik.
Tof!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:33 schreef Tain het volgende:
[..]
http://wowvault.ign.com/View.php?view=Mounts.List
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |