Hey D_K, ik ga nu eten, doeiquote:
heel goed, ik begon me al eenzaam te voelenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:31 schreef skiczukie het volgende:
En toen was ik er.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:31 schreef Litso het volgende:
[..]
heel goed, ik begon me al eenzaam te voelenP
ik ben ook op vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd een vrijwilliger nodig die voor mij een topic lijstje kan bijhouden....Waarom?
Omdat ikzelf vanaf zodalijk t/m de 13e geen internet heb ivm verhuizing, na/op de 13e hopelijk weer wel.
Wie zou er zo vriendelijk willen zijn een topiclijstje bij te houden? Dan kan ik deze op/na de 13e plakken in de topic lijst op de site
hey, wbquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. ben ik weer. Lekker knus zo, lekker wat langzamer..
Watte?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd een vrijwilliger nodig die voor mij een topic lijstje kan bijhouden....Waarom?
Omdat ikzelf vanaf zodalijk t/m de 13e geen internet heb ivm verhuizing, na/op de 13e hopelijk weer wel.
Wie zou er zo vriendelijk willen zijn een topiclijstje bij te houden? Dan kan ik deze op/na de 13e plakken in de topic lijst op de site
een referral?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Oh, en willen jullie nog ff iets voor mij doen?![]()
Op een refferal klikken!
een topic lijstje:quote:
Wie heeft daar nou zin in en waar is het voor nodig?>quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
een topic lijstje:
<a target="_blank" href="topic url">Topic titel</a><br>
Zo dus de topics vanaf deeltje 87 even bijhouden in kladblok ofzo en als ik internet heb ff doorgeven.
Wie het wil doet het maar.
de [BeF] Site?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Wie heeft daar nou zin in en waar is het voor nodig?>
Je kan ze toch in de OP terugvinden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
een topic lijstje:
<a target="_blank" href="topic url">Topic titel</a><br>
Zo dus de topics vanaf deeltje 87 even bijhouden in kladblok ofzo en als ik internet heb ff doorgeven.
Wie het wil doet het maar.
Ik vind het wat overbodig eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je kan ze toch in de OP terugvinden?![]()
kijk es goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je kan ze toch in de OP terugvinden?![]()
Ja jij wil ze bijhoudenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Is er toch uit geflikkert
DK: Ja lekker, over de 100 topics terugneuzen in de ONZ geschiedenis, topictitels en url's kopieren
D'r is maar 1 Zquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:25 schreef Litso het volgende:
Iedereen weg behalve jij Z?
Dan zeg je Speedyquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Zebbie's bijnaam is sinds gister Speedy Z
Holaquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:44 schreef DeTolk het volgende:
Hallo BeFfers!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |