Wikiquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik gedaan, ow gij verhevenen omdat je snel de wiki doorgebladerd hebt op zoek naar een aantal relatief geschikte geschiedkundige feitjes om dit soort zieke waandenk beelden aan te kunnen verantwoorden.
Zou ook kunnen. In dat geval heeft de Islam er dus al helemaal niks mee te maken.quote:Dit soort mensen zijn ziek en hebben geen enkele aanleiding nodig. Het is net als doorgefokte puppies, gewoon het hele nest verzuipen en opnieuw beginnen.
Ja en pech voor jou met je zielige gejammer over de zielige moslim.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Metafoor voor: het komt Wilders heel goed uit en hij gaat dit weer enorm uitmelken in zijn fascistische strijd tegen de islam.
Er is toch geen reden om aan te nemen dat zij anders naast de waarheid zitten dan wij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef Cerby het volgende:
word schijtziek van dat hele midden oosten, en denk maar niet dat de pakistaanse, afhaanse en al die andere schapenneukers het erg vinden wat er vandaag in london is gebeurd
Nopes, de meesten hebben ook geen TVquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef Cerby het volgende:
word schijtziek van dat hele midden oosten, en denk maar niet dat de pakistaanse, afhaanse en al die andere schapenneukers het erg vinden wat er vandaag in london is gebeurd
Quote me even.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef kenz het volgende:
[..]
Ja en pech voor jou met je zielige gejammer over de zielige moslim.
Fascistische strijd? Heb je daar een bron voor? Dat van die champagnefles is dus onzin, zoals 99% van jouw prietpraat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Metafoor voor: het komt Wilders heel goed uit en hij gaat dit weer enorm uitmelken in zijn fascistische strijd tegen de islam.
Problemen en malaise zijn echter juist de redenen om naar religie terug te grijpen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Niets geschiedkundig feitjes, gewoon uitvoeren wat er in de Koran staat.
Er blijken signaficant meer doorgefokte nestjes uit die hoek te komen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef Posdnous het volgende:
Zou ook kunnen. In dat geval heeft de Islam er dus al helemaal niks mee te maken.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Fascistische strijd? Heb je daar een bron voor?
Nee, het gebeurt al decennia en NOG wil je de bedreiging voor je vrije leventje met je internet en leuke vrouwen op straat en stemrecht nog niet inzien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Problemen en malaise zijn echter juist de redenen om naar religie terug te grijpen.
Da;s niet bepaald iets nieuws hoor.
Wat is daar fascistisch aan?quote:
Die is vast theedrinken ....quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Waar blijft Halsema trouwens om te roepen dat 'dit een aanslag is op de democratie'..?
Dat kan ik echt niet volgen. Ik heb sterk de indruk dat de meeste strijd iedere keer om religieuze motieven oplaait. In Afrika is dat echter zelden een probleem. Daar gaat het meer om aardse zaken als macht en geld. Dat leidt maar zelden dat "wereldwijde" terreur. Ben benieuwd of er uit de geschiedenis te leren valt waar dat wel het geval is geweest...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik ben er al heel lang van overtuigd dat we over een aantal decennia of wat langer heel Afrika over ons heen krijgen. Of het met terroristen gebeurt weet ik niet, maar we gaan zeker nog bloeden voor de geschiedenis.
Decenniaquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, het gebeurt al decennia en NOG wil je de bedreiging voor je vrije leventje met je internet en leuke vrouwen op straat en stemrecht nog niet inzien.
Blinde.
Dat maakt niet uit, als je dat meot gaan uitzoeken. Het gaat om schrikbeleid! Dat ze wel 4 keer nadenken voordat ze het doen. En dat die klote landen er zelf ook is wat aan gaan doen ipv ze te financieren zoals onze vrienden suadi-arabia doen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:29 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en hoe weet je wie van de bevolking radicaal is en wie niet?
nee, maar wel kranten toch? de Daily Lama bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef 2Advanced het volgende:
[..]
Nopes, de meesten hebben ook geen TV![]()
Dat kan, ik ben een andere mening toegedaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:33 schreef kenz het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet volgen. Ik heb sterk de indruk dat de meeste strijd iedere keer om religieuze motieven oplaait.t...
Inderdaad ...onvoorstelbaar respectloos en irritant...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... het grote bagitaliseren is weer begonnen zie ik
as je maar op moslims kotst hier, dan ben je een heldquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:36 schreef FuifDuif het volgende:
Hmmm en dan durft men op Fok! te zeuren over vrijheid van meningsuiting. Stelletje hypocrieten!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |