Bron waarvoor?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar blijft je B - R - O - N ?
Je dicht me weer denkbeelden toe die ik niet heb geuit. Het feit dat wordt gesteld dat we ze moeten uitroeien, nuken, enzo, vind ik jammer. Ik geloof niet dat dat helpt. Zeker gezien de historie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, je bent zelf net zo'n grote lul, maar omdat je BEGRIP voor dat feit hebt ben je opeens verheven boven de plebs welke een terroristische aanslag van een achterlijk kutvolk veroordelen.
Logische beredenering inderdaad
Sure, zelfs TBS'ers vinden wel een kapstook voor hun daden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mwa, dat is toch echt hetgene dat als een rode draad door die acties van ze loopt.
Die krijgen we allemaal nog.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef kenz het volgende:
[..]
Ach, onzin. In afrika zijn ook heel veel arme mensen. Daar was Live8 met name op gericht. Hoeveel terroristen komen daar ook al weer vandaan?
Onzin. 1000 van die radicale figuren in leven laat is 1000 kansen op een aanslag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
juist niet. Door 1000 mensen uit hun land te vermoorden creeer je meer haat en daaruit voortvloeiend terrorisme dan als je die 1000 mensen laat leven. Stel je maar eens voor dat je familie wordt uitgemoord door een ander land omdat ze even wraak wilden nemen voor een terroristische aanslag waar jij helemaal niets mee te maken hebt. Dan denk ik dat de kans dat jij zelf wraak wilt op dat land direct een stuk groter zal zijn
Als je het maar grondig genoeg aanpakt zal het best helpen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:26 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je dicht me weer denkbeelden toe die ik niet heb geuit. Het feit dat wordt gesteld dat we ze moeten uitroeien, nuken, enzo, vind ik jammer. Ik geloof niet dat dat helpt. Zeker gezien de historie.
Tja, je zou natuurlijk ook gewoon de geschiedenis er op na kunnen slaan...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sure, zelfs TBS'ers vinden wel een kapstook voor hun daden.
Ze weten dat ze daardoor doorgeschoten liberalen zoals jouw meekrijgen, waardoor het westen zelfs bij z'n eigen verdediging verdeeld blijft, totdat we straks 5 jaar lang vanuit een ondergrondse verzetsbeweging de islamitische moraal uit het land moeten schoppen.
Ik heb recent gezien in Dubai dat voor de oorlog in afghanistan, americaanse soldaten 100en huizen 'perongeluk' hadden gebombardeerd.... Enne wat zeiden ze erna: Sorry, miscalculatie. Ik geloof dat dit verhaal zich voorgedaan heeft ook in belgrado, waar ze 'per ongeluk' 350 mensen plathebben gegooid, ook door een miscalculatie van een militair doel.....het was immers een ziekenhuis wat ze raakte......quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
juist niet. Door 1000 mensen uit hun land te vermoorden creeer je meer haat en daaruit voortvloeiend terrorisme dan als je die 1000 mensen laat leven. Stel je maar eens voor dat je familie wordt uitgemoord door een ander land omdat ze even wraak wilden nemen voor een terroristische aanslag waar jij helemaal niets mee te maken hebt. Dan denk ik dat de kans dat jij zelf wraak wilt op dat land direct een stuk groter zal zijn
Dat Wilders een flesje champagne open zou gaan trekken vanavond. Dat liep je rond te blaten hier.quote:
Check even de OP. Daar staat volgens mij het nummer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er is toch zo'n hulptelefoonnummer bereikbaar?
Al geprobeerd, maar daar werd niet opgenomen....quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er is toch zo'n hulptelefoonnummer bereikbaar?
Dat is dezelfde discussie als zojuist. Je moet dan de daders aanpakken, hun familie, hun vrienden. Daarnaast alle potentiele daders en al hun familie en potentiele vrienden. En alle getuigen, natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je het maar grondig genoeg aanpakt zal het best helpen.
Metafoor voor: het komt Wilders heel goed uit en hij gaat dit weer enorm uitmelken in zijn fascistische strijd tegen de islam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat Wilders een flesje champagne open zou gaan trekken vanavond. Dat liep je rond te blaten hier.
Beetje dom gelul trouwens, dit. Je zal mij niet horen zeggen dat deze idioten ook maar een beetje het recht hebben zoiets te doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sure, zelfs TBS'ers vinden wel een kapstook voor hun daden.
Ze weten dat ze daardoor doorgeschoten liberalen zoals jouw meekrijgen, waardoor het westen zelfs bij z'n eigen verdediging verdeeld blijft, totdat we straks 5 jaar lang vanuit een ondergrondse verzetsbeweging de islamitische moraal uit het land moeten schoppen.
en hoe weet je wie van de bevolking radicaal is en wie niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin. 1000 van die radicale figuren in leven laat is 1000 kansen op een aanslag.Met wortel en tak uitroeien. Pappen en nathouden en de boel op zijn beloop laten hebben we nu wel gehad - dat werkt niet.
Tja, dat heb ik gedaan, ow gij verhevenen omdat je snel de wiki doorgebladerd hebt op zoek naar een aantal relatief geschikte geschiedkundige feitjes om dit soort zieke waandenk beelden aan te kunnen verantwoorden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, je zou natuurlijk ook gewoon de geschiedenis er op na kunnen slaan...
Ik ben er al heel lang van overtuigd dat we over een aantal decennia of wat langer heel Afrika over ons heen krijgen. Of het met terroristen gebeurt weet ik niet, maar we gaan zeker nog bloeden voor de geschiedenis.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:28 schreef kenz het volgende:
[..]
Jij bent lekker optimistisch. Misschien is het tijd voor een weekje vakantie?
Toe maar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
zijn fascistische strijd
Het probleem is een volk wat 200 jaar op ons achterloopt en hun moraal met geweld aan ons wil opdringen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Beetje dom gelul trouwens, dit. Je zal mij niet horen zeggen dat deze idioten ook maar een beetje het recht hebben zoiets te doen.
Het lijkt me alleen wel handig iets over de oorzaken te weten als je een probleem wil oplossen. Just my 2 cents.
Wikiquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik gedaan, ow gij verhevenen omdat je snel de wiki doorgebladerd hebt op zoek naar een aantal relatief geschikte geschiedkundige feitjes om dit soort zieke waandenk beelden aan te kunnen verantwoorden.
Zou ook kunnen. In dat geval heeft de Islam er dus al helemaal niks mee te maken.quote:Dit soort mensen zijn ziek en hebben geen enkele aanleiding nodig. Het is net als doorgefokte puppies, gewoon het hele nest verzuipen en opnieuw beginnen.
Ja en pech voor jou met je zielige gejammer over de zielige moslim.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Metafoor voor: het komt Wilders heel goed uit en hij gaat dit weer enorm uitmelken in zijn fascistische strijd tegen de islam.
Er is toch geen reden om aan te nemen dat zij anders naast de waarheid zitten dan wij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef Cerby het volgende:
word schijtziek van dat hele midden oosten, en denk maar niet dat de pakistaanse, afhaanse en al die andere schapenneukers het erg vinden wat er vandaag in london is gebeurd
Nopes, de meesten hebben ook geen TVquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef Cerby het volgende:
word schijtziek van dat hele midden oosten, en denk maar niet dat de pakistaanse, afhaanse en al die andere schapenneukers het erg vinden wat er vandaag in london is gebeurd
Quote me even.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef kenz het volgende:
[..]
Ja en pech voor jou met je zielige gejammer over de zielige moslim.
Fascistische strijd? Heb je daar een bron voor? Dat van die champagnefles is dus onzin, zoals 99% van jouw prietpraat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Metafoor voor: het komt Wilders heel goed uit en hij gaat dit weer enorm uitmelken in zijn fascistische strijd tegen de islam.
Problemen en malaise zijn echter juist de redenen om naar religie terug te grijpen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Niets geschiedkundig feitjes, gewoon uitvoeren wat er in de Koran staat.
Er blijken signaficant meer doorgefokte nestjes uit die hoek te komen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef Posdnous het volgende:
Zou ook kunnen. In dat geval heeft de Islam er dus al helemaal niks mee te maken.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Fascistische strijd? Heb je daar een bron voor?
Nee, het gebeurt al decennia en NOG wil je de bedreiging voor je vrije leventje met je internet en leuke vrouwen op straat en stemrecht nog niet inzien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Problemen en malaise zijn echter juist de redenen om naar religie terug te grijpen.
Da;s niet bepaald iets nieuws hoor.
Wat is daar fascistisch aan?quote:
Die is vast theedrinken ....quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Waar blijft Halsema trouwens om te roepen dat 'dit een aanslag is op de democratie'..?
Dat kan ik echt niet volgen. Ik heb sterk de indruk dat de meeste strijd iedere keer om religieuze motieven oplaait. In Afrika is dat echter zelden een probleem. Daar gaat het meer om aardse zaken als macht en geld. Dat leidt maar zelden dat "wereldwijde" terreur. Ben benieuwd of er uit de geschiedenis te leren valt waar dat wel het geval is geweest...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik ben er al heel lang van overtuigd dat we over een aantal decennia of wat langer heel Afrika over ons heen krijgen. Of het met terroristen gebeurt weet ik niet, maar we gaan zeker nog bloeden voor de geschiedenis.
Decenniaquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, het gebeurt al decennia en NOG wil je de bedreiging voor je vrije leventje met je internet en leuke vrouwen op straat en stemrecht nog niet inzien.
Blinde.
Dat maakt niet uit, als je dat meot gaan uitzoeken. Het gaat om schrikbeleid! Dat ze wel 4 keer nadenken voordat ze het doen. En dat die klote landen er zelf ook is wat aan gaan doen ipv ze te financieren zoals onze vrienden suadi-arabia doen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:29 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en hoe weet je wie van de bevolking radicaal is en wie niet?
nee, maar wel kranten toch? de Daily Lama bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef 2Advanced het volgende:
[..]
Nopes, de meesten hebben ook geen TV![]()
Dat kan, ik ben een andere mening toegedaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:33 schreef kenz het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet volgen. Ik heb sterk de indruk dat de meeste strijd iedere keer om religieuze motieven oplaait.t...
Inderdaad ...onvoorstelbaar respectloos en irritant...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... het grote bagitaliseren is weer begonnen zie ik
as je maar op moslims kotst hier, dan ben je een heldquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:36 schreef FuifDuif het volgende:
Hmmm en dan durft men op Fok! te zeuren over vrijheid van meningsuiting. Stelletje hypocrieten!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |