Whoa, check die tanking trinketquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:18 schreef kipknots het volgende:
http://photobucket.com/albums/b229/Durnik/bwlloot.jpg
![]()
*Pelvic thrust* uh uh!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:18 schreef kipknots het volgende:
Ik geloof dat blizzard heeft geluisterd naar de klachten over caster loot:
http://photobucket.com/albums/b229/Durnik/bwlloot.jpg
![]()
90% vd Rogues zijn NEquote:
Enige tip: ga shadow.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:42 schreef R_o_N het volgende:
Hehe leuk, ik mis alleen het bier erbij
PS. Iemand toevallig tips voor solo questen voor Priests ? ben gister een priest begonnen, maar merk dat je vanaf lvl 10 erg moelijk solo kan questen... nu is een priest natuurlijk ook geen solo class, maar ik dacht dat ik tot lvl 20 wel kon solo-en om daarna mee te draaien in instances... Ben een Human Priest trouwens en loop nu in Westfall rond...
Mja, slecht als in slecht kunnen spelen of het feit dat Blizzard gewoon van Horde houdt en de meeste liefde in hun abilities steekt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:56 schreef seto het volgende:
Valt het andere Horde-spelers weleens op hoe extreem slecht de meeste Alliance-spelers zijn?
Echt verschrikkelijk gewoon
Ben je zo`n type dat Shaman overpowered vindt?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Mja, slecht als in slecht kunnen spelen of het feit dat Blizzard gewoon van Horde houdt en de meeste liefde in hun abilities steekt.
Om eerlijk te zijn, ja.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:11 schreef seto het volgende:
[..]
Ben je zo`n type dat Shaman overpowered vindt?
Zelf weleens mee gespeeld? Het valt echt super mee. In 1v1 zijn we sterk ja, omdat het hybrids zijn kunnen ze zich aan veel aanpassen, jij moet alleen meegaan. Btw druids en mages ownen shamans best hardquote:
Dat ganken lees je meer over van de Alliance-kant dan de Horde-kant op de WoW forums. Ik sloop meeste Warriors 5 lvls hoger dan ik trouwensquote:Ook iemand die vindt dat Horde je pas aanvalt of gankt met minimaal 5 lvls hoger dan de jouwe, of met z'n tweëen zijn en anders vlucht. Maar dat valt dan weer onder goed kunnen spelen.
Maar ik speel idd slecht, anders kon mijn warrior elke horde van 5 lvls hoger intercepten (wel eerst naar Berserker switchen, zien dat alle rage dan verdwenen is en Bloodrage selecteren, dan in de buurt zien te komen want horde rent hard, en dan intercepten en dazen) en dan pwnen. Wishful thinking.
Ze zijn te druk bezig met ganken.quote:En Alliance speelt idd slecht omdat ze niet kunnen organiseren, gezien de hoge aantallen lvl 60s in IF die niks uitvoeren, wat de lage lvls genoodzaakt om zelf een raidgroep samen te stellen met een verdwaalde lvl 55 of 60 om bijvoorbeeld Astranaar te verdedigen tegen grote groepen van vooral lvl 45-plussers, een 60 en een paar lvl 28-33 .
True, raids op dorpjes etc. zijn erg leukquote:Wat ik verder mis is channel WorldOffense, naast de bestaande Worlddefense waar je alleen maar kunt aflezen dat die en die plaats wordt aangevallen.
Meh, ik heb dan veel HP, maar dat is puur om iets langer in leven te blijven tegen melee blows, tegen spellcasters is het idd wat anders.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef seto het volgende:
[..]
Zelf weleens mee gespeeld? Het valt echt super mee. In 1v1 zijn we sterk ja, omdat het hybrids zijn kunnen ze zich aan veel aanpassen, jij moet alleen meegaan. Btw druids en mages ownen shamans best hard![]()
Op iedere server is het anders, op Bloodscalp zijn er opvallend veel Horde Rogues die ff ganken en dan weer vanishen.quote:[..]
Dat ganken lees je meer over van de Alliance-kant dan de Horde-kant op de WoW forums.
Ik moet alleen meegaan, he?quote:Ik sloop meeste Warriors 5 lvls hoger dan ik trouwens
Mja, zie idd weinig lvl 60'ers die in low lvl gebieden gankers opsporen.quote:[..]
Ze zijn te druk bezig met ganken.
Best wel.quote:[..]
True, raids op dorpjes etc. zijn erg leuk
99% vd de Rogues zijn UDquote:
Druids ownen shamans? dan ben jij echt een zuig shamanquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef seto het volgende:
[..]
Zelf weleens mee gespeeld? Het valt echt super mee. In 1v1 zijn we sterk ja, omdat het hybrids zijn kunnen ze zich aan veel aanpassen, jij moet alleen meegaan. Btw druids en mages ownen shamans best hard![]()
Nee dan ben jij een zuigdruid.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Druids ownen shamans? dan ben jij echt een zuig shaman
Rooten en nuken werkt niet ,dan zetten die stink shamans een totem neer die me nukes ophappen
moonfire spammen kan je tegenop healen
een feral druid outdamaged je bij lange na niet aangezien dps om te huilen is en shaman mail draagt
9 van de 10 casts van een shaman zijn instant, en dat een mage je ownt ./..gelukkig wel, dan is er tenmisnte nog een klasse die wat begent tegen een shaman
star fire is een 3.5 seconde cast ,bij seconde 2 komt die kut totem, moet ik die dan eerst cancellen om die totem weg te slaan? die zet die shaman net zo hard weer neer,quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef seto het volgende:
En die totem heeft 5 HP, als je die nog niet eens kan weghalen behoor je zoals ik al eerder zei tot de extreem slechte kant van de Alliance.
*doh, mezelf per ongeluk gequote ipv editen
Probeer dit filmpje eens te downloaden:quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
star fire is een 3.5 seconde cast ,bij seconde 2 komt die kut totem, moet ik die dan eerst cancellen om die totem weg te slaan? die zet die shaman net zo hard weer neer,
en die schocks van die shaman doen te zieke dmg voor een instant cast,
en over uit beer en weer vol healen is ook onzin, die shamans hebben zon kut shock die me heal cancelt, kan 1 keer instant healen doordat ik resto specced ben maar dat is het ook wel
Wahahahahahahahahahahahaha.quote:
Wat snap jij geen reet ervan. Druid heeft in full wildheart, in bear form 4k HP. Als je dat niet weg krijgt als shammie, dan moet je echt eens je shammie leren spelen. Rot toch op, echtquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef seto het volgende:
[..]
Nee dan ben jij een zuigdruid.
Zodra druid in bearform gaat heeft mijn Windfury al bijna geen nut meer vanwege de hoge armorclass, blijven de shocks over. Shocks zijn erg mana-inefficient dus na een tijdje is mijn mana op terwijl druid even snel uit bearform gaat en zichzelf weer volhealt. Druid kan veel langer met zijn mana dus wint hij van een shaman.
Maarja ga jij maar roots en moonfire tegen een shaman gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |