quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom nou weer?quote:
Ik ging niet eens voor de FiPo mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Litso het volgende:
Omdat ik 2x misklike en preview klikte en toch de fipo had
Die is er weer vandoor volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Litso het volgende:
Waar is punkgirl nou weer heen? Die loop ik steeds mis
Volgens mij is zij niet zo'n type die ze gaat postenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Litso het volgende:
En waar zijn haar tieten?
Wij zijn de enigen op het momentquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Litso het volgende:
Iedereen weg behalve jij Z?
Volgens mij had ze dat al gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij is zij niet zo'n type die ze gaat posten
Mên, ze is kei tof!quote:
Dat was een fake plaatjequote:
Maar dan heb ik toch een reden om huilie te zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook als serieus jammer.
Ik moest de telefoon oppakken mênquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:27 schreef Litso het volgende:
kwartet?
ik noemde jou geen huilie, ik bedoelde meer huilie als in 'ik huilie omdat punkgirl weg is'quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar dan heb ik toch een reden om huilie te zijn?
Ik ga zo ook etenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:27 schreef Litso het volgende:
yay
Dan zijn we samen huiliequote:Op donderdag 7 juli 2005 18:27 schreef Litso het volgende:
[..]
ik noemde jou geen huilie, ik bedoelde meer huilie als in 'ik huilie omdat punkgirl weg is'
Misschien?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:27 schreef skiczukie het volgende:
Misschien hebben jullie straks wel weer zo'n hoog postaantal. En nog gezellig ook hier.
Het is hier nu inderdaad gezellig, straks komt Stuart weerquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:27 schreef skiczukie het volgende:
Misschien hebben jullie straks wel weer zo'n hoog postaantal. En nog gezellig ook hier.
Broertje, of we al gingen etenquote:
En hopelijk AMD ook nog.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het is hier nu inderdaad gezellig, straks komt Stuart weer
Dat is dan ook weer het uiterstequote:Op donderdag 7 juli 2005 18:28 schreef Litso het volgende:
[..]
*gaat in foetushouding op de grond liggen duimen*
AMD is ook gezellig jaquote:
Ik nog niet, en we eten snijbonenquote:
Oke, bijna het uiterste danquote:
Hey D_K, ik ga nu eten, doeiquote:
heel goed, ik begon me al eenzaam te voelenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:31 schreef skiczukie het volgende:
En toen was ik er.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:31 schreef Litso het volgende:
[..]
heel goed, ik begon me al eenzaam te voelenP
ik ben ook op vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd een vrijwilliger nodig die voor mij een topic lijstje kan bijhouden....Waarom?
Omdat ikzelf vanaf zodalijk t/m de 13e geen internet heb ivm verhuizing, na/op de 13e hopelijk weer wel.
Wie zou er zo vriendelijk willen zijn een topiclijstje bij te houden? Dan kan ik deze op/na de 13e plakken in de topic lijst op de site
hey, wbquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. ben ik weer. Lekker knus zo, lekker wat langzamer..
Watte?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd een vrijwilliger nodig die voor mij een topic lijstje kan bijhouden....Waarom?
Omdat ikzelf vanaf zodalijk t/m de 13e geen internet heb ivm verhuizing, na/op de 13e hopelijk weer wel.
Wie zou er zo vriendelijk willen zijn een topiclijstje bij te houden? Dan kan ik deze op/na de 13e plakken in de topic lijst op de site
een referral?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Oh, en willen jullie nog ff iets voor mij doen?![]()
Op een refferal klikken!
een topic lijstje:quote:
Wie heeft daar nou zin in en waar is het voor nodig?>quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
een topic lijstje:
<a target="_blank" href="topic url">Topic titel</a><br>
Zo dus de topics vanaf deeltje 87 even bijhouden in kladblok ofzo en als ik internet heb ff doorgeven.
Wie het wil doet het maar.
de [BeF] Site?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Wie heeft daar nou zin in en waar is het voor nodig?>
Je kan ze toch in de OP terugvinden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
een topic lijstje:
<a target="_blank" href="topic url">Topic titel</a><br>
Zo dus de topics vanaf deeltje 87 even bijhouden in kladblok ofzo en als ik internet heb ff doorgeven.
Wie het wil doet het maar.
Ik vind het wat overbodig eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je kan ze toch in de OP terugvinden?![]()
kijk es goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je kan ze toch in de OP terugvinden?![]()
Ja jij wil ze bijhoudenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Is er toch uit geflikkert
DK: Ja lekker, over de 100 topics terugneuzen in de ONZ geschiedenis, topictitels en url's kopieren
D'r is maar 1 Zquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Litso het volgende:
Iedereen weg behalve jij Z?
Dan zeg je Speedyquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Zebbie's bijnaam is sinds gister Speedy Z
Holaquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef DeTolk het volgende:
Hallo BeFfers!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |